Ai....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep Rik en etienne hebben de zusjes tot een uur of 8.30 wakker gehouden
Yep.... Rik is de gebeten hond volgens mij...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:32 schreef Sonique het volgende:
Maaruh...
Zo mogen net meer slapen van BB.
Gaat daarom steeds die kutkip?
Lol, Rik kan de kip laten kraaien op afstand!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Yep.... Rik is de gebeten hond volgens mij...
Zekers! Complimenten!!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:31 schreef Sonique het volgende:
Mooi stuk in de streamverslagen van Ifa!
Het was nog beter geweest als hij de wat subjectievere opmekingen achterwege had gelatenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:31 schreef Sonique het volgende:
Mooi stuk in de streamverslagen van Ifa!
Nee hoor, lekker cynisch!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was nog beter geweest als hij de wat subjectievere opmekingen achterwege had gelaten
Het is wel wit brood, geloof ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst sinds het noodrantsoen bakt Tijn weer brood. Er werd gezegd dat ze wel beschuit eten en crusli. Moet je zien wie er brood komen eten als het klaar is
Ik heb veleden week een broodmachine gekocht met een timer erin, is lekker zo'n vers broodje 's ochtends!quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:39 schreef schizolientje het volgende:
Voor het eerst sinds het noodrantsoen bakt Tijn weer brood. Er werd gezegd dat ze wel beschuit eten en crusli. Moet je zien wie er brood komen eten als het klaar is
Hier is een apart topic voor.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het was nog beter geweest als hij de wat subjectievere opmekingen achterwege had gelaten
Ik bak ook regelmatig (Ja, hetzelfde brood als ze in BB eten...)quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:41 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik heb veleden week een broodmachine gekocht met een timer erin, is lekker zo'n vers broodje 's ochtends!
Ik heb daar in de COS geen enkele moeite mee. Hier hoor je achter je favoriete bewoner te staan of je minst favoriete af te branden.quote:
Ja, dat is een soort duracell-konijntjequote:Op maandag 2 oktober 2006 11:43 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina is nog aardig wakker, als ze maar zo weinig geslapen heeft....
Ach, het cynisme beperkt zich niet tot één persoon, dus blijft het in mijn ogen subjectief genoeg..quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb daar in de COS geen enkele moeite mee. Hier hoor je achter je favoriete bewoner te staan of je minst favoriete af te branden.
In het verslag heb ik daar gewoon iets meer moeite mee
Google Earth?quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef Nostalgist het volgende:
Monique denkt dat je live via een sateliet naar je eigen huis kunt kijken.....
Het schiet al aardig op als je naar Google earth kijkt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:45 schreef Nostalgist het volgende:
Monique denkt dat je live via een sateliet naar je eigen huis kunt kijken.....
Nope.... Egbert denkt trouwens dat er maar weken vertraging in zit.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Google Earth?
Alleen is dat niet live...
Een aantal weken geleden is er een goede update geweest, maar we kijken nu nog naar 2004 geloof ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Het schiet al aardig op als je naar Google earth kijkt.
Dat gaat vast niet lang duren of het kan ook via livestreams
Dat zou ook stoer zijn.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Of de telefoon, is E10 al uit bed
Wie weet..... Of Janine natuurlijk...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:49 schreef Sonique het volgende:
Zo, ik ga eens douchen en die eeuwige boodschappen doen...
Tot vanavond allemaal, op Semih's afscheidsparty!
Mag ik hopen!
Zoeits ja, ik kan het zien waar ik werk, daar staan de auto's nog op een andere plek waar ze rond 2004 stonden...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:49 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Een aantal weken geleden is er een goede update geweest, maar we kijken nu nog naar 2004 geloof ik....
Ik zal ook eens checken of ik clues kan zienquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zoeits ja, ik kan het zien waar ik werk, daar staan de auto's nog op een andere plek waar ze rond 2004 stonden...
Wel een hele mooie detaillering.... Ik kan de tafel in mijn tuin zelfs zien staan...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:50 schreef Sonique het volgende:
[..]
Zoeits ja, ik kan het zien waar ik werk, daar staan de auto's nog op een andere plek waar ze rond 2004 stonden...
Het BB-huis staat er nog niet op....quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal ook eens checken of ik clues kan zien
Ik mis haar ook al......In een stoel in het kantoor van HBB geloof ik...quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:52 schreef Verida het volgende:
waar is onze sjaan?
Nee maar ik zie het alquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het BB-huis staat er nog niet op....![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:58 schreef BONG4002 het volgende:
Ineens gaat het hier ook bufferen (op alle servers)
Nu niet meer....quote:
zie PI.....quote:
Ik zag het idd jaquote:
ik heb niet het idee, dat ik wil weten of het bij dgk wel goed gaat, interesseert me zelfs totaal niet.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zag het idd jaMja, dat wordt weer een stevige bufferdag, iig doen ze het op DGK wél (even gecontroleerd)
Nee, maar ze gebruiken ook o.a. Garnier, dus ik checkte even of het misschien aan de servers lagquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb niet het idee, dat ik wil weten of het bij dgk wel goed gaat, interesseert me zelfs totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |