Das niet goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:46 schreef petraa het volgende:
Hebben jullie streams dan ??? ik zie alles zwart
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:05 schreef petraa het volgende:
WElke stream site gebruiken jullie ??? Op geen enkele site heb ik nl beeld (ik weet het is offtopic)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:58 schreef pullup het volgende:
Zo te horen is het duracellkonijntje Sabrina weer aardig opgeladen
Lolquote:
en het helpt geen zier, ze eten alleen maar slechter met die figuurtjes pasta, zijn druk aan het determineren wat er zoal in zitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Ik mocht vroeger nooit met mijn eten spelen
ik had het geluid uit en zag Jeroen zijn lippen contnue bewegen. Ik dacht die heeft wat te vertellen, bleek dat hij aan 't zingen wasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:23 schreef Verida het volgende:
fijn, die liedjes in de tuin, maar waarom moeten die knullen perse op een bank staan?
zielig eigenlijk
Sabrina loopt vrolijk kwebbelend in het rad en zodirect is Egbert aan de beurt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en het helpt geen zier, ze eten alleen maar slechter met die figuurtjes pasta, zijn druk aan het determineren wat er zoal in zit![]()
gebeurd er nog wat op de streams?![]()
Dat vermoeden heb ik ook...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef Verida het volgende:
mo ligt geloof ik in het bed van tijn
Tja je gaat gekke dingen doen als je je verveeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:49 schreef mamapan het volgende:
zingen in de bezemsteel, en het applaus van het uitzinnige publiek in ontvangst nemen![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:00 schreef heksie69 het volgende:
speciaal voor E10, www.tomboy.dk en dan op video klikken
Jepquote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:42 schreef Bartoli het volgende:
nog 20 minuten lopen zeker en de wo is gehaald
Staartje is ook wel geslaagd altijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:32 schreef Verida het volgende:
Ik vind monique echt veel leuker met die krullen.
B,voquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:03 schreef T-lex het volgende:
Nou...het rad heeft het gehaald!
Hij blijft walgelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:07 schreef Peter6000 het volgende:
Pijnlijke tekst van Etiënne: En ik pomp hem erin, ook al heb je geen zin.
Dit op de tekst van Frans Bauers "Heb je even voor mij".
Staat één van jouw streams toevallig stil ofzo? Ik zie geen stream waar het rad op staatquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:21 schreef Day het volgende:
Wat doe E10 weer in dat rad?
Hij moest toch naar de DBK?
Nou, dit was raar! Ik hoorde eerst dat E10 naar de DBK moest (was in de keuken), ging achter mijn pc zitten, keek naar de streams en zag E10 in het rad lopen!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:25 schreef Lyza het volgende:
[..]
Staat één van jouw streams toevallig stil ofzo? Ik zie geen stream waar het rad op staat
Ze mogen nog een week lopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:28 schreef Peter6000 het volgende:
Daar komt Etiënne, met een enveloppe
En heeeeeeeeeeeeeeeeel leuk nieuws.
En de bewoners bepalen het feestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:29 schreef Peter6000 het volgende:
Vast een aankondiging voor een hoerenfeest
Niet weer hequote:
Dat zat er wel in ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:37 schreef Lyza het volgende:
Dat travestietengedoe was Etienne's idee.
Uiteraard....maar dit is dus voor de vrijdag avond als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:42 schreef n1ek het volgende:
Semih komt met iets dat niemand leuk vindt :-)
Ja morgenavond weer aan de zuip.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uiteraard....maar dit is dus voor de vrijdag avond als ik het goed begrijp?
quote:
Ok Ik heb genoeg gehoordquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Sug4r het volgende:
Halloween feestje met sexy latexpakjes zegt Sabrina
Ik zie E10 al rondhuppelen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Sug4r het volgende:
Halloween feestje met sexy latexpakjes zegt Sabrina
Leuk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:54 schreef pullup het volgende:
Als ze Halloween doen dan wil Sabrina wel als het veenlijkje![]()
![]()
Ik raak al in de stemmingquote:
Dan is hij niet bekend waarom bij het carnaval in Venetië iedereen gemaskerd de straat op gaat...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert is bang geen tieten te zien bij balle masquee
Welnee, die man weet niks. Hij pretendeert veel te weten en veel mensenkennis te hebben, maar mensen die dat doen, hebben het doorgaans helemaal niet. Mooi dat hij nu zo breed door de mand gevallen is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is hij niet bekend waarom bij het carnaval in Venetië iedereen gemaskerd de straat op gaat...![]()
Ik vind t geopperde Hollywoodfeestje wel een puik plan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies zegt iets zinnigs
Ze wil gewoon makkelijke kleding, handig bij het dansen.
Ja na een uur te hebben overlegd komt ze daar pas meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies zegt iets zinnigs
Ze wil gewoon makkelijke kleding, handig bij het dansen.
Kan ook prima gezien bijgaande poster, alle ingrediënten zijn aanwezig:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t geopperde Hollywoodfeestje wel een puik plan.
En nu komt ie toch weer terug op het carnaval idee. Het zit hem toch niet lekker dat iedereen het afbranddequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vindt alles best, zolang hij maar bacardi cola krijgt
Nou in haar beschrijving staat toch iets anders;quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:10 schreef pullup het volgende:
Wat een bully die RikMarlies heeft nu duidelijk problemen met dat gecostumeerde. Komt ie er gelijk zo verwijtend overheen "waarom zeg je dat dan daarnet niet"
Niet iedereen is zo'n bijdehandte eikel als jij Rik
Dat strookt niet met hoe ze zich gedraagt hierquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou in haar beschrijving staat toch iets anders;
Marlies over zichzelf
“In een groep ben ik nogal dominant aanwezig en ik kan nogal een flapuit zijn.”
Inderdaad. Na een uur of 2 heb je écht niet meer in de gaten of diegene waarmee je zit te praten in een Elvispak zit of niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat boeit het trouwens wat voor thema het feest heeft?
In de praktijk komt het toch neer op zuipen, dansen, gillen, zingen, gek doen, hoeren, snoeren en een gigantische hangover the day after...
Dat zeiden ze net zelf al idd Dat ook dat bananenrokje al in een halfuur begon te vervelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat boeit het trouwens wat voor thema het feest heeft?
In de praktijk komt het toch neer op zuipen, dansen, gillen, zingen, gek doen, hoeren, snoeren en een gigantische hangover the day after...
"Nee ik wil niet teveel bloot bij de vrouwen zien want dat vind ik niet gepast, blaablaaa." Ofzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:19 schreef Day het volgende:
TIjn ziet weer te zieken
Dat was broertje natuurlijk, die hem al wat langer kentquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:20 schreef Day het volgende:
WIe zegt nou: je moet je bek houden tegen Tijn?
Waarom ontploft hij nu niet?
Dan zou die juist moeten ontploffen, want hij trekt hij vooral niet van mensen die hem dierbaar zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was broertje natuurlijk, die hem al wat langer kent
Stilte voor de storm van morgenavondquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:22 schreef Day het volgende:
Wat is Mo stil?
Rik is op dit moment echt veel dominanter aanwezig dan Tijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zou die juist moeten ontploffen, want hij trekt hij vooral niet van mensen die hem dierbaar zijn.
Ja, maar Rik neemt tenminste beslissingen. Tijn ziekt alleen maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Rik is op dit moment echt veel dominanter aanwezig dan Tijn.
Iedereen mag 2 eigen nummers uitzoeken maar onder het mom van even controleren of er geen dubbele tussenzitten gaat nu wel elk nummer bij hem in de ballotage
Klopt, Tijn is afgehaakt toen zijn eerste voorstel er niet doorkwam en zit nu overduidelijk te mokkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar Rik neemt tenminste beslissingen. Tijn ziekt alleen maar.
Yep!quote:
Wat was Tijn zn voorstel? Alle vrouwen in een Burka?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt, Tijn is afgehaakt toen zijn eerste voorstel er niet doorkwam en zit nu overduidelijk te mokken
Ja, zielig he? Nog net geen Passoa...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vindt alles best, zolang hij maar bacardi cola krijgt
Komt door z'n dominante cultuur natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat was Tijn zn voorstel? Alle vrouwen in een Burka?
Rik gaat morgen natuurlijk e.e.a. als DJ Viesto aan elkaar mixen en moet dan wel een beetje uitgebalanceerde setlist hebben...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Sug4r het volgende:
Iedereen mag 2 muzieknummers aanvragen, ze moeten alleen goedgekeurd worden door Rik. Valt mij nu pas op hoe dominant hij is ..
Komt door zijn dominante cultuur.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Sug4r het volgende:
Iedereen mag 2 muzieknummers aanvragen, ze moeten alleen goedgekeurd worden door Rik. Valt mij nu pas op hoe dominant hij is ..
BB is het rad aan het opruimen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef Kinga het volgende:
waarom zitten ze allemaal in die kamer eigenlijk?
Nick Carter?quote:
Niet vreemd dat Tijn dat afkraakt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:51 schreef Bigblahbla het volgende:
sa wil een liedje van paris hilton![]()
![]()
'Stars are Blind' is van haarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:51 schreef Bigblahbla het volgende:
sa wil een liedje van paris hilton![]()
![]()
en klinkt het een beetje ik stel me ietsje voor dat het liedje zo ongeveer gaat: lallaaa laa laa la la laaaa llaaaaaaaaaaaaquote:
nee dat is veel te diepzinnig voor haarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
en klinkt het een beetje ik stel me ietsje voor dat het liedje zo ongeveer gaat: lallaaa laa laa la la laaaa llaaaaaaaaaaaa
oehoeeheee yeah!!!![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
en klinkt het een beetje ik stel me ietsje voor dat het liedje zo ongeveer gaat: lallaaa laa laa la la laaaa llaaaaaaaaaaaa
oehoeeheee yeah!!!![]()
Is er verder nog een envelop geweest ? (kom net binnen en heb 2 COSjes doorgelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het rad is weg, de bewoners zijn vrij.
Gaan we dan daten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Erg he. Val tegenwoordig niet meer op van die types.
Morgenavond is er weer een hoerenfeest.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is er verder nog een envelop geweest ? (kom net binnen en heb 2 COSjes doorgelezen)
HOERRRRRRRRRRRRRRRREfeestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Morgenavond is er weer een hoerenfeest.
Dit om te vieren dat ze er precies 50 dagen inzitten
Arabian Nights dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
1001 nacht, wel leuk thema...
Is al weer uit, die uitspraakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert doet populair, je kunt een pizza "oppimpen".
In abbekerk ?quote:
JA, das waar...quote:
Als zij dat eerder ook heeft gezegd, dan is die ander toch een meeloper? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:15 schreef Dropkick het volgende:
Marlies:Ja zei ik net ookoooooooooooo mooiiiiiiiiiiiiiiiii.Meeloper dat nepwijf!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
OMG, ik kom net achter wat Tijn en RIk gemeen hebben:
Ze gapen echt allebij hondslelijk!
Nou dan was dat idee van Tijn "alle vrouwen in een Burka" nog nieteens zo slecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arabian Nights dus.
Heeft Semih toch zijn zin...
jupquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:08 schreef Kinga het volgende:
krijgen ze weer zonnebank?
Je weet. BB is harder dan ooit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
Vanwaar al die fucking extra's? bah bah...
Marcia zegt net dat ze erg worden verwend, niet normaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
Vanwaar al die fucking extra's? bah bah...
Misschien brand zijn schurft dan van zijn huidquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
Rik gaat meteen een uur onder die zonnebank![]()
Hallo huidkanker![]()
Morgen feestje, gaan we weer samenwerken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
Rik gaat meteen een uur onder die zonnebank![]()
Hallo huidkanker![]()
Prima, was al van plan om recorder aan te gooienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Morgen feestje, gaan we weer samenwerken?
Heb je misschien MSN ofzo? Dat werkt wat makkelijker? Zo ja, mail ff naar mn adres in mn profiel..en als je wil natuurlijk..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Prima, was al van plan om recorder aan te gooien![]()
Volgens mij was E10 dat. Maar so what eigenlijk? Het is niet zo dat hij ergens naartoe moet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:08 schreef Sug4r het volgende:
Semih was de laatste die moest lopen in het rad en zit nog in zijn muizenpakje![]()
welk programma gebruik je voor die clipjes?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je misschien MSN ofzo? Dat werkt wat makkelijker? Zo ja, mail ff naar mn adres in mn profiel..en als je wil natuurlijk..
Ahum!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
welk programma gebruik je voor die clipjes?
Welke clipjes?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
welk programma gebruik je voor die clipjes?
ze klinkt alsof ze jáááren in Amerika gewoond heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat praat Marlies toch vreemd.
Als ze muisjes besteld, klinkt het als meisjes
Volgens mij heeft bijna élke vrouw, die BB volgtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:33 schreef mamapan het volgende:
[..]
ze klinkt alsof ze jáááren in Amerika gewoond heeft.
aks dat het geval is mag ze van mij ook weer terug![]()
Die heb ik met Windows Movie Makerquote:
of als iemand het wil Adobe Premiere Pro gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die heb ik met Windows Movie Makergedaan. Normaal met Adobe Suite.
Deze hier in ieder geval welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna élke vrouw, die BB volgt, een hekel aan Marlies. Ik vraag me af waarom.
Que?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of als iemand het wil Adobe Premiere Pro gebruiken
Ik heb geen 'hekel' aan Marlies hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij heeft bijna élke vrouw, die BB volgt, een hekel aan Marlies. Ik vraag me af waarom.
Gewoon, het normale wijvennijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef mamapan het volgende:
[..]
Deze hier in ieder geval welZe glibbert en glijdt, gebruikt tè vaak het woord bizawr, èn (dat zal wel de belangrijkste reden zijn
) ze ziet er te goed uit, ik vind haar een mooie vrouw
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die heb ik met Windows Movie Makergedaan. Normaal met Adobe Suite.
Dan moet je bij Kinga wezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?
Ik heb geen hekel aan haar, dat gaat te ver, maar erger me wel net als Mampan aan haar geglij, geglibber en stopwoordjes. Ben niet jaloers op haar uiterlijk, vind haar niet mooi. Ook niet lelijk, overigens, ze heeft een heel apart gezicht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef mamapan het volgende:
[..]
Deze hier in ieder geval welZe glibbert en glijdt, gebruikt tè vaak het woord bizawr, èn (dat zal wel de belangrijkste reden zijn
) ze ziet er te goed uit, ik vind haar een mooie vrouw
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Kinga het volgende:
Etienne, ga je scheren!
Nee, dan zou het jaloezie moeten zijn, en ik zou niets maar dan ook niets van Marlies willen hebbenquote:
reactie in Stream filmpjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?
Die associatie heb ik al vaker gehad idd, nu nog even plateaulaarsjes voor hem kopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Morwen het volgende:
Zo in de verte vind ik Semih wel wat van Prince weghebben, zeker nu met die rode trui en legging ().
Qua lengte zit ie zelfs nog boven Prince, die is iets van 1.60quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die associatie heb ik al vaker gehad idd, nu nog even plateaulaarsjes voor hem kopen
haar nagels...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dan zou het jaloezie moeten zijn, en ik zou niets maar dan ook niets van Marlies willen hebben
ik zou haar haar wel willen hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dan zou het jaloezie moeten zijn, en ik zou niets maar dan ook niets van Marlies willen hebben
die zon he...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Qua lengte zit ie zelfs nog boven Prince, die is iets van 1.60![]()
Ik zit me iedere keer af te vragen wat ik vind van die tatoo van Tijn........*mmmmm
HoHo, dat is te negatief en te veel eer voor Marlies. Ben heel tevreden met en over mezelfquote:
Inderdaad! Chaperonne Viswijf is er niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef NorthernStar het volgende:
En wie zitten weer saampjes in bad?![]()
Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan
Die zon, jaquote:
Prince is 1,57 mquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Qua lengte zit ie zelfs nog boven Prince, die is iets van 1.60![]()
Ik zit me iedere keer af te vragen wat ik vind van die tatoo van Tijn........*mmmmm
Ik vind haar er vandaag juist wel redelijk uitzienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef Day het volgende:
Mo gaat er steeds ouder uitzien.
Mo en Marcia hebben afgesproken voortaan elkaars chaperone te zijn. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad! Chaperonne Viswijf is er niet.![]()
Och ja, morgen gaan ze losquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad! Chaperonne Viswijf is er niet.![]()
Zei hij dat???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
Tijn in bad tegen Mo: "Ik heb gewoon niet zo'n colafles als Rob....daarom heeft die van mij ook een oorbel"
En dan die blik van Mo....![]()
je kan ook filmpjes editen en maken via adobe premiere pro (moet het filmpje wel PAL of NTSC zijn opgenomen). Maar denk dat het in dit geval niet aan de orde is. aangezien Kinga het opneemt van de live streamsquote:
Hij heeft lange tenenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:13 schreef Morwen het volgende:
Ahaaaa, daar zijn ze dusNou die andere voet nog
![]()
[afbeelding]
bahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mo en Marcia hebben afgesproken voortaan elkaars chaperone te zijn. Komt helemaal goed
Je moet wat heh, als je geen colafles hebtquote:
Ah, Monique haalt dat ook even aan nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:22 schreef Kinga het volgende:
Veel schuim, kan vanalles gebeuren daaronder natuurlijk...
Heb je Marcia vorige week zien schuiven?quote:
ja die weet heus wel dat dat opvalt, door het even hard op te melden dekt ze zichzelf even in..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb je Marcia vorige week zien schuiven?![]()
-
Mo met een opmerking over het schuim. En ondertussen zie je die oogjes helemaal in pretstand staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |