Dat ligt er dus aan. Wil je hem houden in de kleur en look die die broek nu heeft moet je hem wel gewoon wassen, wil je dat hij sneller slijt en dus een gedragen look krijgt hoe jij hem draagt. Dan moet je hem niet wassen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Ah oke, dus die mag je 6 maanden niet wassen?
Natuurlijk mag je hem wel eerder wassen, echter als je je jeans pas als hij echt versleten is wast krijg je een mooier effect. (dit kan na 4 maanden zijn, of pas na anderhalf jaar).quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
de sportwinkel in het dorpquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:05 schreef roburt het volgende:
mooie schoenen waar gekocht?
edit.
Godver..
quote:Op zaterdag 30 september 2006 13:34 schreef RT85 het volgende:
Nieuw shirt
[afbeelding]
Nieuwe broek, ik ben er echt verliefd op
[afbeelding]
en om het plaatje af te maken nieuwe allstars 8)
[afbeelding]
Ik heb hem trouwens net op 60 gradengewassen + droogtrommel om hem een maatje te laten krimpenquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:09 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Die wil ik ookquote:Op zaterdag 23 september 2006 16:03 schreef Cloud_SB het volgende:
Batterijen zijn op dus dat worden foto's van internet dan maar:
[afbeelding]
Helaas hij is alleen in XL en XXL te krijgen....al zou een XL me misschien nog wel staanquote:Op zaterdag 30 september 2006 18:34 schreef BrauN het volgende:
[..]
En dan binnenste buiten doen en dan ben je het hamburgerboefje van McDonald's!
Instructie:quote:Op zaterdag 30 september 2006 18:37 schreef qwertyuiop het volgende:
[..]
Helaas hij is alleen in XL en XXL te krijgen....al zou een XL me misschien nog wel staan
vind ik best kunnen, ik heb ook prijzen en winkels neer gezet. als je t dan leuk vind kan je meteen zien of t ook in jouw prijsklasse valt (of juist helemaal niet).quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Gelukkig dat je overal de prijs neerzet zodat wij kunnen zien hoe stoer jij bent.
Is die Diesel broek eigenlijk wel van dit seizoen?quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
Hier mijn nieuwe kleertjes........
Shirt van D&G, getailleerd.... 32 euro! (57 in outlet en had kortingsbon van 25).
[afbeelding]
Nieuwe Cowboylaarsjes (130 euro):
[afbeelding]
Nieuwe sneakers Quick:
[afbeelding]
Dieselbroek (140 euro):
[afbeelding]
Legergroen shirtje van JC Rags (60 euro):
[afbeelding]
Complete outfit 1:
[afbeelding]
Complete outfit 2:
[afbeelding]
Dit was het voorlopig![]()
Moet nu weer eerst ff sparen![]()
Vind het wel goed dat hij die erbij post...meestal komen een bulk vragen hoe duur het was....quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:59 schreef Molluck het volgende:
[..]
We hoeven toch geen prijzen te zien om te weten hoe stoer een man met cowboylaarsjes is?![]()
Puik!quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
Shirt van D&G, getailleerd.... 32 euro! (57 in outlet en had kortingsbon van 25).
[afbeelding]
Nieuwe Cowboylaarsjes (130 euro):
[afbeelding]
Nieuwe sneakers Quick:
[afbeelding]
Dieselbroek (140 euro):
[afbeelding]
Legergroen shirtje van JC Rags (60 euro):
Complete outfit 1:
[afbeelding]
Complete outfit 2:
[afbeelding]
Dit was het voorlopig![]()
Moet nu weer eerst ff sparen![]()
Fraaie kleding allemaal hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:08 schreef starbeach het volgende:
[afbeelding]
[...]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |