Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoorquote:
iedereen moet inderdaad nog een keer, vanaf t begin, Tijn dus, ieder nog 40 minutenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:21 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dacht dat tie nog een keer moest...(maar kan me ook vergissen hoor, volg dat rad niet zo eigenlijk)
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Vast. Hummie had net een interview weggegeven waarin ze Etiënne uit de kast liet komen, dus die had wat goed te maken.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:22 schreef Shirley het volgende:
Hoezo is BB trots op E10? Omdat ie half in de kast zit?
Er staat 'm nog wat te wachten als ie het huis uit komt.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:24 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze hebben hem om publicitaire redenen tot homoseksueel gebombardeerd.
Alleen hij weet het zelf nog niet
Dat bedoelde ik ook...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Nog drie minuten Natronic, Tijn gaat niet naar Mo maar Mo gaat naar Tijn.
Eerst Sabrina nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
wat loop jij nou dom te lullenquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:30 schreef Bartoli het volgende:
Mo moet zo lopen vandaar dat ze wakker is. als ze echt pissed is had ze de opdracht ook kunnen laten mislukken
ow ja kloptquote:
het had toch gekund je kan zoveel redenen opnoemen waardoor het dan kan mislukken. gebrek aan motivatie ofzo. Je kan het ook omdraaien dat ze haar agressie kwijt wil en dan hard gaat lopen maar dat is weer verboden omdat het ding dan zowat uit elkaar valtquote:
Geef het maar toe,je weet de volgorde niet.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:35 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ow ja klopt, dan marlies en egbert nog geloof ik en dan mo en etienne. of hoe zat het ook alweer
Dat laatste heeft ze al geprobeerd vandaag.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
het had toch gekund je kan zoveel redenen opnoemen waardoor het dan kan mislukken. gebrek aan motivatie ofzo. Je kan het ook omdraaien dat ze haar agressie kwijt wil en dan hard gaat lopen maar dat is weer verboden omdat het ding dan zowat uit elkaar valt![]()
vanaf rik weet ik de volgorde niet meerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:36 schreef Addi het volgende:
[..]
Geef het maar toe,je weet de volgorde niet.![]()
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
Ah, ze gaan aan de zuip vanavond. Maar ja, nu kan ik niet zo laat naar m'n nest hoor.
Hoerenfeest!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overZo'n feest als afgelopen vrijdag zal niet snel meer gebeuren (dat de bewoners zo los gaan)
Ik hoop dat je het mis hebt en dat "we" wekelijks dit soort feestjes krijgen. Het moet natuurlijk wel boeiend blijven.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ookal kon ík wel laat naar bed, dan had ik het er nog niet voor overZo'n feest als afgelopen vrijdag zal niet snel meer gebeuren (dat de bewoners zo los gaan)
Wie weet aankomend weekendquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik hoop dat je het mis hebt en dat "we" wekelijks dit soort feestjes krijgen. Het moet natuurlijk wel boeiend blijven.
Hij is alweer opgestaan.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:44 schreef ruby het volgende:
Semih komt er voor de "gezelligheid" effe 2 minuutjes bijzitten.
Our wish is their command.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:43 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wie weet aankomend weekend(omdat ze de WO toch gaan halen)
kan toch ook helemaal niet...ze moeten nog tot morgen ochtend lopen toch?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:39 schreef ruby het volgende:
Ah, ze gaan aan de zuip vanavond. Maar ja, nu kan ik niet zo laat naar m'n nest hoor.
Ach, met drank op kun je heel flexibel lopen hoor.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:46 schreef T-lex het volgende:
[..]
kan toch ook helemaal niet...ze moeten nog tot morgen ochtend lopen toch?
Michelinequote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:47 schreef ruby het volgende:
What of who the fuck is "Djiet" (ik schrijf het even zoals ze het uitspreken)? Is dat weer iemand z'n coole bijnaam ofzo?
Ja, vooral z'n verhaal wat ik gelezen had in de streamverslagen. Eenzaamheid enzo. Toch sneu.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert valt zo treurig buiten dit groepje.
Gezien zijn leeftijd en leven natuurlijk wel logisch, maar het heeft wat treurigs.
Ik vind het dan ook wel wat naïef dat hij zichzelf de rol van "aanvoerder/vertrouwenspersoon" had toebedeeld vantevoren. Als je in dat huis komt vanuit een depressieve (in elk geval eenzame) gemoedstoestand zal je die rol nooit krijgen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, vooral z'n verhaal wat ik gelezen had in de streamverslagen. Eenzaamheid enzo. Toch sneu.![]()
En ja, Sambuca is zalig.![]()
Op zich kan ik me wel voorstellen dat hij zich die rol toebedeeld had, vermoedelijk lukt het op zijn werk wel.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook wel wat naïef dat hij zichzelf de rol van "aanvoerder/vertrouwenspersoon" had toebedeeld vantevoren. Als je in dat huis komt vanuit een depressieve (in elk geval eenzame) gemoedstoestand zal je die rol nooit krijgen.
Maar ze heet wél heel stoer "Djiet".quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier vind ik Micheline haar verhalen niet zo spannend.
Ik vond het wel lachen.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier vind ik Micheline haar verhalen niet zo spannend.
Hij wil zò graag maar helaas..............quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:52 schreef Peter6000 het volgende:
Egbert valt zo treurig buiten dit groepje.
Gezien zijn leeftijd en leven natuurlijk wel logisch, maar het heeft wat treurigs.
Geen idee, maar ze dringt wel heel stoer voor in de WC.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:02 schreef ruby het volgende:
[..]
En waar mag deze stoere naam vandaan komen?
Met Marcia kan ik me dat wel voorstellen inderdaad. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat Egbert bv op zijn werk die rol wél heeft. Maar goed, da's speculeren en tamelijk off-topic dus zal er niet te ver op ingaanquote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Op zich kan ik me wel voorstellen dat hij zich die rol toebedeeld had, vermoedelijk lukt het op zijn werk wel.
Net als Marcia in haar kleine veilige groepje vast ook heel losgeslagen en gangmakerig kan zijn.
Ze gaan ff naar saar ,dat had Rik beloofd aan derquote:
Zo kwam hij niet in het huis,als je wilt oordelen moet je beter luisteren. Hij had n.l. nooit verwacht dat dat 'oude'gevoel weer terug zou komen,het ging niet alleen over eenzaamheid en om het echt depressief te noemen....dan ga je wel erg ver.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:57 schreef Lyza het volgende:
[..]
Ik vind het dan ook wel wat naïef dat hij zichzelf de rol van "aanvoerder/vertrouwenspersoon" had toebedeeld vantevoren. Als je in dat huis komt vanuit een depressieve (in elk geval eenzame) gemoedstoestand zal je die rol nooit krijgen.
Inderdaad een wat treurig persoon.
Dat denk ik niet. Na zoveel weken op elkaars lip, is het veilig genoeg lijkt me. Dus als het er dan nog niet uitkomt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 23:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Marcia in haar kleine veilige groepje vast ook heel losgeslagen en gangmakerig kan zijn.
Het is ook die zaadstem die niet veel goeds doet.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het wel lachen.
Vooral die passage waarbij haar vrienden een benzinestation ingingen, en uiteindelijk niets kochten terwijl ze wel honger hadden![]()
Vast iets wat leuk is als je er zelf bij bent
Het gevoel is komen opduiken door het leeftijdsverschil . Altijd toch een buitenstaander........quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Zo kwam hij niet in het huis,als je wilt oordelen moet je beter luisteren. Hij had n.l. nooit verwacht dat dat 'oude'gevoel weer terug zou komen,het ging niet alleen over eenzaamheid en om het echt depressief te noemen....dan ga je wel erg ver.
hij heeft het er zelf ook naar gemaakt hoor. Leeftijd is niet doorslaggevend, zie bijv. opa Koos en Karin, die er heel lang inbleven in een jongere groep. Maar 'Eggie' wilde de slimme tacticus uithangen, en complotjes smeden en slijmen bij BB. Dat gaat niet samen met een vaderrol cq vertrouwensrol. Dan val je op een gegeven moment buiten de groep, zodra mensen dat doorkrijgen.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het gevoel is komen opduiken door het leeftijdsverschil . Altijd toch een buitenstaander........
Ben ik niet met je eens maar dat is off-topic dus ik nok met je.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:10 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Het gevoel is komen opduiken door het leeftijdsverschil . Altijd toch een buitenstaander........
hij begint aardig opstandig te worden.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:16 schreef Addi het volgende:
Tijn gaat bij Egbert en Marcia zitten.
Ik héb geluisterd. Jouw waarheid is niet persé DE waarheid hèquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:06 schreef Addi het volgende:
[..]
Zo kwam hij niet in het huis,als je wilt oordelen moet je beter luisteren. Hij had n.l. nooit verwacht dat dat 'oude'gevoel weer terug zou komen,het ging niet alleen over eenzaamheid en om het echt depressief te noemen....dan ga je wel erg ver.
Laat het voorlopig maar zo.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Geweldig, Tijn is nog steeds kwaad op Semih.
Dat Semih niets uitpraat.
Tijn heeft gelijk... Semih is gewoon een kut ventje met een te groot ego maar weinig ballenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:17 schreef Peter6000 het volgende:
Geweldig, Tijn is nog steeds kwaad op Semih.
Dat Semih niets uitpraat.
Je zit ook fout.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:19 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben trouwens wel zeer verbaasd dat Semih Etiënne heeft genomineerd, en niet Tijn.
Maar goed, ik heb de uitzending nog op video staan en nog niet bekeken, en het is offtopic.
Hij zou natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen het met Semih uit te praten.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:20 schreef Addi het volgende:
Tijn heeft weer gelijk!
Dat is lullen tegen de muurquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen het met Semih uit te praten.
Als hij er echt zo mee zit, dat het niet uitgepraat wordt.
Inderdaad. Hij heeft bij dat beruchte diner gezegd dat hij er nu niet voor openstond. Dan lijkt het me wel dat hij dan zal moeten aangeven wanneer hij er wel voor openstaat.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij zou natuurlijk ook zelf het initiatief kunnen nemen het met Semih uit te praten.
Heef tie gedaan en toen werd er meerdere malen "hou je bek"tegen hem geschreeuwd.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
denk dat je hem zelf al had kunnen beantwoordenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:26 schreef arneaux het volgende:
Heb ik nog wat gemist?
quote:Op donderdag 5 oktober 2006 00:28 schreef Bartoli het volgende:
[..]
denk dat je hem zelf al had kunnen beantwoorden![]()
op een ruzietje tussen mo en tijn na (of was je er toen nog?) niks gemist dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |