Ja, maar Rik neemt tenminste beslissingen. Tijn ziekt alleen maar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Rik is op dit moment echt veel dominanter aanwezig dan Tijn.
Iedereen mag 2 eigen nummers uitzoeken maar onder het mom van even controleren of er geen dubbele tussenzitten gaat nu wel elk nummer bij hem in de ballotage
Klopt, Tijn is afgehaakt toen zijn eerste voorstel er niet doorkwam en zit nu overduidelijk te mokkenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:25 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, maar Rik neemt tenminste beslissingen. Tijn ziekt alleen maar.
Yep!quote:
Wat was Tijn zn voorstel? Alle vrouwen in een Burka?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Klopt, Tijn is afgehaakt toen zijn eerste voorstel er niet doorkwam en zit nu overduidelijk te mokken
Ja, zielig he? Nog net geen Passoa...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vindt alles best, zolang hij maar bacardi cola krijgt
Komt door z'n dominante cultuur natuurlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:28 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wat was Tijn zn voorstel? Alle vrouwen in een Burka?
Rik gaat morgen natuurlijk e.e.a. als DJ Viesto aan elkaar mixen en moet dan wel een beetje uitgebalanceerde setlist hebben...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Sug4r het volgende:
Iedereen mag 2 muzieknummers aanvragen, ze moeten alleen goedgekeurd worden door Rik. Valt mij nu pas op hoe dominant hij is ..
Komt door zijn dominante cultuur.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:33 schreef Sug4r het volgende:
Iedereen mag 2 muzieknummers aanvragen, ze moeten alleen goedgekeurd worden door Rik. Valt mij nu pas op hoe dominant hij is ..
BB is het rad aan het opruimen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:40 schreef Kinga het volgende:
waarom zitten ze allemaal in die kamer eigenlijk?
Nick Carter?quote:
Niet vreemd dat Tijn dat afkraakt...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:51 schreef Bigblahbla het volgende:
sa wil een liedje van paris hilton![]()
![]()
'Stars are Blind' is van haarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:51 schreef Bigblahbla het volgende:
sa wil een liedje van paris hilton![]()
![]()
en klinkt het een beetje ik stel me ietsje voor dat het liedje zo ongeveer gaat: lallaaa laa laa la la laaaa llaaaaaaaaaaaaquote:
nee dat is veel te diepzinnig voor haarquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
en klinkt het een beetje ik stel me ietsje voor dat het liedje zo ongeveer gaat: lallaaa laa laa la la laaaa llaaaaaaaaaaaa
oehoeeheee yeah!!!![]()
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:56 schreef Bigblahbla het volgende:
[..]
en klinkt het een beetje ik stel me ietsje voor dat het liedje zo ongeveer gaat: lallaaa laa laa la la laaaa llaaaaaaaaaaaa
oehoeeheee yeah!!!![]()
Is er verder nog een envelop geweest ? (kom net binnen en heb 2 COSjes doorgelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:21 schreef Peter6000 het volgende:
Het rad is weg, de bewoners zijn vrij.
Gaan we dan daten?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Erg he. Val tegenwoordig niet meer op van die types.
Morgenavond is er weer een hoerenfeest.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is er verder nog een envelop geweest ? (kom net binnen en heb 2 COSjes doorgelezen)
HOERRRRRRRRRRRRRRRREfeestquote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Morgenavond is er weer een hoerenfeest.
Dit om te vieren dat ze er precies 50 dagen inzitten
Arabian Nights dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:32 schreef Kinga het volgende:
1001 nacht, wel leuk thema...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |