Die zon, jaquote:
Prince is 1,57 mquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Qua lengte zit ie zelfs nog boven Prince, die is iets van 1.60![]()
Ik zit me iedere keer af te vragen wat ik vind van die tatoo van Tijn........*mmmmm
Ik vind haar er vandaag juist wel redelijk uitzienquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:58 schreef Day het volgende:
Mo gaat er steeds ouder uitzien.
Mo en Marcia hebben afgesproken voortaan elkaars chaperone te zijn. Komt helemaal goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad! Chaperonne Viswijf is er niet.![]()
Och ja, morgen gaan ze losquote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:59 schreef Day het volgende:
[..]
Inderdaad! Chaperonne Viswijf is er niet.![]()
Zei hij dat???quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:06 schreef T-lex het volgende:
Tijn in bad tegen Mo: "Ik heb gewoon niet zo'n colafles als Rob....daarom heeft die van mij ook een oorbel"
En dan die blik van Mo....![]()
je kan ook filmpjes editen en maken via adobe premiere pro (moet het filmpje wel PAL of NTSC zijn opgenomen). Maar denk dat het in dit geval niet aan de orde is. aangezien Kinga het opneemt van de live streamsquote:
Hij heeft lange tenenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:13 schreef Morwen het volgende:
Ahaaaa, daar zijn ze dusNou die andere voet nog
![]()
[afbeelding]
bahquote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:04 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mo en Marcia hebben afgesproken voortaan elkaars chaperone te zijn. Komt helemaal goed
Je moet wat heh, als je geen colafles hebtquote:
Ah, Monique haalt dat ook even aan nu.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:22 schreef Kinga het volgende:
Veel schuim, kan vanalles gebeuren daaronder natuurlijk...
Heb je Marcia vorige week zien schuiven?quote:
ja die weet heus wel dat dat opvalt, door het even hard op te melden dekt ze zichzelf even in..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 18:24 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Heb je Marcia vorige week zien schuiven?![]()
-
Mo met een opmerking over het schuim. En ondertussen zie je die oogjes helemaal in pretstand staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |