liever dood dan blind jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah, een ontsteking aan de ogen vind ik erger dan een hartaanval.
Pf, als je dan een hartaanval hebt moet je het ook meteen goed doen hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hartaanval ga je niet per definitie dood aan.
Ik heb een paar finse vrienden dus dat inburgeren komt wel in orde, en ja ik ga liever naar Spanje, dat is meer mijn manier van leven.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:35 schreef vlad het volgende:
[..]
liever naar spanje?weet je wel hoe warm het daar is gek!!
![]()
Finlandis super
alleen de vrouwtjes zijn daar net zo geil als boter in de koeling
en het is lastig om in te burgeren bij de locals
![]()
maar finlandia 80%![]()
de sauna's![]()
de vrouwtjes![]()
gewoon top![]()
Ik zit in Vatnaa (vlakbij Helsinki) kom maar een keertje langs, zet ik de cola voor je koudquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:30 schreef Alexxxxx het volgende:
Kan ik wel eens langs met een ruslandreis of zo., Heen via Polen, terug via St Petersburg en Finland, bootje naar Zweden, even naar het Scania-museum, leuke vakantie
vanaf drie uur lui op je reet liggen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb een paar finse vrienden dus dat inburgeren komt wel in orde, en ja ik ga liever naar Spanje, dat is meer mijn manier van leven.
Potverdikkiequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:44 schreef vlad het volgende:
je hebt potverdikkie dezelfde ikea spiegel als ik heb![]()
Nog een leukere gedachte is dat Knut elk bericht leestquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat nou een leuke gedachte, dat er 179.997 mannen (+1, vlad) op je gerukt hebben?
ik welquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Potverdikkie!
Dat ding heb ik al een jaar en hij hangt nog steeds niet![]()
ik ruk niet op minderjarigenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
is dat nou een leuke gedachte, dat er 179.997 mannen (+1, vlad) op je gerukt hebben?
camera op de grond leggenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, heb jij nou zulke grote deuren of is mijn spiegel gewoon een tikkeltje groter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |