Ik wilde net hetzelfde typen. Wat een irritant wijf.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ik weet weer waarom ik Loes Luca niet kan uitstaan
Misschien omdat ze een béétje overheersend is?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:13 schreef tong80 het volgende:
Ik weet weer waarom ik Loes Luca niet kan uitstaan
Actrice wier naam ik ben vergeten.Kwam leuk over.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Wie was die blonde stoot nou?
quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
quote:
o.a. De stem van Georgina Verbaan en Maxima in Cafe de Wereld.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
Hadewych Minis.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:26 schreef pberends het volgende:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/nieuws.php?id=185quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:31 schreef pberends het volgende:
Dat was Susan Smit niet, deze was jonger.
quote:De tafeldame van Matthijs van Nieuwkerk is Hadewych Minis. Zij is sinds 2005 verbonden aan Toneelgroep Amsterdam.
Wie? Was dat Susan Smit? Ik heb maar de helft gezien.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Die mij maar die andere blonde.
Zeg Matthijs, laat je even anaal nemen door een grote neger. Nee? nu even niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:52 schreef Rudieh het volgende:
vervelende vent soms, die Matthijs...met z'n 'zing eens een stukje'..'doe eens een stemmetje'...'doe eens zus en zo in de camera'
gelukkig zeggen de gasten tegenwoordig gewoon: 'nee, nu even niet'
Ik vind Susan leuker dan haar boek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef golfer het volgende:
Susan Smit was leuk met dat zweefboek van haar.
Idd die heeft te veel peper in haar reet.quote:
quote:
Quote van Kojak ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vind haar alleen maar vervelend
Ah, iemand kijkt dat nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
Bos klinkt net als Balkenende in café de wereld.
quote:Tafelheer is VanVelzen, de kleine, grote pianovirtuoos.
- Topkok Herman den Blijker biedt in zijn programma Herman helpt! de oplossing voor saaie en ongezonde daghappen.
- Jim Morrison, Maria Callas, Chopin en Oscar Wilde: ze liggen allemaal begraven op Père Lachaise in Parijs. Heddy Honigmann maakte er een documentaire over.
- Het gaat weer goed met de klucht in Nederland: na drie succesvolle shows staat Jon van Eerd binnenkort met Dubbel op! in het theater.
Presentatie: Matthijs van Nieuwkerk.
Bij Kopspijkers lacht het publiek ook nog steeds om de haverklap...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef Jivis het volgende:
Café de Wereld moet echt weggeflikkerd worden, dieptepunt van de uitzending. Ik snap niet dat mensen dat leuk kunnen vinden?
Koppensnellers bedoel je. Kopspijkers was iets heel anders, dat was een leuk programma.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Kopspijkers lacht het publiek ook nog steeds om de haverklap...
Ja, zeikwijf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Koppensnellers bedoel je. Kopspijkers was iets heel anders, dat was een leuk programma.
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:58 schreef Dos37 het volgende:
die tafelheertje is niet veel aan.
De mooiste was ooit met Buurvrouw en bejaarde buurman Neuteboom.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:04 schreef Wickedangel het volgende:
Hedy Honigmann maakt zúlke mooie docu's.
Cafe de wereld moet je gewoon zien als 1 grote pvda campagne .quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef Jivis het volgende:
Café de Wereld moet echt weggeflikkerd worden, dieptepunt van de uitzending. Ik snap niet dat mensen dat leuk kunnen vinden?
kijk je er uberhaupt wel naar? want dat is het zeker niet op dit moment.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:10 schreef PLAE@ het volgende:
Cafe de wereld moet je gewoon zien als 1 grote pvda campagne .
dat is dan zeker wel weer waar.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:10 schreef PLAE@ het volgende:
Ze hadden de stekker daar een jaar terug al uit moeten trekken.
zeker wel, daar zit een hele psychologie achter (zoals dat gemaakt wordt).quote:Op donderdag 5 oktober 2006 12:52 schreef boneyard het volgende:
[..]
kijk je er uberhaupt wel naar? want dat is het zeker niet op dit moment.
Euegh, verschrikkelijk ongrappig is het idd, goed wegzapmoment.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 11:59 schreef Mark het volgende:
Jij hebt het dus ooit nog grappig gevonden, zelfs dat red ik niet
terwijl dingen als DTDD volledig van hem gejat zijn......erg goedkoop maar dat vergeet iedereen binnen een dag...quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:37 schreef pberends het volgende:
Café de Wereld is het Jack Spijkerman-moment van DWDD. Misschien kunnen ze het aan hem verkopen.
Meer als tvp:quote:
quote:# Jan Peter Balkenende staat vandaag voor klas om kinderen toe te spreken over respect. Martin Bril is erbij en brengt verslag uit.
# Hoe trek je jongeren naar het theater? Door Johnny de Mol en Birgit Schuurman de hoofdrollen te laten spelen in het toneelstuk 'Sexual Perversity'.
# Dolf Jansen is cabaretier, marathonloper, schrijver en vanaf nu ook zanger. Vandaag verschijnt de debuut- CD van Dolf en zijn band.
# Bert Visscher praat over twee van zijn grote voorbeelden: het legendarische duo Laurel en Hardy.
# Tafelheer is Giel Beelen. En natuurlijk is er ook weer een nieuwe aflevering van 'Café De Wereld'.
En nooit meer zeurenquote:Op donderdag 5 oktober 2006 20:03 schreef pberends het volgende:
"Op een groep mensen inrijden hoort bij deze sport"
Dat reclamefilmpje met die condooms was ook al 8 maanden oud ofzoquote:Op donderdag 5 oktober 2006 19:56 schreef golfer het volgende:
Item met De Mol en Schuurman duurt veel te lang.
Zo'n type is het niet.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:50 schreef muhammad_ali het volgende:
Ik zou het jammer vinden als dolf coke nodig zou hebben voor zijn optreden en presentatie. Heel triest eerlijk gezegd...
Ja, toen vond Marc Marie leuk toen Mart zei dan het plaatje van Freek wasquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef bladibladibla het volgende:
Marc Marie was weer leuk.
"Freek de Jonge? Oh, wat is dit mooi!"![]()
Heb het net op video gezien ,maar alleeen Leo en Martquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 22:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja, toen vond Marc Marie leuk toen Mart zei dan het plaatje van Freek was![]()
Was een leuke uitzending..
Was leuk Mart en leoquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:17 schreef maril het volgende:
[..]
Heb het net op video gezien ,maar alleeen Leo en Martrest zie ik morgen wel.
evt terugluisteren op vara internet, in de weekeinde word het toch later dus kan ik het regelmatig horenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 23:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Was leuk Mart en leoJammer dat For The Record om 1.00 begint
! Vind ik wel laat
![]()
Prachtige kerel hij praat nog dichtendquote:
Die jakhalzen zijn bijna nooit leukquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:26 schreef golfer het volgende:
Ik vond het, behalve de Jakhalzen en die biefstukbraderij, verder weer helemaal een topuitzending.![]()
Saaaaai. Ten eerste kan dat mens niet leuk interviewen en ten weede waren het standaard mensen (nachtrit ).quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Moet ik naar de herhaling kijken ? Of was het niks ?
Ze is gemaakt dus niet natural. Ik kan haar niet uitstaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n natural MILF wel kon waarderen tong![]()
eensquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Oh Joosten was de presentatrice. Dan kijk ik al helemaal niet.
Nou echt wel ! zijn mond staat niet stil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef milagro het volgende:
Ali Adéhadébé
je zal het thuis hebben, zeg, ratelratelratel![]()
Life is life ttatatatata, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Astherushcomes het volgende:
ik heb wel is betere voetbal trucs gezien![]()
Het hobbykwartierquote:
Wat ging er fout? Zag net niets raars, dus ze zullen het er in de herhaling wel vakkundig uit hebben gekniptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:30 schreef calvobbes het volgende:
Leuk dat ze een blokje met TV bloopers, zelf ook in de fout laten gaan
Het zoontje van Bart Chabotquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:03 schreef Veerboot het volgende:
Wat ging er fout? Zag net niets raars, dus ze zullen het er in de herhaling wel vakkundig uit hebben geknipt
Yeps, dat improviseerd hij zelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:22 schreef Eric82 het volgende:
Idd, de Dik Voor Mekaar Show was fantastisch. Andre van Duin is toch wel geweldig he. Zou hij dat nou helemaal van a tot z improviseren?
Bril had gelijk. Ze moeten die domme fashion programma's eens van de buis kicken. Nergens goed voor.quote:
hoezo verbazen? In dit geval is het toch gebasseerd op jeugdsentiment.....Is daar iets mis mee dan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 16:27 schreef Rudieh het volgende:
ik verbaas me er een beetje over dat mensen dat gekakel van Van Duin nog steeds grappig vinden anno 2006..qua humor is ie echt blijven hangen in de jaren 80
maarja..een gevalletje 'je-moet-er-bij-geweest-zijn', denk ik
quote:
Wat is taxi en make-up in het Engels.quote:
quote:# De strijd van Europarlementariër Sophie in ’t Veld (D66) tegen de geheime diensten in Amerika. Verder is ze, mét Europees Commissaris Neelie Kroes, de enige (door het blad European Voice) Nederlandse genomineerde voor de titel van Europeaan van het Jaar.
# Na 30 jaar televisie maakte Ivo Niehe vorig jaar de overstap naar theater. Daar ligt nu zijn hart. Maar kan hij de televisie helemaal loslaten?
# Beau van Erven Dorens speelt zichzelf als uitgerangeerde tv-presentator in de nieuwe Talpa-comedyserie 'Man en Paard'. Afgelopen jaar was een hectisch jaar voor Beau. Is hij nu in rustiger vaarwater terecht gekomen?
# Angelique Westerhof, directrice van het Fashion Institute, komt vertellen over de film 'The devil wears Prada' met Meryl Streep in de hoofdrol. Het verhaal is geïnspireerd op Anna Wintour, hoofdredactrice van Vogue, en machtigste dame in modeland.
Ja, zo is Beau toch altijd.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:44 schreef golfer het volgende:
Beau zit er steeds irritant tussendoor.
Wat een onzin. Dit was de oorspronkelijke bedoeling van de 'tafelheer'.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 01:17 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu naar de Beau show.
Oke dan.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:10 schreef Mano het volgende:
Beau moet terugkomen. Hoe en waar en in wat voor vorm dan ook.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Oke dan.
Als as in z'n urn, lijkt mij wel wat.![]()
Mathijs moet een beetje als presentator weten hoe hij met zo iemand moet praten , je gaat hem geen vragen stellen die hij ook bewijze van spreke ook aan Georgina Verbaan vraagt}:|quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef golfer het volgende:
Van Rossum werd wel erg bruut afgekapt door Matthijs.
Terecht dat MMH hem daar nog even op terecht wees.
Ach, van Rossum zat ook niet serieus te doen, beetje zijn stijl wellicht, maar ik ben er nu al 5 jaar niet meer van gecharmeerd. Ik vond dat Matthijs het goed deed, als je geen zin hebt om je aan het format van een programma aan te passen of om op tijd te komen, dan maar niet.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:13 schreef golfer het volgende:
Van Rossum werd wel erg bruut afgekapt door Matthijs.
Terecht dat MMH hem daar nog even op terecht wees.
Briljant bedoel je ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:13 schreef Arcee het volgende:
Ik zag net dat stukje met Van Duin en De Groot.
Dik Voormekaar.
Geweldig.![]()
Ik vond het erg mooi juist, goed van ze dat ze er op deze manier wat aandacht voor vragen. Is ook een belachelijke situatie natuurlijk voor die kinderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:48 schreef Kokstra het volgende:
Eugh, wat een tenenkrommend gedoe net met Hui en Sipke Jan![]()
Iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:48 schreef Kokstra het volgende:
Jij hebt zeker nooit met een (verlegen) kind gepraatquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:52 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, Sipke-Jan de hele tijd vragen stellen die hij natuurlijk allang wist. Maar die het "ah wat zielig" niveau wat omhoog moest krijgen.
Alleen die eerste uithaal van Van Duin was al briljant.quote:
idd..... genante vertoning, drie volwassenen over een tafel gebogen een kind aanstaren en dan " was he erg naar daar, Hui, moest je huilen, huil maar lekker , hoor, Hui, mag best, doe maar, ga maar huilen, het was ook zo naar allemaal, toch, die boze meneren, toch Hui, je mocht niet eens rennen! Oh dat mocht je wel, nu ja, maar het was wel verdrietig rennen dan toch, Hui, en die cel, Hui, die was zo naar ook, hè, angstig, zo'n koude vochtige kelder..wat? het was net een huiskamer? nu ja, Hui, maar je zat er wel opgesloten zonder spelletjes...gameboy, ja, okay, maar geen gameboy DS toch , om te huilen toch? Hui? WIL JE GVD NU EINDELIJK EENS OP CAMERA JANKEN!!!!!!!!!!!"quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:48 schreef Kokstra het volgende:
Ik vond juist dat dat kind erg volwassen praatte voor een 8 jarige. Ik heb het over de vragen die Sipke Jan stelde, om het allemaal nog een beetje aan te dikken. Begrijp me niet verkeerd ik vind het vreselijk dat dat jongetje in de gevangenis zit. Maar dan moet je er niet z'n show omheen maken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:02 schreef Roi het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nooit met een (verlegen) kind gepraat?
Mee eens inderdaad. Het is schandalig wat er met dat jongetje is gebeurd en het is prima om daar aandacht aan te besteden, maar de manier waarop die Sipke Jan het interview gewoon een soort van overnam om maar het allerzieligste uit dat jongetje te krijgen, was erg genant.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ik vond juist dat dat kind erg volwassen praatte voor een 8 jarige. Ik heb het over de vragen die Sipke Jan stelde, om het allemaal nog een beetje aan te dikken. Begrijp me niet verkeerd ik vind het vreselijk dat dat jongetje in de gevangenis zit. Maar dan moet je er niet z'n show omheen maken.
Daarom was er een fijne rol weggelegd voor Sip-ke Jan Bou-se-maquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:32 schreef broer het volgende:
Behoorlijk mediageniek jongetje, die Hui. Beetje jammer dat Claudia niet weet hoe je met kinderen moet praten.
Dit was de eerste keer dat ik van Sip-ke Jan hoorde, dus ik heb daar niet zo'n sterke mening over. Dat hij vervelende, tranentrekkende vragen stelde, puur voor het emotionele gewin, dat zag ik wel, maar volgens mij ging hij verder gewoon goed met dat jongetje om.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:37 schreef Wickedangel het volgende:
Daarom was er een fijne rol weggelegd voor Sip-ke Jan Bou-se-ma![]()
Dat laatste leek me ook wel, hoor. Maar zijn insteek leek me 'kijk mij eens sociaal voelend zijn'.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:41 schreef broer het volgende:
[..]
Dit was de eerste keer dat ik van Sip-ke Jan hoorde, dus ik heb daar niet zo'n sterke mening over. Dat hij vervelende, tranentrekkende vragen stelde, puur voor het emotionele gewin, dat zag ik wel, maar volgens mij ging hij verder gewoon goed met dat jongetje om.
Soms, heel soms, sla je de spijker op z'n kop, milagro.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:01 schreef milagro het volgende:
[..]
idd..... genante vertoning, drie volwassenen over een tafel gebogen een kind aanstaren en dan " was he erg naar daar, Hui, moest je huilen, huil maar lekker , hoor, Hui, mag best, doe maar, ga maar huilen, het was ook zo naar allemaal, toch, die boze meneren, toch Hui, je mocht niet eens rennen! Oh dat mocht je wel, nu ja, maar het was wel verdrietig rennen dan toch, Hui, en die cel, Hui, die was zo naar ook, hè, angstig, zo'n koude vochtige kelder..wat? het was net een huiskamer? nu ja, Hui, maar je zat er wel opgesloten zonder spelletjes...gameboy, ja, okay, maar geen gameboy DS toch , om te huilen toch? Hui? WIL JE GVD NU EINDELIJK EENS OP CAMERA JANKEN!!!!!!!!!!!"
heerlijk toch als je zo kan koketteren met je hart de goede plek?
Verbazingwekkend dat dat nog nooit eerder is gezegd, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:00 schreef Veerboot het volgende:
"Ik vind De Wereld Draait Door echt een leuk programma, maar dat Café de Wereld is het slechtse wat er op televisie is"
Echt wel leukquote:
Milagro je moet het boek van Hugo Borst eens lezen over zijn autistische zoontje. Is echt hardverwarmend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:05 schreef milagro het volgende:
Hugo Borst is helemaal geen sjaggerijn, hij is heel erg okay
Anouk en manlief was echt grappig, zij zo druk en hij zo relaxed en zo te zien écht gek op elkaar
Half acht.quote:
waarom zeg je dan zo serieusquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:14 schreef tong80 het volgende:
Ik dacht al dat een grapje aan jou niet besteed is.
Je vroeg om de aanvangsttijd van vanavond. Nou die kreeg je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
waarom zeg je dan zo serieusAls het een grapje van je is?
heb ik alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Milagro je moet het boek van Hugo Borst eens lezen over zijn autistische zoontje. Is echt hardverwarmend.
Ja maar de zendtijden zijn niet bekend in de loop van de nacht.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef lachejonge het volgende:
Is de herhaling straks nou langer dan de uitzending zelf? Aangezien het verder ging op internet, althans, de stream werkte hier niet.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik aan jou niks hoeft te vragen![]()
De HH bedoel ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je vroeg om de aanvangsttijd van vanavond. Nou die kreeg je.
Die is om half 1 schatquote:
hijisjarig zei die toch? Wat een dropmongool, vooral Lucille haar reactie was vetquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:14 schreef RijstNatie het volgende:
Dat stukje waarin ze lingo lieten zien, was echt gruwlijk grappig..
die kerel mompelde een of ander 10 letter woord
Je moet je als kandidaat bij Lingo aanmelden met deze spelkunsten.quote:
Misschien nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:48 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
Alsof hij ooit ergens anders aan denkt
werd ook gedaan, hoor, maar je kunt de man kwalijk wegsturen dan, had hij ook niet toegelaten, de stemming dat hij in wasquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:01 schreef tong80 het volgende:
Kut gemist.Hopen dat ze het nog uitzenden vannacht. Zo te lezen zouden ze ook iemand tegen zichzelf in bescherming kunnen nemen.
Dat is volgens mij niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef lachejonge het volgende:
De uitzending ging toch verder op internet? Ik merk er niks van iig.
waar merk je niks van? dat ze gestopt zijn of juist niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:03 schreef lachejonge het volgende:
De uitzending ging toch verder op internet? Ik merk er niks van iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |