Komt door de zonwerende folie op de ramen denk ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:06 schreef Spablauw het volgende:
Hier bij mij thuis is het al aardig licht aan het worden, maar in het BB huis is het nog heel donker buiten!?![]()
Hummie krijgt pas een schouderklopje van me als ze NU met de weekopdracht komt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef T-lex het volgende:
Hulde voor Hummie en d'r haan...ff met de zweep er over.![]()
Of de telefoon, is E10 al uit bedquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:08 schreef berney het volgende:
[..]
Hummie krijgt pas een schouderklopje van me als ze NU met de weekopdracht komt..
Hier alles prima (Garnier)quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:11 schreef T-lex het volgende:
De streams bufferen als een jacko....erg lekker als je wat zit te volgen.![]()
daar zit wel wat logica in...zou stom zijn als hij 10 keer gaat zeggen dat hij iets gaat doen als hij het al aan het doen isquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:12 schreef schizolientje het volgende:
Egebert konigt 10x aan wat hij gaat doen VOORDAT hij het gaat doen.
De zusjes fungeerden als chaperones voor de twee mannen die aan de herenliefde doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:19 schreef n1ek het volgende:
kan iemand mij kort vertellen waarom er geen woord gezegd wordt en ze nauwelijks naar bed zijn geweest
1 uur slaapquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef Nostalgist het volgende:
Wat heeft Monique toch ?
Ze lezen vast mee hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Nostalgist het volgende:
Willen jullie het batterijenbakje weer terugzetten.....Ze worden strenger bij BB.
Ook weer waar. Maar je zal maar verkering krijgen met die man, dat zou hij gaan zoeken zei hij na BB.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar zit wel wat logica in...zou stom zijn als hij 10 keer gaat zeggen dat hij iets gaat doen als hij het al aan het doen is![]()
Oei.... Door de mannen in haar bed....?quote:
Daar ben ik van overtuigd....quote:
Yep Rik en etienne hebben de zusjes tot een uur of 8.30 wakker gehoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Door de mannen in haar bed....?
Ai....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Rik en etienne hebben de zusjes tot een uur of 8.30 wakker gehouden
Yep.... Rik is de gebeten hond volgens mij...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:32 schreef Sonique het volgende:
Maaruh...
Zo mogen net meer slapen van BB.
Gaat daarom steeds die kutkip?
Lol, Rik kan de kip laten kraaien op afstand!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep.... Rik is de gebeten hond volgens mij...
Zekers! Complimenten!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:31 schreef Sonique het volgende:
Mooi stuk in de streamverslagen van Ifa!
Het was nog beter geweest als hij de wat subjectievere opmekingen achterwege had gelatenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:31 schreef Sonique het volgende:
Mooi stuk in de streamverslagen van Ifa!
Nee hoor, lekker cynisch!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was nog beter geweest als hij de wat subjectievere opmekingen achterwege had gelaten
Het is wel wit brood, geloof ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst sinds het noodrantsoen bakt Tijn weer brood. Er werd gezegd dat ze wel beschuit eten en crusli. Moet je zien wie er brood komen eten als het klaar is
Ik heb veleden week een broodmachine gekocht met een timer erin, is lekker zo'n vers broodje 's ochtends!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst sinds het noodrantsoen bakt Tijn weer brood. Er werd gezegd dat ze wel beschuit eten en crusli. Moet je zien wie er brood komen eten als het klaar is
Hier is een apart topic voor.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was nog beter geweest als hij de wat subjectievere opmekingen achterwege had gelaten
Ik bak ook regelmatig (Ja, hetzelfde brood als ze in BB eten...)quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb veleden week een broodmachine gekocht met een timer erin, is lekker zo'n vers broodje 's ochtends!
Ik heb daar in de COS geen enkele moeite mee. Hier hoor je achter je favoriete bewoner te staan of je minst favoriete af te branden.quote:
Ja, dat is een soort duracell-konijntjequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina is nog aardig wakker, als ze maar zo weinig geslapen heeft....
Ach, het cynisme beperkt zich niet tot één persoon, dus blijft het in mijn ogen subjectief genoeg..quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daar in de COS geen enkele moeite mee. Hier hoor je achter je favoriete bewoner te staan of je minst favoriete af te branden.
In het verslag heb ik daar gewoon iets meer moeite mee
Google Earth?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef Nostalgist het volgende:
Monique denkt dat je live via een sateliet naar je eigen huis kunt kijken.....
Het schiet al aardig op als je naar Google earth kijkt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef Nostalgist het volgende:
Monique denkt dat je live via een sateliet naar je eigen huis kunt kijken.....
Nope.... Egbert denkt trouwens dat er maar weken vertraging in zit.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google Earth?
Alleen is dat niet live...
Een aantal weken geleden is er een goede update geweest, maar we kijken nu nog naar 2004 geloof ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Het schiet al aardig op als je naar Google earth kijkt.
Dat gaat vast niet lang duren of het kan ook via livestreams
Dat zou ook stoer zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Of de telefoon, is E10 al uit bed
Wie weet..... Of Janine natuurlijk...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:49 schreef Sonique het volgende:
Zo, ik ga eens douchen en die eeuwige boodschappen doen...
Tot vanavond allemaal, op Semih's afscheidsparty!
Mag ik hopen!
Zoeits ja, ik kan het zien waar ik werk, daar staan de auto's nog op een andere plek waar ze rond 2004 stonden...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden is er een goede update geweest, maar we kijken nu nog naar 2004 geloof ik....
Ik zal ook eens checken of ik clues kan zienquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zoeits ja, ik kan het zien waar ik werk, daar staan de auto's nog op een andere plek waar ze rond 2004 stonden...
Wel een hele mooie detaillering.... Ik kan de tafel in mijn tuin zelfs zien staan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zoeits ja, ik kan het zien waar ik werk, daar staan de auto's nog op een andere plek waar ze rond 2004 stonden...
Het BB-huis staat er nog niet op....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal ook eens checken of ik clues kan zien
Ik mis haar ook al......In een stoel in het kantoor van HBB geloof ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Verida het volgende:
waar is onze sjaan?
Nee maar ik zie het alquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het BB-huis staat er nog niet op....![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ineens gaat het hier ook bufferen (op alle servers)
Nu niet meer....quote:
zie PI.....quote:
Ik zag het idd jaquote:
ik heb niet het idee, dat ik wil weten of het bij dgk wel goed gaat, interesseert me zelfs totaal niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het idd jaMja, dat wordt weer een stevige bufferdag, iig doen ze het op DGK wél (even gecontroleerd)
Nee, maar ze gebruiken ook o.a. Garnier, dus ik checkte even of het misschien aan de servers lagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb niet het idee, dat ik wil weten of het bij dgk wel goed gaat, interesseert me zelfs totaal niet.
O nee, absoluut niet hoor, moet iedereen gewoon zelf weten wat hij/zij wil volgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef Verida het volgende:
oke, ik dacht dat je wilde ronselen voor de dgk
Hier gaat het nu alweer even goed *afkloptquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
O nee, absoluut niet hoor, moet iedereen gewoon zelf weten wat hij/zij wil volgen![]()
Maargoed, ik heb de streams maar even uitgeknalt met al die buffers
Kom maar weer terug met je streams alles is weer goed.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
O nee, absoluut niet hoor, moet iedereen gewoon zelf weten wat hij/zij wil volgen![]()
Maargoed, ik heb de streams maar even uitgeknalt met al die buffers
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Nostalgist het volgende:
Fijn Tijn; lucht het op ?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]was Jeroen in de badkamer toch?
Hij heeft er zijn best voor gedaan deze week.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:22 schreef Nostalgist het volgende:
Van de BB-site.....
Wie mag blijven maandag?
Janine 35%
Jeroen 39%
Semih 26%
16091 stemmen
Semih's laatste dag schijnt ingegaan te zijn...![]()
Je hebt gisteravond echt veul gemist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Nostalgist het volgende:
Fijn Tijn; lucht het op ?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn best voor gedaan deze week.
Zozeer zelfs dat ik hem er ongeveer van verdenk de boel te hebben geforceert.
Ik weet het, maar soms heb ik ook een leven naast de COS....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt gisteravond echt veul gemist.
Hij zegt het net zelf ook jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn.....De vieze ruggerufter....
![]()
Huh ? Waar ligt ze dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:29 schreef Verida het volgende:
blijft sjaan dat de hele tijd doen? als tijn en monique ergens mee bezig zijn erbij komen zitten of liggen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij zegt het net zelf ook ja
had van beide geluid aan zie ik nu
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Verida het volgende:
Heeft iemand de sirenes horen gaan op de streams?
Micheline heeft hem iig gehoord. ze zei : Over 9 uur zitten we alweer voor de soundcheck klaar...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nope, was misschien net tijdens het gebuffer?
Heb ook geen bewoners erover gehoord.
Tijn noemde het al het coma-podium....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef pullup het volgende:
Jezus ik doe net de streams aan maar werkelijk iedereen ligt nu midden in de kamer voor pampus zie ik.
Op een sportende Tijn en Monique na.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn noemde het al het coma-podium....![]()
Etienne had bijna een sanctie te pakken.... Wilde niet uit zijn nest komen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef arneaux het volgende:
Zijn er tot nu nog noemenswaardige dingen gebeurd?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne had bijna een sanctie te pakken.... Wilde niet uit zijn nest komen....
En Tijn liet een scheet.
Verder niet....
Vaag, dat ze de haan niet nog een keer laten afgaan.... Vanmorgen kon BB de haan-knop niet loslaten....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef pullup het volgende:
Jezus ik doe net de streams aan maar werkelijk iedereen ligt nu midden in de kamer voor pampus zie ik.
Op een sportende Tijn en Monique na.
Ja, leuk he. Die jongen maakt een ontwikkeling mee in de positieve zin, geweldig...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
[..].
Waar ik 'vroegah' zoiets had gehad; kutEtiënne heb ik nu zoiets van, ok..
Ah dus toch, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Micheline heeft hem iig gehoord. ze zei : Over 9 uur zitten we alweer voor de soundcheck klaar...
Het hele punt met Semih is voor mij een beetje, is dat ik denk dat hij geen kwaad in de zin heeft. Op de één of andere manier blijf ik goede punten zien. Natuurlijk soms totaal onlogisch, dat besef ik mezelf ook wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Die jongen maakt een ontwikkeling mee in de positieve zin, geweldig...
Semih daarentegen....![]()
Ik zie hem al vrij lang totaal niet bewegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef schizolientje het volgende:
Zit Egbert nu te roken bij de slapende Semih en Michelin?
En het ei raakt ook al niet gepeld.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie hem al vrij lang totaal niet bewegen
Hij vreest voor BB en zijn baan, denk ik ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef schizolientje het volgende:
Die Eggie joh, sinds hij dronken was knijpt hij hem als een oude dief. Zit alleen nog maar krom, handen in het hoofd en kreun/steun.
Eggie is de boot aan het missen om als leider of zelfs alleen al als stabiel persoon voor de rest in dat huis te fungerenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef schizolientje het volgende:
Die Eggie joh, sinds hij dronken was knijpt hij hem als een oude dief. Zit alleen nog maar krom, handen in het hoofd en kreun/steun.
Zou op zich niet nodig moeten zijn, zo erg was het nu ook allemaal nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij vreest voor BB en zijn baan, denk ik ...
Zoiets ja. ze werden in het begin natuurlijk pas laat in de uitzending gehaald....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Kriebelneusje het volgende:
Denken ze nou nog steeds dat de live-uitzending om 21.30 uur begint?
Vertel hem dat maar eens....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zou op zich niet nodig moeten zijn, zo erg was het nu ook allemaal niet
Die zat toch TV te kijken ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef pullup het volgende:
Is die bobbel onder het dekbed Sabrina ?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef pullup het volgende:
Is die bobbel onder het dekbed Sabrina ?
Klopt, ze bewoog even...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
je ziet af en toe net een stukje elleboog
Buiten in de regen rondhuppelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef arneaux het volgende:
Dan moet Sabrina nu gewoon een sanctie krijgen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
de Regie heeft het ook in de gaten....
Maar ja, het zijn de zusjes he....quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef D.Rose het volgende:
Janine profiteur
ik zie dat ze nu ook in DGK zit
Halt Mich van Lacrimosaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, ze bewoog even...
Is jouw tag van : Nur ein bischen, bis ich schlafen kann ?
Oh, ik dacht van Herbert Groenemeierquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Halt Mich van Lacrimosa![]()
en Jeroentje pulkt nog lekker even
Dan gaan ze vast ruzieen over wie wakker was. Ook Egbert Jeroen kan je nu niet echt wakker noemen. en Monique heeft zich daarnet staan opmaken maar ligt nu ook weer onder het dekbedquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef schizolientje het volgende:
Ze kunnen ook de wakkere mensen belonen, die hebben net zo kort geslapen
die ligt haar haar te drogenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaan ze vast ruzieen over wie wakker was. Ook Egbert Jeroen kan je nu niet echt wakker noemen. en Monique heeft zich daarnet staan opmaken maar ligt nu ook weer onder het dekbed
Haha die ellende ga ik niet kijkenquote:
Met open mond eten. Ik knap echt af op mensen die dat doen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Verida het volgende:
zelden iemand zo goor een bakje kwark zien nuttigen, mond open, lepel aan alle kanten aflikken, lepel maar half afhappen. bah
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het hele punt met Semih is voor mij een beetje, is dat ik denk dat hij geen kwaad in de zin heeft. Op de één of andere manier blijf ik goede punten zien. Natuurlijk soms totaal onlogisch, dat besef ik mezelf ook wel.
Doe je er dan ook één voor Semih ? Die staat het slechtst in de peilingen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
vanavond mag mijn Janine-uitzwaai-topic weer open
dat zou gerechtigheid zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het sluiten van de loungeroom misschien een sanctie zijn ? Van de BB-site:
11:19Wat hebben de Bewoners misdaan?
Micheline en Semih zijn dan misschien wel uit bed maar in de Serre slapen zij gewoon verder. Daar is de haan niet van gediend dus laat die zijn stem nog maar een keer horen op volume tien. In de Keuken is veel bedrijvigheid. Tijn maakt een brood, Marlies maakt met veel kabaal een kopje thee, Sabrina gaat voor een glas water en Monique kijkt slaperig toe. In de Zitkamer vragen Jeroen en Egbert zich af wat er met de Tuin aan de hand is. De Bewoners hebben nu al twee sessies moeten missen. En dan wordt nu ook nog de Loungeruimte tot nader order gesloten. Waar hebben de Bewoners dit aan verdiend?
![]()
Maar, waarvan?!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
Marcia tegen Egbert: 'Wat is iedereen kapot he" (5 x)
Ik schrok even want het was het eerste dat gezegd werd sinds ik de streams aan heb
Preciesquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aan deze ellende heb je al genoeg bedoel je?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.![]()
Tijn is niet alleen maar goed en Semih en/of Etienne zijn niet alleen maar slecht.
5 dagen geleden was semih hier de held. nu is hij de devil himzelf.![]()
de peilingen zeggen niets, zo bleek vorige week alquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe je er dan ook één voor Semih ? Die staat het slechtst in de peilingen....
Je leert de bewoners inderdaad steeds beter kennen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.![]()
Tijn is niet alleen maar goed en Semih en/of Etienne zijn niet alleen maar slecht.
5 dagen geleden was semih hier de held. nu is hij de devil himzelf.![]()
Noodrantsoen voor de gehele groepquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen? de tuin is al dicht en de lounge ook en sabje rookt niet dus sigaretten afpakken heeft ook geen zin
BB, toon eens ballen ! Kom op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef T-lex het volgende:
Sa blijft nog steeds liggen...kom op BB sanctie!![]()
Ik zeg....STAPELBED!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen?
opsluiten in een slaapkamer, buiten in de regen de ruiten laten schoonmaken. De vloer met een tandenborstel poetsen, genoeg hoor....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen? de tuin is al dicht en de lounge ook en sabje rookt niet dus sigaretten afpakken heeft ook geen zin
noodrantsoen voor haar, en voor iedereen die haar iets van het 'gewone' eten geeftquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
Tijn voelt zich schuldig over de nominatie-ronselactie denk ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef pullup het volgende:
Zit Tijn weer te biechten voor zijn zondes bij Egbert ?
voor straf vroeg naar bedquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen?
Sjaan slaapt zelf ook....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
of niemand meer roken (sjaan ontploft)
Hij voelt zich constant schuldig, maar ondertussen ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn voelt zich schuldig over de nominatie-ronselactie denk ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |