quote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Little_Angel het volgende:
Nieuwe jas, met daaronder de skinny uit de OP aan, en nieuwe vintage pumps <3.
En let wederom niet op de troep.
quote:Op maandag 4 september 2006 11:16 schreef RedScorpion het volgende:
Resultaat van een middagje shoppen :
Nieuwe sneakers, Reebok Classic :
Winterjas van G-Star (op foto lijkt ie niet zo dik, maar is goed gewateerd), spijkerbroek van G-Star, Baggy pants J.C. Rags.
Tas: Jack and Jones.
quote:Op woensdag 6 september 2006 17:45 schreef Hammet het volgende:
Nieuwe trui en broek bij de Sting:
Standaard H&M vest die iedereen eigenlijk al heeft
T-Shirt van Jimi
Nudie Regular Ralph
En mn nieuwe sneakers
quote:Op zondag 10 september 2006 11:36 schreef thispicture het volgende:![]()
H&M dingetjes
Nudie Super Slim Kim![]()
![]()
![]()
![]()
(beetje rare houding, heb geen x-benen heur
)
quote:Op zondag 10 september 2006 23:04 schreef snopprinses het volgende:
bruin blousje
zwart blousje
Broek
plus achterkant
quote:Op zaterdag 16 september 2006 13:21 schreef Sjengdanny het volgende:
Gister de nieuwe H&M in Maastricht bezocht, en geslaagd![]()
quote:
quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef BrauN het volgende:
Boss overhemd, schwarz!
En een schoon Replay broekske, maar op de foto zie je niet hoe geil ie werkelijk is.
Oh ja, nu natuurlijk nog effe een witte () riem zoeken, want dan pas ben je helemaal het heertje!
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
SupremeBeing
CheapMonday
Gravis
quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
Hier mijn nieuwe kleertjes........
Shirt van D&G, getailleerd.... 32 euro! (57 in outlet en had kortingsbon van 25).
Nieuwe Cowboylaarsjes (130 euro):
Nieuwe sneakers Quick:
Dieselbroek (140 euro):
Legergroen shirtje van JC Rags (60 euro):
Complete outfit 1:
Complete outfit 2:
Dit was het voorlopig![]()
Moet nu weer eerst ff sparen![]()
quote:
quote:
show je nieuwe kleding. tvpquote:
hm nou ik had laatst een sjonnie & anita feestje, daar kwam het heel mooi uit over een fout trainingspakquote:Op woensdag 4 oktober 2006 08:53 schreef Koningin het volgende:
Wanneer ga je dat jasje aan doen? Met de Carnaval?
Dat klinkt inderdaad als een passende combinatiequote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:33 schreef MadScientist het volgende:
[..]
hm nou ik had laatst een sjonnie & anita feestje, daar kwam het heel mooi uit over een fout trainingspak
oehh die rok is sexyy!!quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een passende combinatieHeb je pics?
[afbeelding]
Rok, beetje 's zomers, maar hij was van 90 euro naar 20 euro dus ik kon 'm niet laten liggen.
Inmaginary Foundation bedoel je? Die houden zich gewoon goed in de was, zijn top shirts..quote:Op donderdag 5 oktober 2006 14:42 schreef Molluck het volgende:
Die Imaginary Beauty shirts die ze bij freshcotton hebben zijn wel erg mooi, weet iemand hoe die zich houden in de was?
Imaginary Foundation ja, weet je dan ook of ze bijzonder groot of klein vallen?quote:Op donderdag 5 oktober 2006 15:26 schreef Cloud_SB het volgende:
[..]
Inmaginary Foundation bedoel je? Die houden zich gewoon goed in de was, zijn top shirts..
Nieuwe cap:
[afbeelding]
Nieuwe riem:
[afbeelding]
Hij is dus bruin met allemaal krantenberichten erop gedrukt in het goud.
Dat is toch ook een vent....quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Agrafes het volgende:
Jeez doe je overhemd es uit je broek, kdacht echt dat je een vent was zeg, ziet er echt niet uit![]()
Dat ben ik nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Agrafes het volgende:
Jeez doe je overhemd es uit je broek, kdacht echt dat je een vent was zeg, ziet er echt niet uit![]()
Druk je bril eens aanquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Agrafes het volgende:
haahhah goedemorgen !quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Agrafes het volgende:
Hahaha teringquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 00:15 schreef Agrafes het volgende:
Zeer netjes.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 18:20 schreef cultheld het volgende:
Nieuwe broek gekocht, ingekort en wel![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het zijn wel dry jeansquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:48 schreef revolutionx het volgende:
gotc volgesmij kan je die slim jim wel gewoon wassen hoor. het is volgesmij geen dry jeans. ik kan et ook niet helemaal goed zien door die foto.
camping DJ bij uitstek:quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:52 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad als een passende combinatieHeb je pics?
quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:28 schreef MadScientist het volgende:
[..]
camping DJ bij uitstek:
[afbeelding]
Ik zou het echt niet weten, ben er totaal niet bekent. Was vorige maand dus het bonnetje heb ik ook niet meer voor de wijsneuzen onder onsquote:Op maandag 9 oktober 2006 20:49 schreef 045casual het volgende:
waar had je hem in maastricht gehaald? TradersPop?
Prachtig.quote:Op maandag 9 oktober 2006 19:28 schreef MadScientist het volgende:
[..]
camping DJ bij uitstek:
[afbeelding]
idd, anders had jij in zulke lelijke kleding gelopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Nice truitje!
De rest niet echt mijn ding maar smaken verschillen en dat is maar goed ook!!!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef CJV-Timo het volgende:
okay beste waslijst
nu maar weer ff sparen
Vat nog een roze onderbox, waar slaat dat nou weer op? Laatst zag ik iemand in precies dezelfde lelijke onderbox, die ook nog eens 5 cm boven z'n box uitstak, wat een joker. Ik heb niets tegen roze voor mannen, maar dit is echt roze aandoen om het roze aandoen, niet omdat jezelf (hoop ik althans) of iemand anders het mooi vind? Je doet toch ook geen knalgele of fluorescerende groene boxer aan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef CJV-Timo het volgende:
okay beste waslijst
paar BB boxers dis er 1 maar 5 gehaald
[afbeelding]
lol, hoezo een simpele reactie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vat nog een roze onderbox, waar slaat dat nou weer op? Laatst zag ik iemand in precies dezelfde lelijke onderbox, die ook nog eens 5 cm boven z'n box uitstak, wat een joker. Ik heb niets tegen roze voor mannen, maar dit is echt roze aandoen om het roze aandoen, niet omdat jezelf (hoop ik althans) of iemand anders het mooi vind? Je doet toch ook geen knalgele of fluorescerende groene boxer aan?
haha ik heb ook een knalgroene en oranje, plus het is en boxer niet een onderbox, als je dat zegt krijg ik het idee dat die nog door je moeder gemaakt is en van wol.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vat nog een roze onderbox, waar slaat dat nou weer op? Laatst zag ik iemand in precies dezelfde lelijke onderbox, die ook nog eens 5 cm boven z'n box uitstak, wat een joker. Ik heb niets tegen roze voor mannen, maar dit is echt roze aandoen om het roze aandoen, niet omdat jezelf (hoop ik althans) of iemand anders het mooi vind? Je doet toch ook geen knalgele of fluorescerende groene boxer aan?
Dan heb je denk ik de verkeerde modellen geprobeerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:00 schreef CJV-Timo het volgende:
CK zit kut heb ik er een paar van maar vink niets D&G ook eens geprobeert is het ook neit voor mij, maar ga er nou niet vanuit dat ik heb als een 1 of andere mongool een halve meter boven mijn broek heb.. Ik heb heb gewoon normaal aan niks extra lage broeken ofzo dus normaal zal je het niet eens zien...
Ligt eraan wat je er boven draagt,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Overigens denk ik dat ik graag een riem zou willen dragen op deze broek...
[afbeelding]
maar ik ben een leek in riemen, ik heb één riem, een smalle roze, en draag hem zelden.. die is uiteraard niet geschikt hierbij. Er zitten onwijs grote riemlussen op deze broek, dus wat zouden jullie hier voor riem op adviseren?
meestal zal dat neerkomen op een egale trui of een topje met een egaal vestje eroverheen. Ik ben niet zo vreselijk uitbundig met patroontjes de laatste tijd...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er boven draagt,
Een bruine brede gevlochten riem zou leuk kunnen zijn
patroontjes zijn ook niet noodzakelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
meestal zal dat neerkomen op een egale trui of een topje met een egaal vestje eroverheen. Ik ben niet zo vreselijk uitbundig met patroontjes de laatste tijd...
Dank je voor de tip, zal er eens rustig naar op zoek gaan!
mooie kleur boxer hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef CJV-Timo het volgende:
okay beste waslijst
[afbeelding]
vest van g-sus, normaal zware hekel aan het merk maar dit kon allemaal nog wel
[afbeelding]
nudie broek(foto uit TS)
[afbeelding]
S&S shirt
[afbeelding]
S&S trui
[afbeelding]
met roze shirt eronder
en nog een paar standaard all-stars.
nu maar weer ff sparen
hoiquote:
Ik kreeg klachten over de zooi op de achtergrond, dus tja, dan moet je wat héquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef FB-aight het volgende:
wat is die eerste foto dubieus bewerkt... omfg lol ;')
ik heb ook geen bed
Mag ik vragen hoe duur en waar je die Nudie broek hebt gekocht, of de naam ervan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef CJV-Timo het volgende:
okay beste waslijst
[afbeelding]
vest van g-sus, normaal zware hekel aan het merk maar dit kon allemaal nog wel
[afbeelding]
nudie broek(foto uit TS)
S&S shirt
[afbeelding]
S&S trui
[afbeelding]
met roze shirt eronder
en nog een paar standaard all-stars.
nu maar weer ff sparen
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:01 schreef zoeperzazke het volgende:
nog even terugkomend op die roze bjorn borg boxer... vandaag zag ik een méísje (een jonge meid met een mooi figuur) met zo'n knalroze ding van bjorn borg boven haar spijkerbroek uitkomen. Sorry, dat vind ik dus écht helemaal lelijk.....
Effe snel een kliekje van bovenstaand commentaar gemaakt!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:01 schreef CJV-Timo het volgende:
aaah dat vind ik echt neit kunnen hoor zo patserig met bb broekjes lopen.. hehe neej leuk ik vind dat wel wat hebben als meisje dat aan heeft verder ook leuke kleren
ik heb ook een boxer met zo'n felroze band, maar dan van D&G en ik ben een gastquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
Vooruit.....tijdje niet meer geplaatst (duh, natuurlijk wel gewinkeld!!|)
Zal alleen een plukje van de shop-avond van last night laten zien:
I love Bjorn Borg==>Meer, meer, meer boxers!!
[afbeelding]
Silvercreek![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik al een paar weekies thuisliggen.....
[afbeelding]
Bling Bling![]()
[afbeelding]
Tis niet geheel de collectie welke ik heb aangeschaft....sommige spulletjes heb ik effe niet bij de hand
![]()
Hehe, tsja, gelukkig bestaat er zoiets als smaak. En als een meisje zich goed voelt in deze kleding straalt ze dat uit, en dat compenseert het wel weer. Maar puur de combi is echt niet mijn smaakquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
[..]
Effe snel een kliekje van bovenstaand commentaar gemaakt!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
zeg wil je thee bij je beschuit of drink je wat anders?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:50 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
[..]
[afbeelding]
Nieuwe bloesjes:
[afbeelding]
Grijze lintentrui H&M Erg vetjes!!![]()
de broek is: Nudie Regular Ralphquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur en waar je die Nudie broek hebt gekocht, of de naam ervan?
Ja, ik ben ook heel benieuwd. Hopen dat hij past qua borstruimte. Ik heb expres een XL gekocht dus hoop dat het gaat lukken!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:21 schreef Sabinee het volgende:
ParanoidEv, super gaaf topje, laat je ook nog een aanfoto zien? Ben heel benieuwd!
Vette broek, wat kost dat als ik vragen magquote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe broek + muts(Beide H&M)
[afbeelding]
Muts op een C'mon pop:
[afbeelding]
Zoals gezegd, is het een Regular Ralph. Hij kost ¤100,- (dus geen ¤130), bijv. bij de Men@Work te koop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:05 schreef MJay1 het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe duur en waar je die Nudie broek hebt gekocht, of de naam ervan?
Beetje degelijk voor je leeftijd. Maarja als jij het mooi vind...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wou gisteren nieuwe schoenen halen, maar er is dus helemaal niks hehDan maar een blouse
[afbeelding]
Houdhakkers blousjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:56 schreef Nashje het volgende:
[..]
Beetje degelijk voor je leeftijd. Maarja als jij het mooi vind...
woei! vet man! is die van g-star?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:02 schreef RaymanNL het volgende:
Ik wou gisteren nieuwe schoenen halen, maar er is dus helemaal niks hehDan maar een blouse
[afbeelding]
Oh, als ie van G-Star is dan vind ik hem ook chill!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef RT85 het volgende:
[..]
woei! vet man! is die van g-star?
waar gehaald en hoeveel koste die ?
Ja, van G-star, gehaald bij de score voor 69,95quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:59 schreef RT85 het volgende:
[..]
woei! vet man! is die van g-star?
waar gehaald en hoeveel koste die ?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:04 schreef Molluck het volgende:
[..]
Oh, als ie van G-Star is dan vind ik hem ook chill!
Waar heb je die C'mon pop vandaan als ik vragen mag?quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:05 schreef Bhuddy het volgende:
Nieuwe broek + muts(Beide H&M)
[afbeelding]
Muts op een C'mon pop:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:03 schreef miss.cutie4you het volgende:
Vooruit.....tijdje niet meer geplaatst (duh, natuurlijk wel gewinkeld!!|)
Zal alleen een plukje van de shop-avond van last night laten zien:
I love Bjorn Borg==>Meer, meer, meer boxers!!
[afbeelding]
Silvercreek![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ik al een paar weekies thuisliggen.....
[afbeelding]
Bling Bling![]()
[afbeelding]
Tis niet geheel de collectie welke ik heb aangeschaft....sommige spulletjes heb ik effe niet bij de hand
![]()
Zit die broek niet te strak?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:17 schreef Little_Angel het volgende:
Het is nog láááng niet alles... maar het is echt teveel om allemaal op de foto te zetten.
Dus daarom de meest recente; van gisteren:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Nog wel meer, maar dit zijn de foto's die ik vandaag heb gemaakt en ben te lui om nieuwe te maken
doe ik morgen wel
Nee, dat is een skinny jeans, en mijn bovenbenen lijken er ook dikkerquote:
een selvage, netjes hoor. Heb je geen foto's van dat je hem aan hebt? Ik ben wel benieuwd hoe hij valt. Heb je hem bij die nieuwe winkel in de PC gehaald?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef _petjan het volgende:
Blue Blood
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
8)
Mooi U-boat. Ik zit erover te denken om er ook een te kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:45 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
nieuw horloge 5,5 cm doorsnede echt super groot
en nike sb camo lekker unique
Vetquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:35 schreef Steve-O het volgende:
[[url=http://xs308.xs.to/xs308/06433/Nieuw.JPG]afbeelding][/url]
Toch maar is dat Stussy world tour dingetje met Delta en Futura 2k kopen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:45 schreef FB-aight het volgende:
[afbeelding]
Alleen dan in paarse/gele colorway
[afbeelding]
en nog een paar reebok's
Apeldoorn De hangar outletquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:57 schreef _petjan het volgende:
Waar heb je die Stussy hoodie gekocht?
Dankje! Op de foto lijkt het vest aardig wijd, maar in het echt sluit hij heel mooi aan, en hij is lekker warm gevoerd aan de binnenkant.quote:
Ik vind het wel meevalltenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:14 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
Dankje! Op de foto lijkt het vest aardig wijd, maar in het echt sluit hij heel mooi aan, en hij is lekker warm gevoerd aan de binnenkant.![]()
Ik vind die Nikes niet zo mooi, maar die andere schoenen wel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Marsmellow het volgende:
Van links naar rechts: Nike(110), Energie(110), Van Lier(150)
[afbeelding]
J.C. Rags(70), Chasin(80), J.C. Rags(70)
[afbeelding]
Nudie Regular Ralph(150), Replay(110), Nudie Baggy Bjorn(140)
[afbeelding]
Diesel Vest(110)
[afbeelding]
Wederom zwaar geslaagd
Die geruite is ook vet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:11 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik vind die Nikes niet zo mooi, maar die andere schoenen wel.
Die broeken zijn allemaal mooi en vooral dat blauwe overhemd vind ik mooi![]()
leuk vest, wat ga je er onder dragen? Een oranje polo zoals op het plaatje, of een wit-blauw gestreept/geruit overhemd zou er imo ook mooi onder staan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:51 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ralph Lauren vest, gekocht bij Oger in de P.C. Hooftstraat:
[afbeelding]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Marsmellow het volgende:
Energie(110), Van Lier(150) J.C. Rags(70) Nudie Regular Ralph(150), Replay(110)
Waar heb je die gehaald trouwens? Ik wil ook nog een fraai geruit overhemd, maar de meeste zijn me te geeky of te houthakkerig.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:39 schreef Marsmellow het volgende:
Die heb ik op aanraden van een vriendin gekocht
Puike kleden op de overhemden na. Waar heb je die Energie schoenen trouwens gehaald?quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:04 schreef Marsmellow het volgende:
Van links naar rechts: Nike(110), Energie(110), Van Lier(150)
[afbeelding]
J.C. Rags(70), Chasin(80), J.C. Rags(70)
[afbeelding]
Nudie Regular Ralph(150), Replay(110), Nudie Baggy Bjorn(140)
[afbeelding]
Diesel Vest(110)
[afbeelding]
Wederom zwaar geslaagd
Amigo Footwear in Utrecht. Hebben ze ook veel leuke schoenen! Onder andere van Replay, Energie en Converse. Medewerkers zijn er ook rete relaxed.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:43 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Puike kleden op de overhemden na. Waar heb je die Energie schoenen trouwens gehaald?
ik had hem vandaag aan met een witte polo eronder, maar ik ga hem ook nog wel eens met een wit-blauw gestreept overhemd dragen, vind ik zelf ook heel leuk, of een wit-blauw geruit overhemd, gelukkig heb ik beide al in de kast hangen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:43 schreef men_in_red het volgende:
[..]
leuk vest, wat ga je er onder dragen? Een oranje polo zoals op het plaatje, of een wit-blauw gestreept/geruit overhemd zou er imo ook mooi onder staan.
Ik dacht 129 euro bij de Bijenkorf, in het echt is ie nog mooierquote:Op maandag 30 oktober 2006 18:45 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Hoeveel heb je moeten betalen voor dat rode Lacoste vest?![]()
naja unique.... moeilijkheidsgraad te verkijgen 3/10 ofzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:45 schreef jovink het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
nieuw horloge 5,5 cm doorsnede echt super groot
en nike sb camo lekker unique
129 euro voor 'n vest waar 'Lacoste' levensgroot op staat.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Ik dacht 129 euro bij de Bijenkorf, in het echt is ie nog mooier![]()
Dan kan iedereen tenminste zien dat hij het kan betalenquote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
129 euro voor 'n vest waar 'Lacoste' levensgroot op staat.
Dat verdient niet bepaald de originaliteitsprijs neequote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omgf, voor dát vest? Als er "Longbridge" of whatever op zou staan met dezelfde kwaliteit had ie bij de Bristol voor 2 tientjes gelegen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:49 schreef Hakbar het volgende:
[..]
Ik dacht 129 euro bij de Bijenkorf, in het echt is ie nog mooier![]()
Slaat nergens op, je ziet het vest niet eens goed en voor 2 tientjes bij de bristol krijg je niet echt dezelfde kwaliteit hoor.....quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:28 schreef dDirk het volgende:
[..]
Omgf, voor dát vest? Als er "Longbridge" of whatever op zou staan met dezelfde kwaliteit had ie bij de Bristol voor 2 tientjes gelegen.![]()
Hap.quote:Op maandag 30 oktober 2006 22:03 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Slaat nergens op, je ziet het vest niet eens goed en voor 2 tientjes bij de bristol krijg je niet echt dezelfde kwaliteit hoor.....
Dat horlogequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Chanty87 het volgende:
2 nieuwe shirts van Aéropostale, bij elkaar $20
[afbeelding]
Nieuwe Converse All Stars, $40
[afbeelding]
En een Disney horloge, hoort eigenlijk aan een bandje maar ik hang 'm aan een ketting ($20)
[afbeelding]
Vette schoenen! Vrouwen die op sneakers lopenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Chanty87 het volgende:
[afbeelding]
Disney Worldquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:33 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat horloge
Waar heb je die gevonden?
Dankjewelquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:55 schreef Maeksy het volgende:
[..]
Vette schoenen! Vrouwen die op sneakers lopen
oh en bijna gefeliciteerd!
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:23 schreef BrauN het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:28 schreef _petjan het volgende:
Dan kan iedereen tenminste zien dat hij het kan betalen![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:31 schreef cultheld het volgende:
Dat verdient niet bepaald de originaliteitsprijs nee
quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:28 schreef dDirk het volgende:
Omgf, voor dát vest? Als er "Longbridge" of whatever op zou staan met dezelfde kwaliteit had ie bij de Bristol voor 2 tientjes gelegen.![]()
vette schoenen man! Ik heb ook bommeltjes, maar ik moet maar eens nieuwe? Kosten die ook 250? of zijn ze duurder?quote:Op maandag 30 oktober 2006 18:39 schreef Hakbar het volgende:
Ralph Lauren custom fit overhemd
[[url=http://aycu09.webshots.com/image/7728/2000825366399318772_th.jpg]afbeelding][/URL]
Van Bommeltjes:
[[url=http://aycu30.webshots.com/image/6229/2000848319095138029_th.jpg]afbeelding][/URL]
Dat klopt, maar dit vest wel. Ik vond het wel leuk zo'n knal rood vestquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:27 schreef Fhunkit het volgende:
Grote merk logo's zijn echt niet origineel nee.. Weleens gelet op die neppe troep van die 'net terug van een vakantie naar turkije' halvegare personen? armani shirtje, D&G pants, blablabla..
authentieke kleding is meestal nooit zo opgedoft.. ik heb het dan over merken als armani prada enzo..
Thanks, ze zijn geloof ik rond de 220E...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 17:12 schreef Guusie het volgende:
vette schoenen man! Ik heb ook bommeltjes, maar ik moet maar eens nieuwe? Kosten die ook 250? of zijn ze duurder?
Dat zeg je alleen maar omdat je die RKC Waalwijk poster op m'n deur niet goed kunt zien op de foto he?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:46 schreef ijsmeis het volgende:
Het pak wel, je kamer niet.
Ehm, omdat dat stoer is misschien?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:46 schreef Jett het volgende:
Waarom moeten de prijzen erbij. Ik snap dat nooit helemaal maargut.
Kheb het niet alleen over jou, voornamelijk de vorige pagina. en 359 is toch een algeme prijs voor een casual pak?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, omdat dat stoer is misschien?
Als dat pak 50 gulden had gekost zou ik het er niet bijzetten nee. Maar nu denken de mensen van: "Whoaaa, BrauN betaalt rustig 359 voor een pak, he must be rich!"
Daarom, Jett.
Absoluut. Staat je goed jongen. Ik vind alleen de schoenen er niet zo bij staan. Ik zou voor zwart gaan.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef BrauN het volgende:
Schôn pak van Suit Supply a 359 eypo.
[[url=http://xs108.xs.to/xs108/06444/Digicam0055.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
De's toch netjes war?
Damn, als je in dat pak met een BMW voorrijdt bij een middelbare school doe je goede zaken.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef BrauN het volgende:
De's toch netjes war?
Is ook een zeer schappelijke prijs ja.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:49 schreef Jett het volgende:
[..]
Kheb het niet alleen over jou, voornamelijk de vorige pagina. en 359 is toch een algeme prijs voor een casual pak?
Maarja zal wel aan mij liggen. Als ik me kleren koop kijk ik nieteens naar de prijs that's being rich baby
Dank je jongen. 't Schoeisel staat er best geil bij hoor. Heel donkerbruin leer, vind ik persoonlijk mooier dan zwart.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Absoluut. Staat je goed jongen. Ik vind alleen de schoenen er niet zo bij staan. Ik zou voor zwart gaan.
Wat dacht jij dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Damn, als je in dat pak met een BMW voorrijdt bij een middelbare school doe je goede zaken.
Okee, okee, ik koop wel nieuwe schoenen dan.quote:Op donderdag 2 november 2006 17:53 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, ik vind je schoenen er ook niet zo mooi bij staan eigenlijk.
Te hoog ook imho.
guldenquote:Op donderdag 2 november 2006 17:48 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ehm, omdat dat stoer is misschien?
Als dat pak 50 gulden had gekost zou ik het er niet bijzetten nee. Maar nu denken de mensen van: "Whoaaa, BrauN betaalt rustig 359 voor een pak, he must be rich!"
Daarom, Jett.
Gast, het zit als gegoten, 't is verzet en alles man.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:45 schreef Neuroscience het volgende:
Pak is wel mooi, alleen is het wat te groot imo.
Overhemd is fraai man, lekker neutraal maar niet te saai. Ik hoef er niet bij te lopen als Adriaantje ofzo.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik zou voor een ander overhemd gaan, dit is te standaard. Je bent toch geen 52? En andere schoenen, cowboylaarzen bij een zakelijk pak?
Ik vind de schouders te ruim, armsgat en mouw te ruim, en het had wel iets getailleerder gemogen, gast.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gast, het zit als gegoten, 't is verzet en alles man.
[..]
Overhemd is fraai man, lekker neutraal maar niet te saai. Ik hoef er niet bij te lopen als Adriaantje ofzo.
En wat betreft de schoenen... zit iets in wat je zegt, nog eens kijken of ik iets er bij kan vinden.
Hehe, dat Abercrombie & Fitch vest dat aan je kast hangt links op de foto heb ik ook!quote:Op donderdag 2 november 2006 17:44 schreef BrauN het volgende:
De's toch netjes war?
Goedzo schatje. Trouwen dan maar?quote:Op donderdag 2 november 2006 17:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee, okee, ik koop wel nieuwe schoenen dan.
VAN MINSTENS 200 EURO WEL HE!
Omdat ik het kan.
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Gast, het zit als gegoten, 't is verzet en alles man.
[..]
Overhemd is fraai man, lekker neutraal maar niet te saai. Ik hoef er niet bij te lopen als Adriaantje ofzo.
En wat betreft de schoenen... zit iets in wat je zegt, nog eens kijken of ik iets er bij kan vinden.
Het is dat je een golddigger bent, anders had ik je mee uit gevraagd.quote:Op zondag 5 november 2006 14:32 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb ook weer een paar dingen geshopt
En bruin/groen achtig t shirtje
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 14:32 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb ook weer een paar dingen geshopt
Sokken
[afbeelding]
oh dan kan t welquote:Op maandag 6 november 2006 11:21 schreef Sabinee het volgende:
Ik vond de tekst op het shirtje ook een beetje speculatief...Maar ik wilde hem hebben
En niks mis met die sokken
*Paardrijden met sokken doet
*paast je de CD van Britney Spears*quote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef Maeksy het volgende:
Rokje, wit overhemdje en pigtails bij die sokken en de "innocent schoolgirl" look is compleet
quote:Op maandag 6 november 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*paast je de CD van Britney Spears*
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:12 schreef Sabinee het volgende:
Mooie spullen! Heb je geen foto dat je de broek aanhebt? Ben wel benieuwd hoe die staat.
Ben erg fan van die donkere spijkerstof
Die broek zou zooo veel beter zitten als ie iets wijder was geweest!quote:
Ik vind het juist wel tof dat die wat strakker is, weer eens wat anders. Anders is het weer zo'n "normale" broek.. Heb idd ook wel andere modellen(zelfde kleur) of wat wijdere maat gepast, maar dit vind ik juist wel leuk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die broek zou zooo veel beter zitten als ie iets wijder was geweest!
Man in iets wijdere/ normaal zittende spijkerbroek = gewoon lekker![]()
![]()
![]()
Man in legging-spijkebroek:![]()
![]()
zó zonde.
Smaken verschillen, maar persoonlijk hou ik van iets 'mannelijkere' kleding dan die nieuwe broek van jou. De kleur is super, maar dat model vind ik nogal nichterig, sorryquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat die wat strakker is, weer eens wat anders. Anders is het weer zo'n "normale" broek.. Heb idd ook wel andere modellen(zelfde kleur) of wat wijdere maat gepast, maar dit vind ik juist wel leuk.
Ligt er natuurlijk maar net aan wie zo'n broek draagt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef Andoire het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar persoonlijk hou ik van iets 'mannelijkere' kleding dan die nieuwe broek van jou. De kleur is super, maar dat model vind ik nogal nichterig, sorry![]()
Als jij er happy mee bent, a la![]()
Zo'n broek maakt zels de mooiste en aantrekkelijkste man onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wie zo'n broek draagt.
Ja inderdaad, beetje 'alternatieve broek' moet wel eerlijk zeggen dat ik er zelf ook wel aan moet wennen maar vind het wel tofquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wie zo'n broek draagt.
waardeer je mening welquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zo'n broek maakt zels de mooiste en aantrekkelijkste man onaantrekkelijk.
Maar goed ik heb gewoon iets tegen die skinny broeken. Zowel bij vrouwen als bij mannen (maar bij mannen vind ik het echt heel erg, nog erger dan mannen met UGGS)
Ik doel meer op de uitstraling van degene die 'm draagt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zo'n broek maakt zels de mooiste en aantrekkelijkste man onaantrekkelijk.
Maar goed ik heb gewoon iets tegen die skinny broeken. Zowel bij vrouwen als bij mannen (maar bij mannen vind ik het echt heel erg, nog erger dan mannen met UGGS)
Alleen wat voor schoenen doe je eronder?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat die wat strakker is, weer eens wat anders. Anders is het weer zo'n "normale" broek.. Heb idd ook wel andere modellen(zelfde kleur) of wat wijdere maat gepast, maar dit vind ik juist wel leuk.
Ja dat is ook nog een puntquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Alleen wat voor schoenen doe je eronder?
![]()
Nee niet echt maar idd nu je het zegt zulke schoenen kun je lijkt me er onder aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog een puntHeb witte onitsuka tigers, die kunnen wel. Ook bruine All Stars, kan opzich eventueel ook wel.
Suggesties?
Wat een leuke spulletjes allemaal! Volgens mij zie ik je ook weleens in het H&M topic en toon je daar ook vaak kleren die ik dan ook heb, waarschijnlijk zelfde smaak, grappig, viel me echt op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Chanty87 het volgende:
2 nieuwe shirts van Aéropostale, bij elkaar $20
[afbeelding]
[afbeelding]
En een Disney horloge, hoort eigenlijk aan een bandje maar ik hang 'm aan een ketting ($20)
[afbeelding]
Die dingen van G-Star met het merk er met koeienletters erop zijn kamper.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:43 schreef SupahFunk het volgende:
G-star RAW 8607346 Deep V heb hem eigenlijk gekocht omdat de achterkant vooral zo mooi is.
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Sjaaltje H&M
[afbeelding]
2 ID hangers met rubber
En zo een russisch bond muts zit erg warm weet niet of het echt in is ofzo? ook bij de H&M
Ik vind het wel vlotquote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef schatje het volgende:
Op zich wel een aardig overhemd. Ik vind alleen de opdruk op de rug vreselijk fout.
probleem is dat je bijna niks vind met geen teksten enzo.quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef schatje het volgende:
Op zich wel een aardig overhemd. Ik vind alleen de opdruk op de rug vreselijk fout.
Dat ligt er ook wel aan wat voor print het is he. Ik vind sommige prints wel iets nonchalant's hebben en voor tijdens het uitgaan kan het ook leuk zijn om iets mooi 'fouts' te hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Setambre het volgende:
Prints op overhemden / broeken zijn erg fout
Of mooie effen overhemden van JC Ragsquote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Jurriaandvm het volgende:
overhemden van de sting, heel relaxt, zonder opdruk![]()
Bij de WE hebben ze ook wel mooie overhemdenquote:Op maandag 13 november 2006 18:07 schreef schatje het volgende:
Bij de H&M heb je slim fit (licht getailleerd) overhemden zonder opdruk. Kijk maar eens bij de online shop.
[offtopic]kan niet reageren in je FoBo, maar ik speel bij VZC Veenendaal, jij dan?[/offtopic]quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef kaisar het volgende:
heb net een Nudie portemonnee binnengekregen die bij V&A gekocht heb^O^
boxerdirect.nl hier hebben ze die roze BB welquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef Backhander het volgende:
Ga denk ik de lacoste carnaby retro kopen int bruin.
en dan een roze bjorn borg boxer weet alleen niet waar ze die ergens in eindhoven hebben
en bikkembergs vest mischien
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
boxerdirect.nl hier hebben ze die roze BB wel
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist een hemd gekocht van mijn favo bloesjesmerk, J.C. Rags. Mooi getailleerd, en niet te duur:
EDIT - ff fotootje fixen
EDIT2 - kan het plaatje niet van de JCRAGS site afhalen...hij is in ieder geval leuk![]()
Hebben ze ook bij de Bijenkorf.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Hammet het volgende:
Waar koop je dat merk eigenlijk? Ik ben het nooit bewust tegen gekomen.
Ja hij stretched een beetje, zit gewoon perfectquote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Skinny is. Stretched deze eigenlijk nog? Omdat hij vrij strak aan je bovenbenen zit.
Fraaie blouse. Jack & Jones?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:18 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
sjaaltje
[afbeelding]
blousje
[afbeelding]
schoentje
Nerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:43 schreef navigator het volgende:
Gay-tje?
En van die laffe stropdasjes ook niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:28 schreef Molluck het volgende:
Hoewel je het steeds meer ziet ben ik het met BrauN eens dat sjaaltjes bij jongens niet zo cool zijn
Zo'n lauwe leren met een bontkraagquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
En van die laffe stropdasjes ook niet.
Krijg je tegenwoordig wel eens bij 'n overhemd van ehhh... ik weet het merk even niet meer.
Ik zoek trouwens een nieuwe winterjas, maar kan niet echt iets vinden... Iemand tips? Waarmee maak ik nu helemaal boemlauw de blitsszzsssz!?!?!/ D::D![]()
![]()
![]()
;d
Nee dank je.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zo'n lauwe leren met een bontkraag![]()
Bij mijn junk de luxe overhemd kreeg ik ook een stropdasje erbij. Het ging mij om het overhemd dus het stropdasje hangt nu in de kast. De gast bij de kassa vertelde zelfs dat sommige mensen die stropdas geeneens mee wilde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig wel eens bij 'n overhemd van ehhh... ik weet het merk even niet meer.
Ik zoek trouwens een nieuwe winterjas, maar kan niet echt iets vinden... Iemand tips? Waarmee maak ik nu helemaal boemlauw de blitsszzsssz!?!?!/ D::D![]()
![]()
![]()
;d
Die Abercrombie jassenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
![]()
;d
Sjaaltjes voor mannen zijn nu eenmaal gay, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraaie blouse. Jack & Jones?![]()
Gister ook zoiets gehaald.
Maar dat sjaaltje... hmm, niet doen joh.
[..]
Nerd.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:30 schreef Neuroscience het volgende:
Als je die sjaaltjes gay vind ben ik je echt kortzichtig.![]()
quote:
Alleen tribal is straight!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:18 schreef -hypnagogia- het volgende:
Iedereen die kleren draagt = gay.
van sacha, bij sachaquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:38 schreef roburt het volgende:
jullie hebben gewoon geen gevoel voor style![]()
van welk merk zijn die schoenen taart?![]()
en waar gekocht?![]()
Gewoon lekker dragen, behalve als je je oncomfortabel gaat voelen erdoor. Ik draag ze gewoon over m'n jas. En ja, er wordt wel eens gekeken, maar echt amper. En er wordt toch wel vaker eens naar me gekeken omdat ik mooie Italiaanse schoenen draag en weleens m'n broek hoogwater draag! Gewoon laten kijken!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef taart het volgende:
[..]
van sacha, bij sacha![]()
en over dat sjaaltje, ik snap best dat sommige mensen het gay vinden,
ik moet er zelf ook nog aan wennengebruik 'm ook alleen onder mijn jas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |