Saaaaai. Ten eerste kan dat mens niet leuk interviewen en ten weede waren het standaard mensen (nachtrit ).quote:Op maandag 9 oktober 2006 20:41 schreef tong80 het volgende:
Moet ik naar de herhaling kijken ? Of was het niks ?
Ze is gemaakt dus niet natural. Ik kan haar niet uitstaan.quote:Op maandag 9 oktober 2006 21:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik dacht dat jij zo'n natural MILF wel kon waarderen tong![]()
eensquote:Op maandag 9 oktober 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Oh Joosten was de presentatrice. Dan kijk ik al helemaal niet.
Nou echt wel ! zijn mond staat niet stil.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 19:55 schreef milagro het volgende:
Ali Adéhadébé
je zal het thuis hebben, zeg, ratelratelratel![]()
Life is life ttatatatata, inderdaad.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:06 schreef Astherushcomes het volgende:
ik heb wel is betere voetbal trucs gezien![]()
Het hobbykwartierquote:
Wat ging er fout? Zag net niets raars, dus ze zullen het er in de herhaling wel vakkundig uit hebben gekniptquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 20:30 schreef calvobbes het volgende:
Leuk dat ze een blokje met TV bloopers, zelf ook in de fout laten gaan
Het zoontje van Bart Chabotquote:Op woensdag 11 oktober 2006 01:03 schreef Veerboot het volgende:
Wat ging er fout? Zag net niets raars, dus ze zullen het er in de herhaling wel vakkundig uit hebben geknipt
Yeps, dat improviseerd hij zelfquote:Op woensdag 11 oktober 2006 11:22 schreef Eric82 het volgende:
Idd, de Dik Voor Mekaar Show was fantastisch. Andre van Duin is toch wel geweldig he. Zou hij dat nou helemaal van a tot z improviseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |