Klopt, ze bewoog even...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
je ziet af en toe net een stukje elleboog
Buiten in de regen rondhuppelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef arneaux het volgende:
Dan moet Sabrina nu gewoon een sanctie krijgen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
de Regie heeft het ook in de gaten....
Maar ja, het zijn de zusjes he....quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef D.Rose het volgende:
Janine profiteur
ik zie dat ze nu ook in DGK zit
Halt Mich van Lacrimosaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, ze bewoog even...
Is jouw tag van : Nur ein bischen, bis ich schlafen kann ?
Oh, ik dacht van Herbert Groenemeierquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Halt Mich van Lacrimosa![]()
en Jeroentje pulkt nog lekker even
Dan gaan ze vast ruzieen over wie wakker was. Ook Egbert Jeroen kan je nu niet echt wakker noemen. en Monique heeft zich daarnet staan opmaken maar ligt nu ook weer onder het dekbedquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef schizolientje het volgende:
Ze kunnen ook de wakkere mensen belonen, die hebben net zo kort geslapen
die ligt haar haar te drogenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaan ze vast ruzieen over wie wakker was. Ook Egbert Jeroen kan je nu niet echt wakker noemen. en Monique heeft zich daarnet staan opmaken maar ligt nu ook weer onder het dekbed
Haha die ellende ga ik niet kijkenquote:
Met open mond eten. Ik knap echt af op mensen die dat doen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Verida het volgende:
zelden iemand zo goor een bakje kwark zien nuttigen, mond open, lepel aan alle kanten aflikken, lepel maar half afhappen. bah
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Het hele punt met Semih is voor mij een beetje, is dat ik denk dat hij geen kwaad in de zin heeft. Op de één of andere manier blijf ik goede punten zien. Natuurlijk soms totaal onlogisch, dat besef ik mezelf ook wel.
Doe je er dan ook één voor Semih ? Die staat het slechtst in de peilingen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
vanavond mag mijn Janine-uitzwaai-topic weer open
dat zou gerechtigheid zijnquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Nostalgist het volgende:
Zou het sluiten van de loungeroom misschien een sanctie zijn ? Van de BB-site:
11:19Wat hebben de Bewoners misdaan?
Micheline en Semih zijn dan misschien wel uit bed maar in de Serre slapen zij gewoon verder. Daar is de haan niet van gediend dus laat die zijn stem nog maar een keer horen op volume tien. In de Keuken is veel bedrijvigheid. Tijn maakt een brood, Marlies maakt met veel kabaal een kopje thee, Sabrina gaat voor een glas water en Monique kijkt slaperig toe. In de Zitkamer vragen Jeroen en Egbert zich af wat er met de Tuin aan de hand is. De Bewoners hebben nu al twee sessies moeten missen. En dan wordt nu ook nog de Loungeruimte tot nader order gesloten. Waar hebben de Bewoners dit aan verdiend?
![]()
Maar, waarvan?!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
Marcia tegen Egbert: 'Wat is iedereen kapot he" (5 x)
Ik schrok even want het was het eerste dat gezegd werd sinds ik de streams aan heb
Preciesquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
aan deze ellende heb je al genoeg bedoel je?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.![]()
Tijn is niet alleen maar goed en Semih en/of Etienne zijn niet alleen maar slecht.
5 dagen geleden was semih hier de held. nu is hij de devil himzelf.![]()
de peilingen zeggen niets, zo bleek vorige week alquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Doe je er dan ook één voor Semih ? Die staat het slechtst in de peilingen....
Je leert de bewoners inderdaad steeds beter kennen....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:06 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind dat helemaal niet onlogisch maar juist volwassen.![]()
Tijn is niet alleen maar goed en Semih en/of Etienne zijn niet alleen maar slecht.
5 dagen geleden was semih hier de held. nu is hij de devil himzelf.![]()
Noodrantsoen voor de gehele groepquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen? de tuin is al dicht en de lounge ook en sabje rookt niet dus sigaretten afpakken heeft ook geen zin
BB, toon eens ballen ! Kom op.quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef T-lex het volgende:
Sa blijft nog steeds liggen...kom op BB sanctie!![]()
Ik zeg....STAPELBED!!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen?
opsluiten in een slaapkamer, buiten in de regen de ruiten laten schoonmaken. De vloer met een tandenborstel poetsen, genoeg hoor....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen? de tuin is al dicht en de lounge ook en sabje rookt niet dus sigaretten afpakken heeft ook geen zin
noodrantsoen voor haar, en voor iedereen die haar iets van het 'gewone' eten geeftquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
Tijn voelt zich schuldig over de nominatie-ronselactie denk ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:15 schreef pullup het volgende:
Zit Tijn weer te biechten voor zijn zondes bij Egbert ?
voor straf vroeg naar bedquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:11 schreef Verida het volgende:
wat voor sanctie kunnen ze nog verzinnen?
Sjaan slaapt zelf ook....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:14 schreef Verida het volgende:
[..]
of niemand meer roken (sjaan ontploft)
Hij voelt zich constant schuldig, maar ondertussen ....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:17 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn voelt zich schuldig over de nominatie-ronselactie denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |