Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoorquote:
iedereen moet inderdaad nog een keer, vanaf t begin, Tijn dus, ieder nog 40 minutenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoor, volg dat rad niet zo eigenlijk)
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Vast. Hummie had net een interview weggegeven waarin ze Etiënne uit de kast liet komen, dus die had wat goed te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Er staat 'm nog wat te wachten als ie het huis uit komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.
Alleen hij weet het zelf nog niet
Dat bedoelde ik ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog drie minuten Natronic, Tijn gaat niet naar Mo maar Mo gaat naar Tijn.
Eerst Sabrina nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
wat loop jij nou dom te lullenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
ow ja kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |