Dat valt meeeeee! Zo klein ben ik nou eigenlijk ook weer nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:55 schreef vlad het volgende:
[..]
je steek wat lengte betreft nou niet bepaald boven de 12 jarigen uit iig![]()
Ik heb een déjà vu!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je mn vorige post achtersteboven leest, staat er in geheimtaal dat je satan moet aanbidden.
hey, dat is grappig, ik kreeg net een mailtje van kpn, weet je wat daar in stond?quote:
Maak een mooie toeving aan m'n topic!quote:
je zal met met naam en toenaam genoemd worden op een forumquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, dat is grappig, ik kreeg net een mailtje van kpn, weet je wat daar in stond?H
e
r
m
a
n
![]()
V
i
n
k
![]()
Groot gelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, dat is grappig, ik kreeg net een mailtje van kpn, weet je wat daar in stond?H
e
r
m
a
n
![]()
V
i
n
k
![]()
Er zijn ook mensne NIET paranoïdequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
je zal met met naam en toenaam genoemd worden op een forum![]()
![]()
Ieder zijn voorkeurquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:21 schreef vlad het volgende:
[..]
je zal met met naam en toenaam genoemd worden op een forum![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Er zijn ook mensne NIET paranoïde
die weten gewoon van zichzelf dat ze niet belangrijk zijn![]()
Ja komt er wel aan. heb het druk. Moet nu weer wegquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Maak een mooie toeving aan m'n topic!![]()
snachts wakker gebeld worden op 06 is geen prob?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ieder zijn voorkeur. Ik heb geen zin meer om des nachts wakker te worden gebeld op de huistelefoon
.
Dan ben je in ieder geval niet je hele familie tot last.....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef vlad het volgende:
[..]
snachts wakker gebeld worden op 06 is geen prob?![]()
Jawel, maar niemand vindt mijn 06 via mijn achternaamquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:23 schreef vlad het volgende:
[..]
snachts wakker gebeld worden op 06 is geen prob?![]()
Dat ook. Wakker gebeld worden vind ik niet eens erg. Maar dat mijn ouders er last van hebben vind ik ergerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval niet je hele familie tot last.....
jij staat niet in het telefoonboek met 06?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jawel, maar niemand vindt mijn 06 via mijn achternaam.
degene die mij wakker belt zal het bezurenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat ook. Wakker gebeld worden vind ik niet eens erg. Maar dat mijn ouders er last van hebben vind ik erger.
Neequote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:27 schreef vlad het volgende:
[..]
jij staat niet in het telefoonboek met 06?![]()
Whehehehehehehe.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
e
r
m
a
n
![]()
V
i
n
k
![]()
leuk verzonnen die naamquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehehehehehehe.
En Raimon Smolders, zeur eens niet zo.
ik heb een andere mail voor serieuzere zakenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef Alexxxxx het volgende:
zefls toen ik krasgothic was had ik gewoon aamiedema en alexmiedema als msn adressen.....
Ten ik geen krasgothic meer was kwamen de bloemetjes en bijtjes in het msn adres
Ik ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:50 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb een andere mail voor serieuzere zaken![]()
Die ene waar ook je MSN van is...?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef ijsmeis het volgende:
En daar krijg ik verdomd veel mailtjes die niet aan mij gericht zijn, maar aan naamgenoten.
Nee, een andere.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die ene waar ook je MSN van is...?
vind ik zoiezo al niet van hotmail en gmail adressenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:53 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ook, hermandeperman is nu niet echt een mooi adres voor op je CV
Ah oke, wilde al zeggen, niet echt verstandig idd om daar ook je MSN voor te gebruiken...quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef vlad het volgende:
[..]
vind ik zoiezo al niet van hotmail en gmail adressen
Niet onbeperkt. Ik in ieder geval niet. Volgens mij een stuk of 4. Maar ik gebruik 'm niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke, wilde al zeggen, niet echt verstandig idd om daar ook je MSN voor te gebruiken...
Maar bij @home kun je toch onbeperkt aanmaken ofzo...?
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Supervet volkAuto's die nooit van hun plek komen enzo
Je hebt gelijk, stonese![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |