Zeg Matthijs, laat je even anaal nemen door een grote neger. Nee? nu even niet?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 20:52 schreef Rudieh het volgende:
vervelende vent soms, die Matthijs...met z'n 'zing eens een stukje'..'doe eens een stemmetje'...'doe eens zus en zo in de camera'
gelukkig zeggen de gasten tegenwoordig gewoon: 'nee, nu even niet'
Ik vind Susan leuker dan haar boek.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 21:19 schreef golfer het volgende:
Susan Smit was leuk met dat zweefboek van haar.
Idd die heeft te veel peper in haar reet.quote:
quote:
Quote van Kojak ?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vind haar alleen maar vervelend
Ah, iemand kijkt dat nogquote:Op woensdag 4 oktober 2006 00:52 schreef rubbereend het volgende:
Bos klinkt net als Balkenende in café de wereld.
quote:Tafelheer is VanVelzen, de kleine, grote pianovirtuoos.
- Topkok Herman den Blijker biedt in zijn programma Herman helpt! de oplossing voor saaie en ongezonde daghappen.
- Jim Morrison, Maria Callas, Chopin en Oscar Wilde: ze liggen allemaal begraven op Père Lachaise in Parijs. Heddy Honigmann maakte er een documentaire over.
- Het gaat weer goed met de klucht in Nederland: na drie succesvolle shows staat Jon van Eerd binnenkort met Dubbel op! in het theater.
Presentatie: Matthijs van Nieuwkerk.
Bij Kopspijkers lacht het publiek ook nog steeds om de haverklap...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 17:52 schreef Jivis het volgende:
Café de Wereld moet echt weggeflikkerd worden, dieptepunt van de uitzending. Ik snap niet dat mensen dat leuk kunnen vinden?
Koppensnellers bedoel je. Kopspijkers was iets heel anders, dat was een leuk programma.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Bij Kopspijkers lacht het publiek ook nog steeds om de haverklap...
Ja, zeikwijf.quote:Op woensdag 4 oktober 2006 19:14 schreef Jivis het volgende:
[..]
Koppensnellers bedoel je. Kopspijkers was iets heel anders, dat was een leuk programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |