Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoorquote:
iedereen moet inderdaad nog een keer, vanaf t begin, Tijn dus, ieder nog 40 minutenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoor, volg dat rad niet zo eigenlijk)
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Vast. Hummie had net een interview weggegeven waarin ze Etiënne uit de kast liet komen, dus die had wat goed te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Er staat 'm nog wat te wachten als ie het huis uit komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.
Alleen hij weet het zelf nog niet
Dat bedoelde ik ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog drie minuten Natronic, Tijn gaat niet naar Mo maar Mo gaat naar Tijn.
Eerst Sabrina nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
wat loop jij nou dom te lullenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
ow ja kloptquote:
het had toch gekund je kan zoveel redenen opnoemen waardoor het dan kan mislukken. gebrek aan motivatie ofzo. Je kan het ook omdraaien dat ze haar agressie kwijt wil en dan hard gaat lopen maar dat is weer verboden omdat het ding dan zowat uit elkaar valtquote:
Geef het maar toe,je weet de volgorde niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja klopt, dan marlies en egbert nog geloof ik en dan mo en etienne. of hoe zat het ook alweer
Dat laatste heeft ze al geprobeerd vandaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het had toch gekund je kan zoveel redenen opnoemen waardoor het dan kan mislukken. gebrek aan motivatie ofzo. Je kan het ook omdraaien dat ze haar agressie kwijt wil en dan hard gaat lopen maar dat is weer verboden omdat het ding dan zowat uit elkaar valt![]()
vanaf rik weet ik de volgorde niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Geef het maar toe,je weet de volgorde niet.![]()
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
Ah, ze gaan aan de zuip vanavond. Maar ja, nu kan ik niet zo laat naar m'n nest hoor.
Hoerenfeest!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overZo'n feest als afgelopen vrijdag zal niet snel meer gebeuren (dat de bewoners zo los gaan)
Ik hoop dat je het mis hebt en dat "we" wekelijks dit soort feestjes krijgen. Het moet natuurlijk wel boeiend blijven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overZo'n feest als afgelopen vrijdag zal niet snel meer gebeuren (dat de bewoners zo los gaan)
Wie weet aankomend weekendquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het mis hebt en dat "we" wekelijks dit soort feestjes krijgen. Het moet natuurlijk wel boeiend blijven.
Hij is alweer opgestaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Semih komt er voor de "gezelligheid" effe 2 minuutjes bijzitten.
Our wish is their command.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet aankomend weekend(omdat ze de WO toch gaan halen)
kan toch ook helemaal niet...ze moeten nog tot morgen ochtend lopen toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
Ah, ze gaan aan de zuip vanavond. Maar ja, nu kan ik niet zo laat naar m'n nest hoor.
Ach, met drank op kun je heel flexibel lopen hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
kan toch ook helemaal niet...ze moeten nog tot morgen ochtend lopen toch?
Michelinequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
What of who the fuck is "Djiet" (ik schrijf het even zoals ze het uitspreken)? Is dat weer iemand z'n coole bijnaam ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |