Leuk bedacht, maar Clay Aiken has got to go.quote:
if i may so bold, who ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Avani het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Clay Aiken has got to go.![]()
Dat hoofd boven "grote". Is een Idols deelnemer in Amerika geweest en ik vind hem eruit zien als een té vrolijke gaylord elf. No offence.quote:
whehequote:Op maandag 2 oktober 2006 17:17 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat hoofd boven "grote". Is een Idols deelnemer in Amerika geweest en ik vind hem eruit zien als een té vrolijke gaylord elf. No offence.![]()
Nieuw paar schoenen, zie eerdere post hierboven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind hem stoer![]()
Wat betaald Converse jou voor die sluikreclame?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Avani het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Clay Aiken has got to go.![]()
Geen idee wie het is, maar veel beterquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:32 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Nieuw paar schoenen, zie eerdere post hierboven.![]()
[..]
[afbeelding]
zo?![]()
lieve klerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo vetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met z'n Scarface posterquote:
Ik vind dat vest met die bloemen juist erg leuk! Hij is stoer en toch meisjesachtig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef birdydontfly het volgende:
Haha ja klopt. Echt iedereen heeft die.
Maar maakt em niet minder leuk
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:25 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik vind dat vest met die bloemen juist erg leuk! Hij is stoer en toch meisjesachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |