Is al weer uit, die uitspraakquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:47 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert doet populair, je kunt een pizza "oppimpen".
In abbekerk ?quote:
JA, das waar...quote:
Als zij dat eerder ook heeft gezegd, dan is die ander toch een meeloper? Of zie ik dat verkeerd?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:15 schreef Dropkick het volgende:
Marlies:Ja zei ik net ookoooooooooooo mooiiiiiiiiiiiiiiiii.Meeloper dat nepwijf!
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:58 schreef Sonique het volgende:
OMG, ik kom net achter wat Tijn en RIk gemeen hebben:
Ze gapen echt allebij hondslelijk!
Nou dan was dat idee van Tijn "alle vrouwen in een Burka" nog nieteens zo slecht.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arabian Nights dus.
Heeft Semih toch zijn zin...
jupquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:08 schreef Kinga het volgende:
krijgen ze weer zonnebank?
Je weet. BB is harder dan ooit.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
Vanwaar al die fucking extra's? bah bah...
Marcia zegt net dat ze erg worden verwend, niet normaalquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:10 schreef Kinga het volgende:
Vanwaar al die fucking extra's? bah bah...
Misschien brand zijn schurft dan van zijn huidquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
Rik gaat meteen een uur onder die zonnebank![]()
Hallo huidkanker![]()
Morgen feestje, gaan we weer samenwerken?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:13 schreef Kinga het volgende:
Rik gaat meteen een uur onder die zonnebank![]()
Hallo huidkanker![]()
Prima, was al van plan om recorder aan te gooienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Morgen feestje, gaan we weer samenwerken?
Heb je misschien MSN ofzo? Dat werkt wat makkelijker? Zo ja, mail ff naar mn adres in mn profiel..en als je wil natuurlijk..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Prima, was al van plan om recorder aan te gooien![]()
Volgens mij was E10 dat. Maar so what eigenlijk? Het is niet zo dat hij ergens naartoe moet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:08 schreef Sug4r het volgende:
Semih was de laatste die moest lopen in het rad en zit nog in zijn muizenpakje![]()
welk programma gebruik je voor die clipjes?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:44 schreef arneaux het volgende:
[..]
Heb je misschien MSN ofzo? Dat werkt wat makkelijker? Zo ja, mail ff naar mn adres in mn profiel..en als je wil natuurlijk..
Ahum!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
welk programma gebruik je voor die clipjes?
Welke clipjes?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:21 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
welk programma gebruik je voor die clipjes?
ze klinkt alsof ze jáááren in Amerika gewoond heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:31 schreef Bluezz het volgende:
Wat praat Marlies toch vreemd.
Als ze muisjes besteld, klinkt het als meisjes
Volgens mij heeft bijna élke vrouw, die BB volgtquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:33 schreef mamapan het volgende:
[..]
ze klinkt alsof ze jáááren in Amerika gewoond heeft.
aks dat het geval is mag ze van mij ook weer terug![]()
Die heb ik met Windows Movie Makerquote:
of als iemand het wil Adobe Premiere Pro gebruikenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:37 schreef arneaux het volgende:
[..]
Die heb ik met Windows Movie Makergedaan. Normaal met Adobe Suite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |