Deze hier in ieder geval welquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Volgens mij heeft bijna élke vrouw, die BB volgt, een hekel aan Marlies. Ik vraag me af waarom.
Que?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef Bartoli het volgende:
[..]
of als iemand het wil Adobe Premiere Pro gebruiken
Ik heb geen 'hekel' aan Marlies hoorquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
Volgens mij heeft bijna élke vrouw, die BB volgt, een hekel aan Marlies. Ik vraag me af waarom.
Gewoon, het normale wijvennijd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef mamapan het volgende:
[..]
Deze hier in ieder geval welZe glibbert en glijdt, gebruikt tè vaak het woord bizawr, èn (dat zal wel de belangrijkste reden zijn
) ze ziet er te goed uit, ik vind haar een mooie vrouw
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die heb ik met Windows Movie Makergedaan. Normaal met Adobe Suite.
Dan moet je bij Kinga wezen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:47 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?
Ik heb geen hekel aan haar, dat gaat te ver, maar erger me wel net als Mampan aan haar geglij, geglibber en stopwoordjes. Ben niet jaloers op haar uiterlijk, vind haar niet mooi. Ook niet lelijk, overigens, ze heeft een heel apart gezicht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:39 schreef mamapan het volgende:
[..]
Deze hier in ieder geval welZe glibbert en glijdt, gebruikt tè vaak het woord bizawr, èn (dat zal wel de belangrijkste reden zijn
) ze ziet er te goed uit, ik vind haar een mooie vrouw
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Kinga het volgende:
Etienne, ga je scheren!
Nee, dan zou het jaloezie moeten zijn, en ik zou niets maar dan ook niets van Marlies willen hebbenquote:
reactie in Stream filmpjesquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef cripplecrow het volgende:
[..]
ja maar, hoe neem je die filmpjes op vanaf de streams?
Die associatie heb ik al vaker gehad idd, nu nog even plateaulaarsjes voor hem kopenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Morwen het volgende:
Zo in de verte vind ik Semih wel wat van Prince weghebben, zeker nu met die rode trui en legging ().
Qua lengte zit ie zelfs nog boven Prince, die is iets van 1.60quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die associatie heb ik al vaker gehad idd, nu nog even plateaulaarsjes voor hem kopen
haar nagels...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dan zou het jaloezie moeten zijn, en ik zou niets maar dan ook niets van Marlies willen hebben
ik zou haar haar wel willen hebben.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, dan zou het jaloezie moeten zijn, en ik zou niets maar dan ook niets van Marlies willen hebben
die zon he...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Qua lengte zit ie zelfs nog boven Prince, die is iets van 1.60![]()
Ik zit me iedere keer af te vragen wat ik vind van die tatoo van Tijn........*mmmmm
HoHo, dat is te negatief en te veel eer voor Marlies. Ben heel tevreden met en over mezelfquote:
Inderdaad! Chaperonne Viswijf is er niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef NorthernStar het volgende:
En wie zitten weer saampjes in bad?![]()
Ben benieuwd hoe het morgen zal gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |