Tijn noemde het al het coma-podium....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef pullup het volgende:
Jezus ik doe net de streams aan maar werkelijk iedereen ligt nu midden in de kamer voor pampus zie ik.
Op een sportende Tijn en Monique na.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:35 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn noemde het al het coma-podium....![]()
Etienne had bijna een sanctie te pakken.... Wilde niet uit zijn nest komen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef arneaux het volgende:
Zijn er tot nu nog noemenswaardige dingen gebeurd?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Etienne had bijna een sanctie te pakken.... Wilde niet uit zijn nest komen....
En Tijn liet een scheet.
Verder niet....
Vaag, dat ze de haan niet nog een keer laten afgaan.... Vanmorgen kon BB de haan-knop niet loslaten....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef pullup het volgende:
Jezus ik doe net de streams aan maar werkelijk iedereen ligt nu midden in de kamer voor pampus zie ik.
Op een sportende Tijn en Monique na.
Ja, leuk he. Die jongen maakt een ontwikkeling mee in de positieve zin, geweldig...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:37 schreef arneaux het volgende:
[..].
Waar ik 'vroegah' zoiets had gehad; kutEtiënne heb ik nu zoiets van, ok..
Ah dus toch, dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:34 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Micheline heeft hem iig gehoord. ze zei : Over 9 uur zitten we alweer voor de soundcheck klaar...
Het hele punt met Semih is voor mij een beetje, is dat ik denk dat hij geen kwaad in de zin heeft. Op de één of andere manier blijf ik goede punten zien. Natuurlijk soms totaal onlogisch, dat besef ik mezelf ook wel.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:38 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Die jongen maakt een ontwikkeling mee in de positieve zin, geweldig...
Semih daarentegen....![]()
Ik zie hem al vrij lang totaal niet bewegenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef schizolientje het volgende:
Zit Egbert nu te roken bij de slapende Semih en Michelin?
En het ei raakt ook al niet gepeld.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie hem al vrij lang totaal niet bewegen
Hij vreest voor BB en zijn baan, denk ik ...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef schizolientje het volgende:
Die Eggie joh, sinds hij dronken was knijpt hij hem als een oude dief. Zit alleen nog maar krom, handen in het hoofd en kreun/steun.
Eggie is de boot aan het missen om als leider of zelfs alleen al als stabiel persoon voor de rest in dat huis te fungerenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:44 schreef schizolientje het volgende:
Die Eggie joh, sinds hij dronken was knijpt hij hem als een oude dief. Zit alleen nog maar krom, handen in het hoofd en kreun/steun.
Zou op zich niet nodig moeten zijn, zo erg was het nu ook allemaal nietquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:45 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hij vreest voor BB en zijn baan, denk ik ...
Zoiets ja. ze werden in het begin natuurlijk pas laat in de uitzending gehaald....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:46 schreef Kriebelneusje het volgende:
Denken ze nou nog steeds dat de live-uitzending om 21.30 uur begint?
Vertel hem dat maar eens....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:47 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Zou op zich niet nodig moeten zijn, zo erg was het nu ook allemaal niet
Die zat toch TV te kijken ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef pullup het volgende:
Is die bobbel onder het dekbed Sabrina ?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:49 schreef pullup het volgende:
Is die bobbel onder het dekbed Sabrina ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |