Ik vind shoppen ook super relaxed om te doen. Dus ik vind van niet.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:09 schreef mrkanarie het volgende:
[afbeelding]
lekker warm vest met bont van de CoolCat
trui en sweater van de Jack & Jones
Is het trouwens vreemd dat ik als man verzot ben op kleding shoppen?
Vet!, waar gekocht en voor hoeveel kudos?quote:Op zondag 3 september 2006 17:40 schreef Setambre het volgende:
nieuw jasje van Penguin
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
leuk!quote:Op zaterdag 2 september 2006 11:30 schreef Sparta-078 het volgende:
Nieuw truitje van Jack&Jones.
[afbeelding]
Volgens mij is ie leuk, alleen is de jas wat donker en dus moeilijk te zien op de fotoquote:Op zondag 3 september 2006 22:34 schreef Little_Angel het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe jas, met daaronder de skinny uit de OP aan, en nieuwe vintage pumps <3.
En let wederom niet op de troep.
Detail:quote:Op zondag 3 september 2006 22:35 schreef KeizerNero het volgende:
[..]
Volgens mij is ie leuk, alleen is de jas wat donker en dus moeilijk te zien op de foto
Mooie jasquote:Op zondag 3 september 2006 22:39 schreef Little_Angel het volgende:
[..]
Detail:
[afbeelding]
De jas heeft de kleur van de 1e foto, maar hier zie je de stof net wat beter.
Bijenkorf maar ik zou het niet doen.quote:Op maandag 4 september 2006 12:01 schreef Cardinoz het volgende:
Wie waar je kleren kunt kopen van het merk AJ?
quote:Op vrijdag 1 september 2006 19:05 schreef dialMforMonkey het volgende:
En toch vind ik dat er meer slim fit jeans gedragen moeten worden
Deze jas heb ik dus gekocht.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:57 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb net een g-star jas gekocht. Zal morgen fototje posten.
Mooi jasje! Iets soortgelijks zag ik laatst ook hangen, bleek die 140 euro te zijn, net iets buiten mijn budget als je net al 2 sweaters hebt gekocht en je nog een goeie jas hebt.quote:Op maandag 4 september 2006 14:24 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Deze jas heb ik dus gekocht.
De achterkant ziet er erg grijs uit maar dat is vanwege een fanatieke flitser. Het is dus dezelfde kleur als de voorkant.
Leukquote:Op vrijdag 1 september 2006 18:02 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]
Nieuwe kleren, Replay broek, EDC hemd en All-Stars
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |