quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bent![]()
Niks mis mee met een eigen smaak.... of draag jij het liefste dingen die doorsnee Nederland ook mooi moet vinden?quote:Op dinsdag 26 september 2006 15:53 schreef Molluck het volgende:
[..]
Therapeutisch shoppen? Aan je smaak is inderdaad te zien dat je heel erg ziek bent![]()
En aangezien ik niet Nederland woon...quote:Op dinsdag 26 september 2006 22:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Niks mis mee met een eigen smaak.... of draag jij het liefste dingen die doorsnee Nederland ook mooi moet vinden?
Spammert! met je 4fakefashion...quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spammerdespam]
quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spam]
OMFG.quote:Op dinsdag 26 september 2006 23:53 schreef 4realfashion het volgende:
[spam]
Care, over drie wasbeurten ben je zowiezo al van dat shirt afquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het t-shirt houd, vind hem niet geweldig.. wat vinden jullie, houden/terug doen ?
oja: t-shirt van de H&M, riem van WE
dat had ik letterlijk met een longsleeve van Dieselquote:Op woensdag 27 september 2006 21:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Care, over drie wasbeurten ben je zowiezo al van dat shirt af.
Naja overdreven uitgedrukt dan.
Eh, je riem is wit.quote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Ik weet niet of ik het t-shirt houd, vind hem niet geweldig.. wat vinden jullie, houden/terug doen ?
echt niet.quote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is lijp, vind ik. Staat een beetje goedkoop.
Rightquote:Op donderdag 28 september 2006 10:08 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is lijp, vind ik. Staat een beetje goedkoop.
Shirt houden, is wel leukquote:Op woensdag 27 september 2006 21:23 schreef riX- het volgende:
Nieuwe riem + t-shirt
[afbeelding]
Sexy motherfocker!quote:Op donderdag 28 september 2006 15:33 schreef BrauN het volgende:
Boss overhemd, schwarz!
En een schoon Replay broekske, maar op de foto zie je niet hoe geil ie werkelijk is.
[afbeelding]
Oh ja, nu natuurlijk nog effe een witte () riem zoeken, want dan pas ben je helemaal het heertje!
Thnx =)quote:Op donderdag 28 september 2006 17:07 schreef revolutionx het volgende:
vette shit monkey, jouw kledingstijl dig ik overigens wel.
Funky House in R'dam. Hele vette winkel trouwens!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:10 schreef Stansfield het volgende:
Vette gravis sneakers. Waar heb je die gekocht?
Ziet er goed uit!quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef jack4ya het volgende:
Nieuwe broekjes... grijze velours en een geruite!
Ik vind ze erg leuk... Ik draag erg veel spijkerbroeken (ook wijdere) maar vind beetje ladylike ook altijd wel leuk... (ja, ik ben een vrouw)
(sorry voor de poses)
[afbeelding]
quote:Op donderdag 28 september 2006 17:27 schreef revolutionx het volgende:
vind die geruite broekjes niet echt mooi..
Zeg, uw broek loopt in een wortelvorm.quote:Op donderdag 28 september 2006 17:00 schreef dialMforMonkey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
SupremeBeing
CheapMonday
Gravis
de hint zou duidelijk genoeg moeten zijn lijkt me...quote:Op donderdag 28 september 2006 17:57 schreef jack4ya het volgende:
Grappige is dat zelfs mijn vader 'm geweldig vond, en die ziet werkelijk nooooi wat![]()
ja dus.quote:Of moet ik nu juist bezorgd zijn![]()
DIE BROEK WIL IKquote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is ook een wortelbroek. Alleen omdat hij vrij baggy valt, valt het niet zo op. Beetje zoals de Levi's 511 zeg maar.
[..]
Korte hoogstraat, beetje lastig uit te leggen want ik kom niet uit rotterdam. Volgens mij een straat haaks aan de straat die weer tegenover de bijenkorf ligt
Ook bij funky housequote:Op donderdag 28 september 2006 20:46 schreef _petjan het volgende:
[..]
DIE BROEK WIL IKWaar heb je em gekocht?
Heb je een dry/raw model van CheapMonday?quote:Op donderdag 28 september 2006 19:38 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
[afbeelding]
Het is ook een wortelbroek. Alleen omdat hij vrij baggy valt, valt het niet zo op. Beetje zoals de Levi's 511 zeg maar.
[..]
Korte hoogstraat, beetje lastig uit te leggen want ik kom niet uit rotterdam. Volgens mij een straat haaks aan de straat die weer tegenover de bijenkorf ligt
Jep, is een raw.quote:Op vrijdag 29 september 2006 00:17 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Heb je een dry/raw model van CheapMonday?
Vette kleren overigens!
Leuk! Vooral die eerste, waar heb je die vandaan?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:15 schreef jack4ya het volgende:
Nieuwe broekjes... grijze velours en een geruite!
Ik vind ze erg leuk... Ik draag erg veel spijkerbroeken (ook wijdere) maar vind beetje ladylike ook altijd wel leuk... (ja, ik ben een vrouw)
(sorry voor de poses)
[afbeelding]
Oeh... moet ik even opzoeken... de ruitjes is een Vila (vind ik een helemaal-leuk-merk trouwens) en de velours is iets met rode krulletters.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef miki het volgende:
[..]
Leuk! Vooral die eerste, waar heb je die vandaan?
Als je bij de koopgoot naar boven komt rechtsaf, de funkie house zat eerst naast de Britain, maar is nu verhuisd naar schuin tegenover Britain.. Winkel is dopequote:Op donderdag 28 september 2006 19:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Bijenkorf ken ik wel natuurlijk, en daar is het niet echt in de buurt. Nouja, wel in de buurt maar de hele Lijnbaan, Koopgoot en Hoogstraat zijn daar in de buurt.Ik kom vaak genoeg in Rotterdam, woon er vlakbij, alleen haast nooit voor kleding.
Zoals beloofd... de grijze kniebroek is een Geisha Jeans.... (is alleen dus geen jeans) Heb er nog nooit van gehoord. Maar goed, ik heb ook totaal niets met merken.quote:Op vrijdag 29 september 2006 12:12 schreef miki het volgende:
[..]
Leuk! Vooral die eerste, waar heb je die vandaan?
Dat ligt er dus aan. Wil je hem houden in de kleur en look die die broek nu heeft moet je hem wel gewoon wassen, wil je dat hij sneller slijt en dus een gedragen look krijgt hoe jij hem draagt. Dan moet je hem niet wassen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ah oke, dus die mag je 6 maanden niet wassen?
Natuurlijk mag je hem wel eerder wassen, echter als je je jeans pas als hij echt versleten is wast krijg je een mooier effect. (dit kan na 4 maanden zijn, of pas na anderhalf jaar).quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
de sportwinkel in het dorpquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:05 schreef roburt het volgende:
mooie schoenen waar gekocht?
edit.
Godver..
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef RT85 het volgende:
Nieuw shirt
[afbeelding]
Nieuwe broek, ik ben er echt verliefd op
[afbeelding]
en om het plaatje af te maken nieuwe allstars 8)
[afbeelding]
Ik heb hem trouwens net op 60 gradengewassen + droogtrommel om hem een maatje te laten krimpenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Batterijen zijn op dus dat worden foto's van internet dan maar:
[afbeelding]
Helaas hij is alleen in XL en XXL te krijgen....al zou een XL me misschien nog wel staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
En dan binnenste buiten doen en dan ben je het hamburgerboefje van McDonald's!
Instructie:quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Helaas hij is alleen in XL en XXL te krijgen....al zou een XL me misschien nog wel staan
vind ik best kunnen, ik heb ook prijzen en winkels neer gezet. als je t dan leuk vind kan je meteen zien of t ook in jouw prijsklasse valt (of juist helemaal niet).quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je overal de prijs neerzet zodat wij kunnen zien hoe stoer jij bent.
Is die Diesel broek eigenlijk wel van dit seizoen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
Hier mijn nieuwe kleertjes........
Shirt van D&G, getailleerd.... 32 euro! (57 in outlet en had kortingsbon van 25).
[afbeelding]
Nieuwe Cowboylaarsjes (130 euro):
[afbeelding]
Nieuwe sneakers Quick:
[afbeelding]
Dieselbroek (140 euro):
[afbeelding]
Legergroen shirtje van JC Rags (60 euro):
[afbeelding]
Complete outfit 1:
[afbeelding]
Complete outfit 2:
[afbeelding]
Dit was het voorlopig![]()
Moet nu weer eerst ff sparen![]()
Vind het wel goed dat hij die erbij post...meestal komen een bulk vragen hoe duur het was....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
We hoeven toch geen prijzen te zien om te weten hoe stoer een man met cowboylaarsjes is?![]()
Puik!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
Shirt van D&G, getailleerd.... 32 euro! (57 in outlet en had kortingsbon van 25).
[afbeelding]
Nieuwe Cowboylaarsjes (130 euro):
[afbeelding]
Nieuwe sneakers Quick:
[afbeelding]
Dieselbroek (140 euro):
[afbeelding]
Legergroen shirtje van JC Rags (60 euro):
Complete outfit 1:
[afbeelding]
Complete outfit 2:
[afbeelding]
Dit was het voorlopig![]()
Moet nu weer eerst ff sparen![]()
Fraaie kleding allemaal hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
[afbeelding]
[...]
Leuk bedacht, maar Clay Aiken has got to go.quote:
if i may so bold, who ?quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Avani het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Clay Aiken has got to go.![]()
Dat hoofd boven "grote". Is een Idols deelnemer in Amerika geweest en ik vind hem eruit zien als een té vrolijke gaylord elf. No offence.quote:
whehequote:Op maandag 2 oktober 2006 17:17 schreef Avani het volgende:
[..]
Dat hoofd boven "grote". Is een Idols deelnemer in Amerika geweest en ik vind hem eruit zien als een té vrolijke gaylord elf. No offence.![]()
Nieuw paar schoenen, zie eerdere post hierboven.quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ik vind hem stoer![]()
Wat betaald Converse jou voor die sluikreclame?
quote:Op zondag 1 oktober 2006 23:46 schreef Avani het volgende:
[..]
Leuk bedacht, maar Clay Aiken has got to go.![]()
Geen idee wie het is, maar veel beterquote:Op maandag 2 oktober 2006 18:32 schreef mrkanarie het volgende:
[..]
Nieuw paar schoenen, zie eerdere post hierboven.![]()
[..]
[afbeelding]
zo?![]()
lieve klerenquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
zo vetquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 17:20 schreef birdydontfly het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met z'n Scarface posterquote:
Ik vind dat vest met die bloemen juist erg leuk! Hij is stoer en toch meisjesachtig.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 18:58 schreef birdydontfly het volgende:
Haha ja klopt. Echt iedereen heeft die.
Maar maakt em niet minder leuk
Mee eens.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:25 schreef brown_eyed_girl het volgende:
[..]
Ik vind dat vest met die bloemen juist erg leuk! Hij is stoer en toch meisjesachtig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |