idd, anders had jij in zulke lelijke kleding gelopenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:23 schreef Roycoooooo het volgende:
Nice truitje!
De rest niet echt mijn ding maar smaken verschillen en dat is maar goed ook!!!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef CJV-Timo het volgende:
okay beste waslijst
nu maar weer ff sparen
Vat nog een roze onderbox, waar slaat dat nou weer op? Laatst zag ik iemand in precies dezelfde lelijke onderbox, die ook nog eens 5 cm boven z'n box uitstak, wat een joker. Ik heb niets tegen roze voor mannen, maar dit is echt roze aandoen om het roze aandoen, niet omdat jezelf (hoop ik althans) of iemand anders het mooi vind? Je doet toch ook geen knalgele of fluorescerende groene boxer aan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:53 schreef CJV-Timo het volgende:
okay beste waslijst
paar BB boxers dis er 1 maar 5 gehaald
[afbeelding]
lol, hoezo een simpele reactie.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vat nog een roze onderbox, waar slaat dat nou weer op? Laatst zag ik iemand in precies dezelfde lelijke onderbox, die ook nog eens 5 cm boven z'n box uitstak, wat een joker. Ik heb niets tegen roze voor mannen, maar dit is echt roze aandoen om het roze aandoen, niet omdat jezelf (hoop ik althans) of iemand anders het mooi vind? Je doet toch ook geen knalgele of fluorescerende groene boxer aan?
haha ik heb ook een knalgroene en oranje, plus het is en boxer niet een onderbox, als je dat zegt krijg ik het idee dat die nog door je moeder gemaakt is en van wol.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:42 schreef Friedel_Crafts het volgende:
[..]
Vat nog een roze onderbox, waar slaat dat nou weer op? Laatst zag ik iemand in precies dezelfde lelijke onderbox, die ook nog eens 5 cm boven z'n box uitstak, wat een joker. Ik heb niets tegen roze voor mannen, maar dit is echt roze aandoen om het roze aandoen, niet omdat jezelf (hoop ik althans) of iemand anders het mooi vind? Je doet toch ook geen knalgele of fluorescerende groene boxer aan?
Dan heb je denk ik de verkeerde modellen geprobeerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:00 schreef CJV-Timo het volgende:
CK zit kut heb ik er een paar van maar vink niets D&G ook eens geprobeert is het ook neit voor mij, maar ga er nou niet vanuit dat ik heb als een 1 of andere mongool een halve meter boven mijn broek heb.. Ik heb heb gewoon normaal aan niks extra lage broeken ofzo dus normaal zal je het niet eens zien...
Ligt eraan wat je er boven draagt,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef zoeperzazke het volgende:
Overigens denk ik dat ik graag een riem zou willen dragen op deze broek...
[afbeelding]
maar ik ben een leek in riemen, ik heb één riem, een smalle roze, en draag hem zelden.. die is uiteraard niet geschikt hierbij. Er zitten onwijs grote riemlussen op deze broek, dus wat zouden jullie hier voor riem op adviseren?
meestal zal dat neerkomen op een egale trui of een topje met een egaal vestje eroverheen. Ik ben niet zo vreselijk uitbundig met patroontjes de laatste tijd...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:04 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je er boven draagt,
Een bruine brede gevlochten riem zou leuk kunnen zijn
patroontjes zijn ook niet noodzakelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
meestal zal dat neerkomen op een egale trui of een topje met een egaal vestje eroverheen. Ik ben niet zo vreselijk uitbundig met patroontjes de laatste tijd...
Dank je voor de tip, zal er eens rustig naar op zoek gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |