Das niet goedquote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:46 schreef petraa het volgende:
Hebben jullie streams dan ??? ik zie alles zwart
http://www.gillesdesmit.com/bb/quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:05 schreef petraa het volgende:
WElke stream site gebruiken jullie ??? Op geen enkele site heb ik nl beeld (ik weet het is offtopic)
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 08:58 schreef pullup het volgende:
Zo te horen is het duracellkonijntje Sabrina weer aardig opgeladen
Lolquote:
en het helpt geen zier, ze eten alleen maar slechter met die figuurtjes pasta, zijn druk aan het determineren wat er zoal in zitquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol
Ik mocht vroeger nooit met mijn eten spelen
ik had het geluid uit en zag Jeroen zijn lippen contnue bewegen. Ik dacht die heeft wat te vertellen, bleek dat hij aan 't zingen wasquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:23 schreef Verida het volgende:
fijn, die liedjes in de tuin, maar waarom moeten die knullen perse op een bank staan?
zielig eigenlijk
Sabrina loopt vrolijk kwebbelend in het rad en zodirect is Egbert aan de beurt.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en het helpt geen zier, ze eten alleen maar slechter met die figuurtjes pasta, zijn druk aan het determineren wat er zoal in zit![]()
gebeurd er nog wat op de streams?![]()
Dat vermoeden heb ik ook...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:30 schreef Verida het volgende:
mo ligt geloof ik in het bed van tijn
Tja je gaat gekke dingen doen als je je verveeltquote:Op donderdag 5 oktober 2006 09:49 schreef mamapan het volgende:
zingen in de bezemsteel, en het applaus van het uitzinnige publiek in ontvangst nemen![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:00 schreef heksie69 het volgende:
speciaal voor E10, www.tomboy.dk en dan op video klikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |