quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bent![]()
Niks mis mee met een eigen smaak.... of draag jij het liefste dingen die doorsnee Nederland ook mooi moet vinden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bent![]()
En aangezien ik niet Nederland woon...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niks mis mee met een eigen smaak.... of draag jij het liefste dingen die doorsnee Nederland ook mooi moet vinden?
Spammert! met je 4fakefashion...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spammerdespam]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spam]
OMFG.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spam]
Care, over drie wasbeurten ben je zowiezo al van dat shirt afquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het t-shirt houd, vind hem niet geweldig.. wat vinden jullie, houden/terug doen ?
oja: t-shirt van de H&M, riem van WE
dat had ik letterlijk met een longsleeve van Dieselquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Care, over drie wasbeurten ben je zowiezo al van dat shirt af.
Naja overdreven uitgedrukt dan.
Eh, je riem is wit.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het t-shirt houd, vind hem niet geweldig.. wat vinden jullie, houden/terug doen ?
echt niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is lijp, vind ik. Staat een beetje goedkoop.
Rightquote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is lijp, vind ik. Staat een beetje goedkoop.
Shirt houden, is wel leukquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Sexy motherfocker!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef BrauN het volgende:
Boss overhemd, schwarz!
En een schoon Replay broekske, maar op de foto zie je niet hoe geil ie werkelijk is.
[afbeelding]
Oh ja, nu natuurlijk nog effe een witte () riem zoeken, want dan pas ben je helemaal het heertje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |