Klopt, ze bewoog even...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
je ziet af en toe net een stukje elleboog
Buiten in de regen rondhuppelenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef arneaux het volgende:
Dan moet Sabrina nu gewoon een sanctie krijgen.
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:52 schreef Nostalgist het volgende:
de Regie heeft het ook in de gaten....
Maar ja, het zijn de zusjes he....quote:
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:57 schreef D.Rose het volgende:
Janine profiteur
ik zie dat ze nu ook in DGK zit
Halt Mich van Lacrimosaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Klopt, ze bewoog even...
Is jouw tag van : Nur ein bischen, bis ich schlafen kann ?
Oh, ik dacht van Herbert Groenemeierquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Halt Mich van Lacrimosa![]()
en Jeroentje pulkt nog lekker even
Dan gaan ze vast ruzieen over wie wakker was. Ook Egbert Jeroen kan je nu niet echt wakker noemen. en Monique heeft zich daarnet staan opmaken maar ligt nu ook weer onder het dekbedquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:59 schreef schizolientje het volgende:
Ze kunnen ook de wakkere mensen belonen, die hebben net zo kort geslapen
die ligt haar haar te drogenquote:Op maandag 2 oktober 2006 13:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan gaan ze vast ruzieen over wie wakker was. Ook Egbert Jeroen kan je nu niet echt wakker noemen. en Monique heeft zich daarnet staan opmaken maar ligt nu ook weer onder het dekbed
Haha die ellende ga ik niet kijkenquote:
Met open mond eten. Ik knap echt af op mensen die dat doen.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:04 schreef Verida het volgende:
zelden iemand zo goor een bakje kwark zien nuttigen, mond open, lepel aan alle kanten aflikken, lepel maar half afhappen. bah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |