ik wilde daarom ook geen anne@<achternaam>.us. Mijn broer zeurt nog steeds tegen me dat ik er een moet nemen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind een @alexmiedema.com adres dan juist weer heel overdreven staan
dat hangt ervan af waar je voor wilt soliciteren vind ikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind een @alexmiedema.com adres dan juist weer heel overdreven staan
worden "<>" wel geaccepteerd?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:07 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
ik wilde daarom ook geen anne@<achternaam>.us. Mijn broer zeurt nog steeds tegen me dat ik er een moet nemen.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:43 schreef Hugster het volgende:
Wat pauper Times New Roman dannnn!
Damn da's gulquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Een beertje
Ik kreeg van Alexxxxx een 190D
[afbeelding]
Mja, mn chef was toch dronken, zoals meestal, dus hij heeft niet eens gemekrt dat ie weg is!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:18 schreef Sjoewe het volgende:
Een beertje
Ik kreeg van Alexxxxx een 190D
[afbeelding]
edit A: -wel joh-quote:
Echt niet, Billy the Klit is er nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef ook_gek het volgende:
Benny Rodrigues
Cleon Macnack
Joy de la Rosa
Miss Monica
Ramon Diaz
Sidney Samson
Leuk feestje
machtsmisbruikquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:29 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
edit A: -wel joh-
Hij liegt over die uitkering hoor
Hij woont in een villa in het gooi, en is kaderlid van Groep Wilders.
Dat was Sjoewe zijn post, trutquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:34 schreef Hugster het volgende:
kaderlid
ijsmeis kan niet spellen, nanananananaaaaaaaaaaaa
Waar? Ik kom ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:26 schreef ook_gek het volgende:
Benny Rodrigues
Cleon Macnack
Joy de la Rosa
Miss Monica
Ramon Diaz
Sidney Samson
Leuk feestje
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 16:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat was Sjoewe zijn post, trut. En wtf is er mis met kaderlid?
quote:
paard den haag.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 17:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Waar? Ik kom ook
Maar ik ga vanavond al naar Benjamin Bates
een C30 T5 dan maarquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
InderdaadMaar nu is ze echt fel
![]()
Ze is leip, ze vind hem "te groot".quote:
Succesquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze is leip, ze vind hem "te groot".
Hij is maar 80cm langer dan d'r huidige corsa. Als ik dan zo'n C30 aandraag zegt ze gelijk "hoe lang is die dan"?
Maar ze wil geen cabrio, ze vindt dan ook dat ze d'r haar blond moet laten verven, teveel goud om d'r nek en d'r polsen moet laten hangen en asociaal Utregs danwel Amsterdams moet gaan praten
Wij moeten 'r daar nu vanaf lullen
M'n pa bemoeit zich nu nergens meer mee zegt 'ie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |