Dat lompe ding was ook mijn eerstequote:

wel enorm gaaf om te zien hoe dat allemaal dramatisch veranderd is over een periode van slechts enkele jarenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 23:59 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n eerste was ongeveer net zo groot als z'n naamgenoot de auto, 'n MitsubishiKan er zo 1-2-3 geen pic van vinden.
M'n 2e was 'n Siemens C25:
[afbeelding]
Op dat moment zo ongeveer de kleinste gangbare gsm
Daarna de C35:
[afbeelding]
Echt 'n geweldig ding, omdat ik behoorlijk wat functies had voor 't eerstHelaas brak 't scherm en liep helemaal vol met inkt.
Met m'n 4e ben ik volgens mij 't nieuwe millenium in gegaan, de m35 in grijze uitvoering:
[afbeelding]
Daarna begon m'n Samsung-tijdperk, met de A300:
[afbeelding]
De e700:
[afbeelding]
Die helaas door één of andere koe volgegoten werd met bier
Sindsdien overgestapt op Nokia, de 6610i
[afbeelding]
En nu de N91:
[afbeelding]
Leuk die nostalgie

haha dat was ook mijn eerste, kut antennequote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:33 schreef Erwtensoep het volgende:
Swing 200
[afbeelding]
Ik heb t nog liggen hier. Waardeloos ding.
die wat ook helemaal "je-van-het" met die biologische klokquote:

whaha idd die had ik ook met dutchtonequote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:54 schreef Cassius het volgende:
[afbeelding]
Met 'programmeerbare' knoppen onder het displayIk had em i.c.m. dutchtone prepaid.

Ja, dat was ook mijn eerstequote:

In 93quote:Op donderdag 5 oktober 2006 22:26 schreef LWaS het volgende:
[..]
![]()
die had ik ook, volgens mij in 96 of 95..
teringduur bellen toen

jaaaa die heb ik ook nog gehadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef Suuz_ het volgende:
mijn eerste gsm was een swing van kpn, ik was toen 14 geloof ik.
Ik weet nog wel dat toen in november het smsen gelanceerd werd en je heel de maand novenmber gratis sms berichten kon versturen! super gaaf was dat!
Dit is em trouwes:
[afbeelding]

Jaquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:35 schreef Suuz_ het volgende:
mijn eerste gsm was een swing van kpn, ik was toen 14 geloof ik.
Ik weet nog wel dat toen in november het smsen gelanceerd werd en je heel de maand novenmber gratis sms berichten kon versturen! super gaaf was dat!
Dit is em trouwes:

quote:

Dat was ook mijn eerste telefoontje maar dan in het lichtblauw ,volgens mij was ik 16 toen, weet het niet meer zo goedquote:

Ik ookquote:

die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:06 schreef __Saviour__ het volgende:
deze grote kast, eentje van bosch
[afbeelding]

8210 en van de beste telefoons ooit als je het mij braagt, ook jaren mee gelopenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 01:21 schreef KingB het volgende:
[afbeelding]
Mn 8210, dat werd pas een veelgekochte telefoon, maar nooit meer zo gek op een foon geweest als op deze..![]()
Daarna waren we alweer in t jaar 2000 geloof ik...![]()

ik heb mijn 8210 te snel doorverkocht.. wel met 250 gulden winst trouwensquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:24 schreef lesley het volgende:
[..]
8210 en van de beste telefoons ooit als je het mij braagt, ook jaren mee gelopen

hahaha deze heb ik ook gehad, heeft alleen laaaang geleden de wasmachiene niet overleefd:(quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:31 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
ook gehad hij trilde zo lekker hard
met keihard dutchtone dr op

Hee die had ik ook, gratis bij Fortis of zo he? Mijn ma en ik hadden er iig allebei een. Daarha had ik een nokia 3310, ook gratis, bij een abo op dequote:

Mijn minstens 8 jaar oude Libertel-sim is begin dit jaar definitief buiten gebruik gesteld. Kreeg een Brief van Vodafone of ik hem nog in gebruik wilde nemen. Zo ja, dan zou dat vrij duur zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 18:58 schreef borbit het volgende:
[..]
hahaha deze heb ik ook gehad, heeft alleen laaaang geleden de wasmachiene niet overleefd:(
ik gebruik trouwens nog steeds de dutchtone simkaart:P

daar kwamen fabrikanten ook pas later achter. die antenne is helemaal niet nodig!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 21:29 schreef PKfotografie het volgende:
had alleen de antenne er af gehaald, (werd er toch niet echt slechter van)

Jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Jadie had ik ook
en volgens mij kon die alleen smsen in hoofdletters

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |