Uiteraard....maar dit is dus voor de vrijdag avond als ik het goed begrijp?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:42 schreef n1ek het volgende:
Semih komt met iets dat niemand leuk vindt :-)
Ja morgenavond weer aan de zuip.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:44 schreef T-lex het volgende:
[..]
Uiteraard....maar dit is dus voor de vrijdag avond als ik het goed begrijp?
quote:
Ok Ik heb genoeg gehoordquote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Sug4r het volgende:
Halloween feestje met sexy latexpakjes zegt Sabrina
Ik zie E10 al rondhuppelen...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:49 schreef Sug4r het volgende:
Halloween feestje met sexy latexpakjes zegt Sabrina
Leuk...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 13:54 schreef pullup het volgende:
Als ze Halloween doen dan wil Sabrina wel als het veenlijkje![]()
![]()
Ik raak al in de stemmingquote:
Dan is hij niet bekend waarom bij het carnaval in Venetië iedereen gemaskerd de straat op gaat...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:00 schreef BB6kijker het volgende:
Egbert is bang geen tieten te zien bij balle masquee
Welnee, die man weet niks. Hij pretendeert veel te weten en veel mensenkennis te hebben, maar mensen die dat doen, hebben het doorgaans helemaal niet. Mooi dat hij nu zo breed door de mand gevallen is.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan is hij niet bekend waarom bij het carnaval in Venetië iedereen gemaskerd de straat op gaat...![]()
Ik vind t geopperde Hollywoodfeestje wel een puik plan.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies zegt iets zinnigs
Ze wil gewoon makkelijke kleding, handig bij het dansen.
Ja na een uur te hebben overlegd komt ze daar pas meequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:08 schreef Peter6000 het volgende:
Marlies zegt iets zinnigs
Ze wil gewoon makkelijke kleding, handig bij het dansen.
Kan ook prima gezien bijgaande poster, alle ingrediënten zijn aanwezig:quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:09 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t geopperde Hollywoodfeestje wel een puik plan.
En nu komt ie toch weer terug op het carnaval idee. Het zit hem toch niet lekker dat iedereen het afbranddequote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:11 schreef Peter6000 het volgende:
Tijn vindt alles best, zolang hij maar bacardi cola krijgt
Nou in haar beschrijving staat toch iets anders;quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:10 schreef pullup het volgende:
Wat een bully die RikMarlies heeft nu duidelijk problemen met dat gecostumeerde. Komt ie er gelijk zo verwijtend overheen "waarom zeg je dat dan daarnet niet"
Niet iedereen is zo'n bijdehandte eikel als jij Rik
Dat strookt niet met hoe ze zich gedraagt hierquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:13 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou in haar beschrijving staat toch iets anders;
Marlies over zichzelf
“In een groep ben ik nogal dominant aanwezig en ik kan nogal een flapuit zijn.”
Inderdaad. Na een uur of 2 heb je écht niet meer in de gaten of diegene waarmee je zit te praten in een Elvispak zit of niet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat boeit het trouwens wat voor thema het feest heeft?
In de praktijk komt het toch neer op zuipen, dansen, gillen, zingen, gek doen, hoeren, snoeren en een gigantische hangover the day after...
Dat zeiden ze net zelf al idd Dat ook dat bananenrokje al in een halfuur begon te vervelenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:14 schreef MadMaster het volgende:
Wat boeit het trouwens wat voor thema het feest heeft?
In de praktijk komt het toch neer op zuipen, dansen, gillen, zingen, gek doen, hoeren, snoeren en een gigantische hangover the day after...
"Nee ik wil niet teveel bloot bij de vrouwen zien want dat vind ik niet gepast, blaablaaa." Ofzo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:19 schreef Day het volgende:
TIjn ziet weer te zieken
Dat was broertje natuurlijk, die hem al wat langer kentquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:20 schreef Day het volgende:
WIe zegt nou: je moet je bek houden tegen Tijn?
Waarom ontploft hij nu niet?
Dan zou die juist moeten ontploffen, want hij trekt hij vooral niet van mensen die hem dierbaar zijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat was broertje natuurlijk, die hem al wat langer kent
Stilte voor de storm van morgenavondquote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:22 schreef Day het volgende:
Wat is Mo stil?
Rik is op dit moment echt veel dominanter aanwezig dan Tijn.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:21 schreef Day het volgende:
[..]
Dan zou die juist moeten ontploffen, want hij trekt hij vooral niet van mensen die hem dierbaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |