De APK (van de autoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:02 schreef versabommie het volgende:
TER-ING!!! Win je een auto, staat er een mongool op te hengsten ...kostelijk!![]()
![]()
zou ik ook graag willen maar ik moet ook aan me sociale RL denken ben vanavond hier heen 70&80 party elke eerst vrijdag v/d maandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
we zijn er alleen met een andere mening uitgekomen....![]()
maar daar wil ik het nu NIET over hebben.
Als Rik eindelijk klaar is met tutten kan het feest los gaan!![]()
gooien we er ff een lekker glas wijn in onder het genot van een hoerenfeest. kijken of de mods ook weer lekker mee kunnen kleppen.
Het wordt er tijd voor![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:07 schreef Inodder het volgende:
[..]
zou ik ook graag willen maar ik moet ook aan me sociale RL denken ben vanavond hier heen 70&80 party elke eerst vrijdag v/d maand![]()
![]()
Hmmmmmmmquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ben net zo nieuw als jij, VOLbewoner!
En die knijpers....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
De APK (van de auto) loopt tot 28 augustus 2007 maar er zal tot eerst wat werk verricht moeten worden
![]()
wordt om 22.30 uur bij kammeraad verwacht maar sinds ik hier op fok zit ben ik nog nooit op tijd geweest zo ook nu niet moet nog scheren tanden poetsen douchen haren doen enz. dusss.......quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
veel plezier dan maar hè! en doe geen dingen die ik niet gedaan zou hebben
![]()
![]()
![]()
Ze trilde er gewoon vanafquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
En die knijpers....![]()
Zag je 'm trillen?![]()
clash [klesj]quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:28 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Jah..DUHH! THE Clash is uiteraard bekend bij deze ex-punkert... Hoewel dit nummer dan wel weer heel slecht was, maar dit terzijde... Maar EEN Clash?
nou hup douchen dan....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
wordt om 22.30 uur bij kammeraad verwacht maar sinds ik hier op fok zit ben ik nog nooit op tijd geweest zo ook nu niet moet nog scheren tanden poetsen douchen haren doen enz. dusss.......
ben nog niet direct weg
Hoiquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:54 schreef Joohanna het volgende:
Zo. Hier is de TV uit, muziek aan..... echt fiesta!
oke oke ik ga alquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:12 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou hup douchen dan....
opschieten.![]()
Blouse of een overhemdquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
[..]
oke oke ik ga alwas nog ff in egbert modus [laatste peuk]
![]()
kutzooi moet ook nog eerst blouse strijken![]()
duhhh zie link bommels of ken je da niequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Blouse of een overhemdWat voor nichtenfeest is dat joh
![]()
huh? wat ?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:40 schreef Inodder het volgende:
[..]
duhhh zie link bommels of ken je da nie
Niet offtopic gaan he, ik hou het in de gatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:58 schreef versabommie het volgende:
als jullie me zoeken....ik zit in het cos![]()
ohwwwwwwwww....da's gemeen, je weet dat ik nu wel offtopic moet gaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet offtopic gaan he, ik hou het in de gaten![]()
Ik zie hetquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
ohwwwwwwwww....da's gemeen, je weet dat ik nu wel offtopic moet gaan![]()
Tsja...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hmmmmmmm
ff kijken heur:
Joojankert:
donderdag 22 september 2005 @ 23:51
Laatste bezoek: 1 minuut, 21 seconden geleden.
Aantal posts: 442 (gemiddeld 2 per dag)
Versabommie, Forumgod:
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 9091 (gemiddeld 24 per dag)
Ik was lekker 9 dagen eerder, smetkut!![]()
Waarom vier jij geen feest in de cos?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:42 schreef Joohanna het volgende:
[..]
???????????
Stel je eens even netjes aan mij voor?
Wat is COS in godsnaam?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom vier jij geen feest in de cos?
Of zie ik je over het hoofd omdat het me te snel gaat?
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat te gaan uitleggen, daar ik zelf ook wat moeite heb het concept volledig te begrijpenquote:
Ga nu niet te moeilijk doen. Ik ben als nietBB kijker hierheen gelokt dus ik wil gewoon een legitieme uitleg!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat te gaan uitleggen, daar ik zelf ook wat moeite heb het concept volledig te begrijpen
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de juiste persoon ben om dat te gaan uitleggen, daar ik zelf ook wat moeite heb het concept volledig te begrijpen
Commentaren Op de Streams, en dat schijnt nogal een eng begrip te zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:56 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ga nu niet te moeilijk doen. Ik ben als nietBB kijker hierheen gelokt dus ik wil gewoon een legitieme uitleg!
Eend jij hebt gewoon penisnijd t.o.v. TLquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Commentaren Op de Streams, en dat schijnt nogal een eng begrip te zijn![]()
Jooohana HELLUPquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eend jij hebt gewoon penisnijd t.o.v. TL![]()
Ow daar doe ik niet aan mee, ik ken die streams niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Commentaren Op de Streams, en dat schijnt nogal een eng begrip te zijn![]()
Moet IK jou uit de penisdip halen?quote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Moet IK jou uit de penisdip halen?
Klop ff lekker bij de buurvrouw aan, man!
Joohanna is net een eenhapscracker...daar ben ik echt zo klaar meequote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Nee je moet ff bommert uit mijn nek halen, jij wou toch met hem spelen vanavond?
Toen je er niet was had ze nog zo een grote bekquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Joohanna is net een eenhapscracker...daar ben ik echt zo klaar mee![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:12 schreef Joohanna het volgende:
[..]
Ow daar doe ik niet aan mee, ik ken die streams niet.![]()
Nog meer lotgenoten, vrouw kijkt de streams, ik niet, dus als ik iets kwijt wil kom ik ook niet verder dan de SCquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja ik ben niet meer alleen
![]()
Volg ook geen streams (dus post ook niet in COS) Kom eigenlijk niet verder dan SC, dat is mijn gevangenis
![]()
Mijn vrouw kijkt absoluut geen BB, vorige week verteld dat het weer begonnen wasquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog meer lotgenoten, vrouw kijkt de streams, ik niet, dus als ik iets kwijt wil kom ik ook niet verder dan de SC
Ik ben me moed aan het indrinken om zo naar de cos te gaan, als dat maar goed gaatquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Nog meer lotgenoten, vrouw kijkt de streams, ik niet, dus als ik iets kwijt wil kom ik ook niet verder dan de SC
Zoveel drank is er niet eens in Nederlandquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben me moed aan het indrinken om zo naar de cos te gaan, als dat maar goed gaat![]()
Ik heb bijna alles gelezen in de FB, maar ik post hier te weinig om een zinvolle bijdrage te kunnen leveren, dus doe ik het maar niet.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:42 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn vrouw kijkt absoluut geen BB, vorige week verteld dat het weer begonnen was![]()
Maar je schijnt tegenwoordig ook alles in FB kwijt te kunnenMaar daar lezen is echt een verzieker voor je weekend
![]()
Gelukkig mag hier bijna alles![]()
![]()
Ik weiger om bij die kanslozen in de COS te gaan zitten!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben me moed aan het indrinken om zo naar de cos te gaan, als dat maar goed gaat![]()
Je moet nu wel weten wat wel en niet magquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg nou es eerlijk, ik had gelijk he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:47 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik heb bijna alles gelezen in de FB, maar ik post hier te weinig om een zinvolle bijdrage te kunnen leveren, dus doe ik het maar niet.
Maar mijn weekend wordt er niet door verpest.
Moeten meer dingen gebeuren om mijn weekend te verpesten![]()
Oke, maar de COS is inderdaad een chat met gelul!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet nu wel weten wat wel en niet mag![]()
Alles mag!!!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Je moet nu wel weten wat wel en niet mag![]()
Zieltjes aan het winnen?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeg nou es eerlijk, ik had gelijk he?![]()
Erg he, hier me mokkel en me maatje ook nog :-(quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |