Het is dat je een golddigger bent, anders had ik je mee uit gevraagd.quote:Op zondag 5 november 2006 14:32 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb ook weer een paar dingen geshopt
En bruin/groen achtig t shirtje
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 november 2006 14:32 schreef Sabinee het volgende:
Ik heb ook weer een paar dingen geshopt
Sokken
[afbeelding]
oh dan kan t welquote:Op maandag 6 november 2006 11:21 schreef Sabinee het volgende:
Ik vond de tekst op het shirtje ook een beetje speculatief...Maar ik wilde hem hebben
En niks mis met die sokken
*Paardrijden met sokken doet
*paast je de CD van Britney Spears*quote:Op maandag 6 november 2006 15:21 schreef Maeksy het volgende:
Rokje, wit overhemdje en pigtails bij die sokken en de "innocent schoolgirl" look is compleet
quote:Op maandag 6 november 2006 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
*paast je de CD van Britney Spears*
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:12 schreef Sabinee het volgende:
Mooie spullen! Heb je geen foto dat je de broek aanhebt? Ben wel benieuwd hoe die staat.
Ben erg fan van die donkere spijkerstof
Die broek zou zooo veel beter zitten als ie iets wijder was geweest!quote:
Ik vind het juist wel tof dat die wat strakker is, weer eens wat anders. Anders is het weer zo'n "normale" broek.. Heb idd ook wel andere modellen(zelfde kleur) of wat wijdere maat gepast, maar dit vind ik juist wel leuk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:40 schreef Andoire het volgende:
[..]
Die broek zou zooo veel beter zitten als ie iets wijder was geweest!
Man in iets wijdere/ normaal zittende spijkerbroek = gewoon lekker![]()
![]()
![]()
Man in legging-spijkebroek:![]()
![]()
zó zonde.
Smaken verschillen, maar persoonlijk hou ik van iets 'mannelijkere' kleding dan die nieuwe broek van jou. De kleur is super, maar dat model vind ik nogal nichterig, sorryquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat die wat strakker is, weer eens wat anders. Anders is het weer zo'n "normale" broek.. Heb idd ook wel andere modellen(zelfde kleur) of wat wijdere maat gepast, maar dit vind ik juist wel leuk.
Ligt er natuurlijk maar net aan wie zo'n broek draagt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:52 schreef Andoire het volgende:
[..]
Smaken verschillen, maar persoonlijk hou ik van iets 'mannelijkere' kleding dan die nieuwe broek van jou. De kleur is super, maar dat model vind ik nogal nichterig, sorry![]()
Als jij er happy mee bent, a la![]()
Zo'n broek maakt zels de mooiste en aantrekkelijkste man onaantrekkelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wie zo'n broek draagt.
Ja inderdaad, beetje 'alternatieve broek' moet wel eerlijk zeggen dat ik er zelf ook wel aan moet wennen maar vind het wel tofquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wie zo'n broek draagt.
waardeer je mening welquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zo'n broek maakt zels de mooiste en aantrekkelijkste man onaantrekkelijk.
Maar goed ik heb gewoon iets tegen die skinny broeken. Zowel bij vrouwen als bij mannen (maar bij mannen vind ik het echt heel erg, nog erger dan mannen met UGGS)
Ik doel meer op de uitstraling van degene die 'm draagt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:01 schreef Andoire het volgende:
[..]
Zo'n broek maakt zels de mooiste en aantrekkelijkste man onaantrekkelijk.
Maar goed ik heb gewoon iets tegen die skinny broeken. Zowel bij vrouwen als bij mannen (maar bij mannen vind ik het echt heel erg, nog erger dan mannen met UGGS)
Alleen wat voor schoenen doe je eronder?quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:48 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat die wat strakker is, weer eens wat anders. Anders is het weer zo'n "normale" broek.. Heb idd ook wel andere modellen(zelfde kleur) of wat wijdere maat gepast, maar dit vind ik juist wel leuk.
Ja dat is ook nog een puntquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:45 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Alleen wat voor schoenen doe je eronder?
![]()
Nee niet echt maar idd nu je het zegt zulke schoenen kun je lijkt me er onder aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Ja dat is ook nog een puntHeb witte onitsuka tigers, die kunnen wel. Ook bruine All Stars, kan opzich eventueel ook wel.
Suggesties?
Wat een leuke spulletjes allemaal! Volgens mij zie ik je ook weleens in het H&M topic en toon je daar ook vaak kleren die ik dan ook heb, waarschijnlijk zelfde smaak, grappig, viel me echt op!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:49 schreef Chanty87 het volgende:
2 nieuwe shirts van Aéropostale, bij elkaar $20
[afbeelding]
Nieuwe Converse All Stars, $40
[afbeelding]
En een Disney horloge, hoort eigenlijk aan een bandje maar ik hang 'm aan een ketting ($20)
[afbeelding]
Die dingen van G-Star met het merk er met koeienletters erop zijn kamper.quote:Op vrijdag 10 november 2006 17:43 schreef SupahFunk het volgende:
G-star RAW 8607346 Deep V heb hem eigenlijk gekocht omdat de achterkant vooral zo mooi is.
Front:
[afbeelding]
Back:
[afbeelding]
Sjaaltje H&M
[afbeelding]
2 ID hangers met rubber
En zo een russisch bond muts zit erg warm weet niet of het echt in is ofzo? ook bij de H&M
Ik vind het wel vlotquote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef schatje het volgende:
Op zich wel een aardig overhemd. Ik vind alleen de opdruk op de rug vreselijk fout.
probleem is dat je bijna niks vind met geen teksten enzo.quote:Op zondag 12 november 2006 22:30 schreef schatje het volgende:
Op zich wel een aardig overhemd. Ik vind alleen de opdruk op de rug vreselijk fout.
Dat ligt er ook wel aan wat voor print het is he. Ik vind sommige prints wel iets nonchalant's hebben en voor tijdens het uitgaan kan het ook leuk zijn om iets mooi 'fouts' te hebben.quote:Op maandag 13 november 2006 19:12 schreef Setambre het volgende:
Prints op overhemden / broeken zijn erg fout
Of mooie effen overhemden van JC Ragsquote:Op maandag 13 november 2006 17:56 schreef Jurriaandvm het volgende:
overhemden van de sting, heel relaxt, zonder opdruk![]()
Bij de WE hebben ze ook wel mooie overhemdenquote:Op maandag 13 november 2006 18:07 schreef schatje het volgende:
Bij de H&M heb je slim fit (licht getailleerd) overhemden zonder opdruk. Kijk maar eens bij de online shop.
[offtopic]kan niet reageren in je FoBo, maar ik speel bij VZC Veenendaal, jij dan?[/offtopic]quote:Op dinsdag 14 november 2006 16:05 schreef kaisar het volgende:
heb net een Nudie portemonnee binnengekregen die bij V&A gekocht heb^O^
boxerdirect.nl hier hebben ze die roze BB welquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:20 schreef Backhander het volgende:
Ga denk ik de lacoste carnaby retro kopen int bruin.
en dan een roze bjorn borg boxer weet alleen niet waar ze die ergens in eindhoven hebben
en bikkembergs vest mischien
bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 14 november 2006 19:44 schreef men_in_red het volgende:
[..]
boxerdirect.nl hier hebben ze die roze BB wel
quote:Op woensdag 15 november 2006 16:58 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist een hemd gekocht van mijn favo bloesjesmerk, J.C. Rags. Mooi getailleerd, en niet te duur:
EDIT - ff fotootje fixen
EDIT2 - kan het plaatje niet van de JCRAGS site afhalen...hij is in ieder geval leuk![]()
Hebben ze ook bij de Bijenkorf.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:33 schreef Hammet het volgende:
Waar koop je dat merk eigenlijk? Ik ben het nooit bewust tegen gekomen.
Ja hij stretched een beetje, zit gewoon perfectquote:Op woensdag 15 november 2006 14:47 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Skinny is. Stretched deze eigenlijk nog? Omdat hij vrij strak aan je bovenbenen zit.
Fraaie blouse. Jack & Jones?quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:18 schreef taart het volgende:
[afbeelding]
sjaaltje
[afbeelding]
blousje
[afbeelding]
schoentje
Nerd.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:43 schreef navigator het volgende:
Gay-tje?
En van die laffe stropdasjes ook niet.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:28 schreef Molluck het volgende:
Hoewel je het steeds meer ziet ben ik het met BrauN eens dat sjaaltjes bij jongens niet zo cool zijn
Zo'n lauwe leren met een bontkraagquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
En van die laffe stropdasjes ook niet.
Krijg je tegenwoordig wel eens bij 'n overhemd van ehhh... ik weet het merk even niet meer.
Ik zoek trouwens een nieuwe winterjas, maar kan niet echt iets vinden... Iemand tips? Waarmee maak ik nu helemaal boemlauw de blitsszzsssz!?!?!/ D::D![]()
![]()
![]()
;d
Nee dank je.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:40 schreef Molluck het volgende:
[..]
Zo'n lauwe leren met een bontkraag![]()
Bij mijn junk de luxe overhemd kreeg ik ook een stropdasje erbij. Het ging mij om het overhemd dus het stropdasje hangt nu in de kast. De gast bij de kassa vertelde zelfs dat sommige mensen die stropdas geeneens mee wilde.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
Krijg je tegenwoordig wel eens bij 'n overhemd van ehhh... ik weet het merk even niet meer.
Ik zoek trouwens een nieuwe winterjas, maar kan niet echt iets vinden... Iemand tips? Waarmee maak ik nu helemaal boemlauw de blitsszzsssz!?!?!/ D::D![]()
![]()
![]()
;d
Die Abercrombie jassenquote:Op vrijdag 17 november 2006 13:38 schreef BrauN het volgende:
[..]
![]()
![]()
;d
Sjaaltjes voor mannen zijn nu eenmaal gay, ik kan er ook niks aan doen.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:14 schreef BrauN het volgende:
[..]
Fraaie blouse. Jack & Jones?![]()
Gister ook zoiets gehaald.
Maar dat sjaaltje... hmm, niet doen joh.
[..]
Nerd.![]()
quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:30 schreef Neuroscience het volgende:
Als je die sjaaltjes gay vind ben ik je echt kortzichtig.![]()
quote:
Alleen tribal is straight!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:18 schreef -hypnagogia- het volgende:
Iedereen die kleren draagt = gay.
van sacha, bij sachaquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:38 schreef roburt het volgende:
jullie hebben gewoon geen gevoel voor style![]()
van welk merk zijn die schoenen taart?![]()
en waar gekocht?![]()
Gewoon lekker dragen, behalve als je je oncomfortabel gaat voelen erdoor. Ik draag ze gewoon over m'n jas. En ja, er wordt wel eens gekeken, maar echt amper. En er wordt toch wel vaker eens naar me gekeken omdat ik mooie Italiaanse schoenen draag en weleens m'n broek hoogwater draag! Gewoon laten kijken!quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:32 schreef taart het volgende:
[..]
van sacha, bij sacha![]()
en over dat sjaaltje, ik snap best dat sommige mensen het gay vinden,
ik moet er zelf ook nog aan wennengebruik 'm ook alleen onder mijn jas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |