Klopt.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vind je overigens nu zelf een ontiegelijke zeikerd.
Komt nog wel.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat je er een krijgt.
dan doe ik er ook mijn beenbeugels bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zullen we daarna kunstgebitten uitwisselen?![]()
over de post met een strikje om?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat je er een krijgt.
En je steunzolen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:03 schreef vlad het volgende:
[..]
dan doe ik er ook mijn beenbeugels bij![]()
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me verdomme nog een poos en coffeeshops openen hier natuurlijk ook pas om 16:00.
Ah je zit inquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:18 schreef Hugster het volgende:
Ik verveel me verdomme nog een hele poos en coffeeshops openen hier natuurlijk ook pas om 16:00.
Pauper Almere.
Dat ze het ooit in hun kop hebben gehaald ook om DAAR een school te beginnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef Hugster het volgende:
Nee man ik zit een paar uur op school nog
Ik ben net gaan socializen met een paar hang Antillianen met gangtattoo's in de nek om wat coffeeshop info te krijgen, die gasten vergassen me immers al om 08:30 als ik aankom hierquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah je zit inAlme:re
Doe je wel voorzichtig daar...? Je moet je toch niet voorstellen dat je wordt aangereden daar en dat je dood gevonden wordt inAlme:re
?
Ja ik weet het ook niet hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ze het ooit in hun kop hebben gehaald ook om DAAR een school te beginnen
Ej swa boemboem kiko te kiko. Rustig, rustig, je wil shit? Nee king, die boemboem opens at four swa.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:23 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ben net gaan socializen met een paar hang Antillianen met gangtattoo's in de nek om wat coffeeshop info te krijgen, die gasten vergassen me immers al om 08:30 als ik aankom hier
16:00 open, men
Wel mooie lui![]()
![]()
Het leven...quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:24 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet hoor
Ik mis Amsterdam1 metrotje en je zit hartje stad, terrasjes tussendoor
Kroeg op school elke dag om 15:00 open
Amsterdammers in de klas
![]()
Ja soms zijn ze wat moeilijk te volgenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ej swa boemboem kiko te kiko. Rustig, rustig, je wil shit? Nee king, die boemboem opens at four swa.
Ik ken Eindhoven echt amperquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het leven...![]()
Hier ook alles wel chill, alleen jammer dat hetEindhoven
blijft
Mooie tijd ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:26 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja soms zijn ze wat moeilijk te volgenZe waren dan ook al KANKERSTONED
![]()
"de" stadion?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik ken Eindhoven echt amperIk rij er langs als ik ga karten en ben een paar keer in de Philips Stadion geweest voor service aan de av apparatuur in de viplounges
Hoe is het volk daar? Wat is een typische Eindhovenaar?
jaja ik zag em zelf al snel genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
"de" stadion?![]()
En een typische, tja, zegt probleemwijken je iets?Neh, da's alleen hier, daar woon ik om de hoek, hier alles heerlijk chill enzo, maar 2 straten verderop zitten ze echt heerlijk met z'n allen in de voortuinen, met jardin-tuinmeubelen, onder het genot van het Nederlandsche levenschlied, kratten Bavaria leeg te zuipen en naar elkaar te schreeuwen
Maar voor de rest zijn het gewoon normale mensen, die wel van een biertje houden... Van donderdag t/m zondag is het gewoon stampvol in de stad![]()
Supervet volkquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:35 schreef Hugster het volgende:
[..]
jaja ik zag em zelf al snel genoeg
EnVolksbuurtje is dus nog wel redelijk hetzelfde dus
maar fak die shit, ik ben loesoe, ga hier niet nog 3 uur blijven voor 45 mins college.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:20 schreef hermandeperman het volgende:
Je gaat toch ook niet neuken zonder cliltoris?![]()
liever dood dan blind jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, een ontsteking aan de ogen vind ik erger dan een hartaanval.
Pf, als je dan een hartaanval hebt moet je het ook meteen goed doen hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hartaanval ga je niet per definitie dood aan.
Ik heb een paar finse vrienden dus dat inburgeren komt wel in orde, en ja ik ga liever naar Spanje, dat is meer mijn manier van leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef vlad het volgende:
[..]
liever naar spanje?weet je wel hoe warm het daar is gek!!
![]()
Finlandis super
alleen de vrouwtjes zijn daar net zo geil als boter in de koeling
en het is lastig om in te burgeren bij de locals
![]()
maar finlandia 80%![]()
de sauna's![]()
de vrouwtjes![]()
gewoon top![]()
Ik zit in Vatnaa (vlakbij Helsinki) kom maar een keertje langs, zet ik de cola voor je koudquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan ik wel eens langs met een ruslandreis of zo., Heen via Polen, terug via St Petersburg en Finland, bootje naar Zweden, even naar het Scania-museum, leuke vakantie
vanaf drie uur lui op je reet liggen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een paar finse vrienden dus dat inburgeren komt wel in orde, en ja ik ga liever naar Spanje, dat is meer mijn manier van leven.
Potverdikkiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:44 schreef vlad het volgende:
je hebt potverdikkie dezelfde ikea spiegel als ik heb![]()
Nog een leukere gedachte is dat Knut elk bericht leestquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat nou een leuke gedachte, dat er 179.997 mannen (+1, vlad) op je gerukt hebben?
ik welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Potverdikkie!
Dat ding heb ik al een jaar en hij hangt nog steeds niet![]()
ik ruk niet op minderjarigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat nou een leuke gedachte, dat er 179.997 mannen (+1, vlad) op je gerukt hebben?
camera op de grond leggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, heb jij nou zulke grote deuren of is mijn spiegel gewoon een tikkeltje groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |