Komt door de zonwerende folie op de ramen denk ik....quote:Op maandag 2 oktober 2006 08:06 schreef Spablauw het volgende:
Hier bij mij thuis is het al aardig licht aan het worden, maar in het BB huis is het nog heel donker buiten!?![]()
Hummie krijgt pas een schouderklopje van me als ze NU met de weekopdracht komt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:06 schreef T-lex het volgende:
Hulde voor Hummie en d'r haan...ff met de zweep er over.![]()
Of de telefoon, is E10 al uit bedquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:08 schreef berney het volgende:
[..]
Hummie krijgt pas een schouderklopje van me als ze NU met de weekopdracht komt..
Hier alles prima (Garnier)quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:11 schreef T-lex het volgende:
De streams bufferen als een jacko....erg lekker als je wat zit te volgen.![]()
daar zit wel wat logica in...zou stom zijn als hij 10 keer gaat zeggen dat hij iets gaat doen als hij het al aan het doen isquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:12 schreef schizolientje het volgende:
Egebert konigt 10x aan wat hij gaat doen VOORDAT hij het gaat doen.
De zusjes fungeerden als chaperones voor de twee mannen die aan de herenliefde doenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:19 schreef n1ek het volgende:
kan iemand mij kort vertellen waarom er geen woord gezegd wordt en ze nauwelijks naar bed zijn geweest
1 uur slaapquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:23 schreef Nostalgist het volgende:
Wat heeft Monique toch ?
Ze lezen vast mee hier.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:22 schreef Nostalgist het volgende:
Willen jullie het batterijenbakje weer terugzetten.....Ze worden strenger bij BB.
Ook weer waar. Maar je zal maar verkering krijgen met die man, dat zou hij gaan zoeken zei hij na BB.quote:Op maandag 2 oktober 2006 11:16 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar zit wel wat logica in...zou stom zijn als hij 10 keer gaat zeggen dat hij iets gaat doen als hij het al aan het doen is![]()
Oei.... Door de mannen in haar bed....?quote:
Daar ben ik van overtuigd....quote:
Yep Rik en etienne hebben de zusjes tot een uur of 8.30 wakker gehoudenquote:Op maandag 2 oktober 2006 11:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Oei.... Door de mannen in haar bed....?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |