watjequote:Op donderdag 5 oktober 2006 21:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik maak 1173 niet
pink floydquote:
prettige feestdagenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:50 schreef Hugster het volgende:
party flock?
een post van ijsmeis met meer dan twee zinnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had net echt een kutmongool voor me rijden.
We reden met 6 a 7 auto's achter een traktor en de voorste auto's hadden makkelijk al een paar keer even snel kunnen inhalen. Uiteindelijk is er echt werkelijk niemand op de linkerrijstrook dus gaan ze, maar de auto voor mij ging naar mijn mening niet snel genoeg, dus ik dacht, ik haal die ook wel meteen in, wat een zeikerd.
Ik haalde 'm al bijna in, gaat ie ineens naar links zonder te kijken en ramt bijna mijn voorscherm, hierdoor rem ik maar, en daardoor haalden we het allebei niet meer om in te halen dus ging ik weer terug. Zit ie zijn middelvinger op te steken. Uiteindelijk halen we het ding wel weer in, maar gaat die kloothommel daarna voor me zomaar ineens de hele tijd remmen. Dus ik wilde hem ook inhalen, gaat ie mee naar links en dat zo elke keer. En elke keer zijn middelvinger enzokuthomo.
De auto was ook niks, ik had me verslapen dus ik dacht wel ff met de auto op tijd op school te komen, doe ik er nog fucking langer over dan met de treinquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:46 schreef Hugster het volgende:
kutweer, kuttrein, kutcollege
Doohhhhquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De auto was ook niks, ik had me verslapen dus ik dacht wel ff met de auto op tijd op school te komen, doe ik er nog fucking langer over dan met de trein![]()
hele zuilensering stond vol richting de A2
Ik ben net pas op school, vorige week reed ik om 9u weg en was ik om half 10 op schoolquote:
Daarvoor is het schoolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 10:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben net pas op school, vorige week reed ik om 9u weg en was ik om half 10 op school
Ach ik heb besloten maar niet naar de les te gaan, kan ik nu ff mijn deel van t project afmaken.quote:
Ik mag ergens in januari ook weer naar schoolquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach ik heb besloten maar niet naar de les te gaan, kan ik nu ff mijn deel van t project afmaken.
In Januari ga ik zéér waarschijnlijk (moet ik 20 studiepunten hebben) voor 12 maanden naar Finlandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik mag ergens in januari ook weer naar school. Ik kijk er gewoon naar uit
.
Finlandquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Januari ga ik zéér waarschijnlijk (moet ik 20 studiepunten hebben) voor 12 maanden naar Finland
Waarvoor dat dan?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Finland. Ik moet teveel kaartjes sturen naar Finland
.
Zomaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarvoor dat dan?
Ik zou ook liever naar Spanje ofso gaan, maar in Finland zit de beste Business School van Europa en na 3 semesters daar (semester 2, 3 en 7) krijg ik mn diploma ook van die school.
Heb je al in de veyron gereden?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In Januari ga ik zéér waarschijnlijk (moet ik 20 studiepunten hebben) voor 12 maanden naar Finland
Bril niet bij me!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:16 schreef hermandeperman het volgende:
Gevaar op de weg.
quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat vind ik serieus leipJe gaat toch ook niet neuken zonder cliltoris?
![]()
Als je nu weer eens ergens tegenaan geklapt was, had je dan gezegd Joah, ik ken der nix an doen hor, hep me bril nie bij"?
Is de sterkte van je lenzen wel goed? Vraag het eens na. Dit is niet normaal namelijkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
.
Ik had gewoon mijn lenzen in heur. Alleen daar zie je de lichten af en toe nog wat wazig mee (vandaar dat in de avond rijden minder leuk is en al helemaal als er weinig op de weg is), maar ik zie er wel genoeg mee.
Maar met bril is gewoon fijner, vind ik.
Ik heb ze de vorige keer op laten meten, dus ze moeten eigenlijk wel weer goed zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Is de sterkte van je lenzen wel goed? Vraag het eens na. Dit is niet normaal namelijk. Of heb je een cylinder die ze in je lenzen hebben weggelaten?
En je ziet er "genoeg" mee... het is natuurlijk maar waar je genoegen mee neemt....
Jaarlenzen zijn per definitie kut. Maak je ze wel goed schoon? Of ben je er ook zoeen die een jaar met een fles vloeistof doet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb ze de vorige keer op laten meten, dus ze moeten eigenlijk wel weer goed zijn.
Volgens mij zit er gewoon een waas op mijn lens.
Ik denk dat ik ook maar eens ga aankaarten dat ik maandlenzen wil ipv jaarlenzen.
Ik zie er gewoon alles meeAlleen om licht zie je gewoon een waas, that's all. En dat heb ik dus alleen als het donker is (logisch
)
En als het regent is het nog een tikkeltje erger wanneer je een tegenligger hebt, omdat die de druppels zo lekker laat schijnen en ik daar weer een waas omheen zie![]()
.
Ik ehhquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jaarlenzen zijn per definitie kut. Maak je ze wel goed schoon? Of ben je er ook zoeen die een jaar met een fles vloeistof doet?
Maandlenzen zijn absoluut stukken beter.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ehhmaak ze in ieder geval niet elke dag schoon.
liever naar spanje?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarvoor dat dan?
Ik zou ook liever naar Spanje ofso gaan, maar in Finland zit de beste Business School van Europa en na 3 semesters daar (semester 2, 3 en 7) krijg ik mn diploma ook van die school.
Na 3 maanden zijn ze nog wel okay hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik dan ook niet. Je doet het zelf. Je kunt ze btw wel goed laten reinigen bij de opticien. Of gewoon daglenzen halen, dan hoef je nergens meer aan te denken, en kun je lekker lui zijn. Dat is toch wat je wil?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
kun je lekker lui zijn. Dat is toch wat je wil?
ik hebnog een setje harde lenzen in de kast liggen. voor een prikkie kan je ze overkopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na 3 maanden zijn ze nog wel okay hoor. Daarna begint het een beetje.
Dus maandlenzen it is.
Als je een ontsteking krijgt aan je kijkertjes ben ik de laatste die medelijden met je zal hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Na 3 maanden zijn ze nog wel okay hoor. Daarna begint het een beetje.
Dus maandlenzen it is.
Zullen we daarna kunstgebitten uitwisselen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hebnog een setje harde lenzen in de kast liggen. voor een prikkie kan je ze overkopen![]()
Het is niet dat ik ze nooit schoonmaakquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je een ontsteking krijgt aan je kijkertjes ben ik de laatste die medelijden met je zal hebben.
Harde lenzenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:37 schreef vlad het volgende:
[..]
ik hebnog een setje harde lenzen in de kast liggen. voor een prikkie kan je ze overkopen![]()
Dat zeggen mensen die na 30 jaar friet eten, een hartaanval krijgen ook 29 jaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:41 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Het is niet dat ik ze nooit schoonmaak. Ik loop hier al 5 a 6 jaar mee rond heur. Nog nooit iets gehad aan mijn ogen, ze doen het nog prima. En de uitslag van de controles zijn ook nog steeds goed.
Wat een vergelijkingquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen die na 30 jaar friet eten, een hartaanval krijgen ook 29 jaar.
Ik hoop stiekem dat je er een krijgtquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, een ontsteking aan de ogen vind ik erger dan een hartaanval.
Klopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind je overigens nu zelf een ontiegelijke zeikerd.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat je er een krijgt.
dan doe ik er ook mijn beenbeugels bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zullen we daarna kunstgebitten uitwisselen?![]()
over de post met een strikje om?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat je er een krijgt.
En je steunzolen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
dan doe ik er ook mijn beenbeugels bij![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me verdomme nog een poos en coffeeshops openen hier natuurlijk ook pas om 16:00.
Ah je zit inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me verdomme nog een hele poos en coffeeshops openen hier natuurlijk ook pas om 16:00.
Pauper Almere.
Dat ze het ooit in hun kop hebben gehaald ook om DAAR een school te beginnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
Nee man ik zit een paar uur op school nog
Ik ben net gaan socializen met een paar hang Antillianen met gangtattoo's in de nek om wat coffeeshop info te krijgen, die gasten vergassen me immers al om 08:30 als ik aankom hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah je zit inAlme:re
Doe je wel voorzichtig daar...? Je moet je toch niet voorstellen dat je wordt aangereden daar en dat je dood gevonden wordt inAlme:re
?
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze het ooit in hun kop hebben gehaald ook om DAAR een school te beginnen
Ej swa boemboem kiko te kiko. Rustig, rustig, je wil shit? Nee king, die boemboem opens at four swa.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben net gaan socializen met een paar hang Antillianen met gangtattoo's in de nek om wat coffeeshop info te krijgen, die gasten vergassen me immers al om 08:30 als ik aankom hier
16:00 open, men
Wel mooie lui![]()
![]()
Het leven...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor
Ik mis Amsterdam1 metrotje en je zit hartje stad, terrasjes tussendoor
Kroeg op school elke dag om 15:00 open
Amsterdammers in de klas
![]()
Ja soms zijn ze wat moeilijk te volgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ej swa boemboem kiko te kiko. Rustig, rustig, je wil shit? Nee king, die boemboem opens at four swa.
Ik ken Eindhoven echt amperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het leven...![]()
Hier ook alles wel chill, alleen jammer dat hetEindhoven
blijft
Mooie tijd ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja soms zijn ze wat moeilijk te volgenZe waren dan ook al KANKERSTONED
![]()
"de" stadion?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken Eindhoven echt amperIk rij er langs als ik ga karten en ben een paar keer in de Philips Stadion geweest voor service aan de av apparatuur in de viplounges
Hoe is het volk daar? Wat is een typische Eindhovenaar?
jaja ik zag em zelf al snel genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"de" stadion?![]()
En een typische, tja, zegt probleemwijken je iets?Neh, da's alleen hier, daar woon ik om de hoek, hier alles heerlijk chill enzo, maar 2 straten verderop zitten ze echt heerlijk met z'n allen in de voortuinen, met jardin-tuinmeubelen, onder het genot van het Nederlandsche levenschlied, kratten Bavaria leeg te zuipen en naar elkaar te schreeuwen
Maar voor de rest zijn het gewoon normale mensen, die wel van een biertje houden... Van donderdag t/m zondag is het gewoon stampvol in de stad![]()
Supervet volkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
jaja ik zag em zelf al snel genoeg
EnVolksbuurtje is dus nog wel redelijk hetzelfde dus
maar fak die shit, ik ben loesoe, ga hier niet nog 3 uur blijven voor 45 mins college.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
Je gaat toch ook niet neuken zonder cliltoris?![]()
liever dood dan blind jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, een ontsteking aan de ogen vind ik erger dan een hartaanval.
Pf, als je dan een hartaanval hebt moet je het ook meteen goed doen hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hartaanval ga je niet per definitie dood aan.
Ik heb een paar finse vrienden dus dat inburgeren komt wel in orde, en ja ik ga liever naar Spanje, dat is meer mijn manier van leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef vlad het volgende:
[..]
liever naar spanje?weet je wel hoe warm het daar is gek!!
![]()
Finlandis super
alleen de vrouwtjes zijn daar net zo geil als boter in de koeling
en het is lastig om in te burgeren bij de locals
![]()
maar finlandia 80%![]()
de sauna's![]()
de vrouwtjes![]()
gewoon top![]()
Ik zit in Vatnaa (vlakbij Helsinki) kom maar een keertje langs, zet ik de cola voor je koudquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan ik wel eens langs met een ruslandreis of zo., Heen via Polen, terug via St Petersburg en Finland, bootje naar Zweden, even naar het Scania-museum, leuke vakantie
vanaf drie uur lui op je reet liggen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een paar finse vrienden dus dat inburgeren komt wel in orde, en ja ik ga liever naar Spanje, dat is meer mijn manier van leven.
Potverdikkiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:44 schreef vlad het volgende:
je hebt potverdikkie dezelfde ikea spiegel als ik heb![]()
Nog een leukere gedachte is dat Knut elk bericht leestquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat nou een leuke gedachte, dat er 179.997 mannen (+1, vlad) op je gerukt hebben?
ik welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Potverdikkie!
Dat ding heb ik al een jaar en hij hangt nog steeds niet![]()
ik ruk niet op minderjarigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat nou een leuke gedachte, dat er 179.997 mannen (+1, vlad) op je gerukt hebben?
camera op de grond leggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, heb jij nou zulke grote deuren of is mijn spiegel gewoon een tikkeltje groter.
je steek wat lengte betreft nou niet bepaald boven de 12 jarigen uit iigquote:
Dat valt meeeeee! Zo klein ben ik nou eigenlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je steek wat lengte betreft nou niet bepaald boven de 12 jarigen uit iig![]()
Ik heb een déjà vu!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mn vorige post achtersteboven leest, staat er in geheimtaal dat je satan moet aanbidden.
hey, dat is grappig, ik kreeg net een mailtje van kpn, weet je wat daar in stond?quote:
Maak een mooie toeving aan m'n topic!quote:
je zal met met naam en toenaam genoemd worden op een forumquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, dat is grappig, ik kreeg net een mailtje van kpn, weet je wat daar in stond?H
e
r
m
a
n
![]()
V
i
n
k
![]()
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, dat is grappig, ik kreeg net een mailtje van kpn, weet je wat daar in stond?H
e
r
m
a
n
![]()
V
i
n
k
![]()
Er zijn ook mensne NIET paranoïdequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
je zal met met naam en toenaam genoemd worden op een forum![]()
![]()
Ieder zijn voorkeurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
je zal met met naam en toenaam genoemd worden op een forum![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn ook mensne NIET paranoïde
die weten gewoon van zichzelf dat ze niet belangrijk zijn![]()
Ja komt er wel aan. heb het druk. Moet nu weer wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak een mooie toeving aan m'n topic!![]()
snachts wakker gebeld worden op 06 is geen prob?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur. Ik heb geen zin meer om des nachts wakker te worden gebeld op de huistelefoon
.
Dan ben je in ieder geval niet je hele familie tot last.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef vlad het volgende:
[..]
snachts wakker gebeld worden op 06 is geen prob?![]()
Jawel, maar niemand vindt mijn 06 via mijn achternaamquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef vlad het volgende:
[..]
snachts wakker gebeld worden op 06 is geen prob?![]()
Dat ook. Wakker gebeld worden vind ik niet eens erg. Maar dat mijn ouders er last van hebben vind ik ergerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval niet je hele familie tot last.....
jij staat niet in het telefoonboek met 06?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar niemand vindt mijn 06 via mijn achternaam.
degene die mij wakker belt zal het bezurenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat ook. Wakker gebeld worden vind ik niet eens erg. Maar dat mijn ouders er last van hebben vind ik erger.
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef vlad het volgende:
[..]
jij staat niet in het telefoonboek met 06?![]()
Whehehehehehehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
e
r
m
a
n
![]()
V
i
n
k
![]()
leuk verzonnen die naamquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehe.
En Raimon Smolders, zeur eens niet zo.
ik heb een andere mail voor serieuzere zakenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
zefls toen ik krasgothic was had ik gewoon aamiedema en alexmiedema als msn adressen.....
Ten ik geen krasgothic meer was kwamen de bloemetjes en bijtjes in het msn adres
Ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb een andere mail voor serieuzere zaken![]()
Die ene waar ook je MSN van is...?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
En daar krijg ik verdomd veel mailtjes die niet aan mij gericht zijn, maar aan naamgenoten.
Nee, een andere.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ene waar ook je MSN van is...?
vind ik zoiezo al niet van hotmail en gmail adressenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ook, hermandeperman is nu niet echt een mooi adres voor op je CV
Ah oke, wilde al zeggen, niet echt verstandig idd om daar ook je MSN voor te gebruiken...quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ik zoiezo al niet van hotmail en gmail adressen
Niet onbeperkt. Ik in ieder geval niet. Volgens mij een stuk of 4. Maar ik gebruik 'm niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, wilde al zeggen, niet echt verstandig idd om daar ook je MSN voor te gebruiken...
Maar bij @home kun je toch onbeperkt aanmaken ofzo...?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supervet volkAuto's die nooit van hun plek komen enzo
Je hebt gelijk, stonese![]()
![]()
ik wilde daarom ook geen anne@<achternaam>.us. Mijn broer zeurt nog steeds tegen me dat ik er een moet nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind een @alexmiedema.com adres dan juist weer heel overdreven staan
dat hangt ervan af waar je voor wilt soliciteren vind ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind een @alexmiedema.com adres dan juist weer heel overdreven staan
worden "<>" wel geaccepteerd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik wilde daarom ook geen anne@<achternaam>.us. Mijn broer zeurt nog steeds tegen me dat ik er een moet nemen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:43 schreef Hugster het volgende:
Wat pauper Times New Roman dannnn!
Damn da's gulquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Een beertje
Ik kreeg van Alexxxxx een 190D
[afbeelding]
Mja, mn chef was toch dronken, zoals meestal, dus hij heeft niet eens gemekrt dat ie weg is!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Een beertje
Ik kreeg van Alexxxxx een 190D
[afbeelding]
edit A: -wel joh-quote:
Echt niet, Billy the Klit is er nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef ook_gek het volgende:
Benny Rodrigues
Cleon Macnack
Joy de la Rosa
Miss Monica
Ramon Diaz
Sidney Samson
Leuk feestje
machtsmisbruikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
edit A: -wel joh-
Hij liegt over die uitkering hoor
Hij woont in een villa in het gooi, en is kaderlid van Groep Wilders.
Dat was Sjoewe zijn post, trutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Hugster het volgende:
kaderlid
ijsmeis kan niet spellen, nanananananaaaaaaaaaaaa
Waar? Ik kom ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef ook_gek het volgende:
Benny Rodrigues
Cleon Macnack
Joy de la Rosa
Miss Monica
Ramon Diaz
Sidney Samson
Leuk feestje
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was Sjoewe zijn post, trut. En wtf is er mis met kaderlid?
quote:
paard den haag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar? Ik kom ook
Maar ik ga vanavond al naar Benjamin Bates
een C30 T5 dan maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadMaar nu is ze echt fel
![]()
Ze is leip, ze vind hem "te groot".quote:
Succesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is leip, ze vind hem "te groot".
Hij is maar 80cm langer dan d'r huidige corsa. Als ik dan zo'n C30 aandraag zegt ze gelijk "hoe lang is die dan"?
Maar ze wil geen cabrio, ze vindt dan ook dat ze d'r haar blond moet laten verven, teveel goud om d'r nek en d'r polsen moet laten hangen en asociaal Utregs danwel Amsterdams moet gaan praten
Wij moeten 'r daar nu vanaf lullen
M'n pa bemoeit zich nu nergens meer mee zegt 'ie...
Dat soort heaumeau's kon ik altijd zo lekker straffen met me Ovlovquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 09:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik had net echt een kutmongool voor me rijden.
We reden met 6 a 7 auto's achter een traktor en de voorste auto's hadden makkelijk al een paar keer even snel kunnen inhalen. Uiteindelijk is er echt werkelijk niemand op de linkerrijstrook dus gaan ze, maar de auto voor mij ging naar mijn mening niet snel genoeg, dus ik dacht, ik haal die ook wel meteen in, wat een zeikerd.
Ik haalde 'm al bijna in, gaat ie ineens naar links zonder te kijken en ramt bijna mijn voorscherm, hierdoor rem ik maar, en daardoor haalden we het allebei niet meer om in te halen dus ging ik weer terug. Zit ie zijn middelvinger op te steken. Uiteindelijk halen we het ding wel weer in, maar gaat die kloothommel daarna voor me zomaar ineens de hele tijd remmen. Dus ik wilde hem ook inhalen, gaat ie mee naar links en dat zo elke keer. En elke keer zijn middelvinger enzokuthomo.
Nee, het was van mij ook maar een geintjequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
ze hebben niet eens mijn huillie smiley afgedrukt op dat papiertje![]()
Je had niet gedacht dat ik het echt zou doen he![]()
Je hebt je beloftes maar na te komenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nee, het was van mij ook maar een geintje![]()
.
Ik heb geen beloftes gemaaktquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je hebt je beloftes maar na te komen
In m'n broekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ja Baracuda, waar blijft mijn TomTom?
Jij welquote:
Inderdaad, altijd een verrassing wat het is, je weet maar één ding zeker: dat het een goedkoop prul is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij wel![]()
Net touwtje trekken eh, je weet nooit wat er uiteindelijk uit komt![]()
Heul ni, jij wilde grabbelen in m'n broekquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
Het ligt gewoon aan BaraCuda, niet aan mij.
Tieten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, weer genoeg lullen voor vandaag, over naar een leuk onderwerp
Ik ook van mijn tieten.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar heb ik WEL eigen foto's van in ieder geval
Ga de porno in zou ik zeggen, goud geld mee te verdienenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tieten van totaal onbekende vrouwen op de foto zetten is OK
Mja, dat willen er wel meer. En mocht ik de kans krijgen, zal ik eerst moeten overleggen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ga de porno in zou ik zeggen, goud geld mee te verdienen![]()
Kun je afwisselen met buitenreportages natuurlijkquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, dat willen er wel meer. En mocht ik de kans krijgen, zal ik eerst moeten overleggen.
Bovendien is dat vooral studiofotografie, daar kan ik de lol van het fotograferen niet uit halen, dat is dodelijk saai. Ben je eerst uren met lampen aan het kloten, dan ligt er 3 minuten een naakt wijf op de sofa, en dan kun je uren gaan lopen fotosoepen. Nee, geef mij maar de buitenfotografie, iets proberen te maken van de omstandigheden die je aangereikt worden
Nee dat niet, ik ben wel iemand die lange dagen maakt voor t werk, maar meer de sfeer, de relaxedheid, als ik van mn Finse vrienden het hoor, hoe strak en percies daar alles gaat, dan wordt dat nog flink wennen voor mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:42 schreef vlad het volgende:
[..]
vanaf drie uur lui op je reet liggen?![]()
in finland is het om 3 uur donker met veel dronken mensen op straat![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 00:56 schreef PeuRac het volgende:
Zo, net lekker gegeten op de kosten van de zaak, iets wat maar 1x in de 10jr voorkomt bij onsIk kan iedereen Big Daddy's in Nieuwegein aanraden
![]()
Lekker australisch resaurant wat naar mate de avond vordert in een kroeg en dan club veranderd.
De eigenaar is australisch, australisch eten op de kaart, surfplanken voor de deur en jij noemt het amerikaansquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zegt alweer genoeg over je, wat een ongekende boerenvreetschuur is dat zeg![]()
En daarbij is het Amerikaans. Er is niets Australisch bij
En langzaam veranderen naar een club is ook iets teveel eer voor Big Daddy'squote:
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
Ovide![]()
"Kijk uit malloot, een kokosnoot"
![]()
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7292165606586077309 Episode 1 en 2
http://video.google.nl/videoplay?docid=-1547747051608756266 episode 3
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6658219805001761372 episode 5
Je bent niet luchtgekoeld, aapquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:15 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, als je me nu zou zien/ruiken zou je me bespringen, heb minstens 10 liter diesel in m'n kleren zitten![]()
De boot aftanken met diesel als er windje 5 staat
![]()
ik luister nu naar een jaren '90 radiostationquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:15 schreef BaraCuda het volgende:
Wat een geweldige nummers toch eh in dat Youtube 900 liedjes verhaal![]()
heb je die lul van pakistan zien rijden?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
Je weet dat computerspelletjes niet echt zijn?
ja volgende week, als alles goed gaat.quote:
we zullen het merkenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hopen dat je de week door komt met zo;n 33
al helemaal op gas
Dan kun je daarna gewoon een Opel Zafira van de eerste generatie kopen, en jezelf een vrouw met kinderen aanschaffen ajquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:49 schreef BoJo het volgende:
daarna moet ik eigenlijk alleen nog een achterwiel aangedreven turbo cabrio en dan heb ik alles wel een keer gehad![]()
ja daarom, moet nog ff opschietenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan kun je daarna gewoon een Opel Zafira van de eerste generatie kopen, en jezelf een vrouw met kinderen aanschaffen aj
Wanneer is straks?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
En ik kan straks niet meer headbangen
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja daarom, moet nog ff opschieten
tering heb zo een eigen huis en 2 auto's waarvan 1 op gas. Waar gaat dat heen![]()
Ga je er emotioneel aan onderdoor of valt het mee?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk Dinsdag
Ik heb het er wel zwaar mee jaquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ga je er emotioneel aan onderdoor of valt het mee?
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel wordenquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 16:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
je hebt hem gekocht?
Ik dacht dat je dat brik als leenauto kreeg
Je was al ANWB lid geloof ik he?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel worden![]()
Beter olieplas onder je auto dan hondenplas er in.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:10 schreef BaraCuda het volgende:
En die garage homo op je werk kan ook z'n lol op...
Eh bo er ligt een olieplas onder je auto
Wat een onzinquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb het er wel zwaar mee ja![]()
![]()
Een beetje alsof ik mn idealen verloochen
Ha ha?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beter olieplas onder je auto dan hondenplas er in.
he's aware that no one cares and life's unfair so he grows his hairquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat je het raar vind en het er zwaar mee hebt kan ik me best voorstellen. Maar je idealen verloochenen?
![]()
![]()
Alsof je geen Niva mag rijden nu? En je op Citroën-meetings raar wordt aangekeken?
super lid ja, ach bij die 205 moest ik elke dag de gaskabel heen en weer bewegen want die bleef telkens hangen, de bougie doppen om de dag weer terug douwen als er weer eentje uit plofte. En die lekagequote:
Nu kan je elke week Vlad voor je Maserati tterugvinden, al fappendquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:23 schreef BoJo het volgende:
[..]
super lid ja, ach bij die 205 moest ik elke dag de gaskabel heen en weer bewegen want die bleef telkens hangen, de bougie doppen om de dag weer terug douwen als er weer eentje uit plofte. En die lekage![]()
Sorry, ik heb beter edingen te doen.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:05 schreef InTrePidIvity het volgende:
Iedereen moet hier maar even The Cannonball Run kijken op Talpa
de v6 lust een slokje teveel?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee het gaat mijn woon/werk verkeer roestbarrel worden![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 15:39 schreef BoJo het volgende:
als het goed is rij ik volgende week in een maserati 33 met houten stuur en pook op lpg![]()
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:33 schreef lipje het volgende:
[..]
Nu kan je elke week Vlad voor je Maserati tterugvinden, al fappend
dan zit Sandra zeker achter de msn.quote:
internet is er wel, maar werkt nog niet, dus we wachten op de monteurquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:36 schreef Fugie het volgende:
daar is wankstah peurac ook weer, alles tof
heb je nou inet op je kamer ?
Nee, maar over 3 minuten welquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 22:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan zit Sandra zeker achter de msn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |