Mag jij altijd pas snachts achter de computer?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
Ben jij er ook weer dan?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Doe mij een lol, en kom morgen aub ff naar de uitzending. Kan je ff spelles krijgen
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef buyukAbi het volgende:
Ben bang dat de buren anders door krijgen dat ik BB volgquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Mag jij altijd pas snachts achter de computer?.
Maar hij zei eerder op de avond zélf tegen Janine, dat je ergernissen niet altijd per se hoeft uit te spreken tegen iemand (nadat zij hem had beschuldigd van schijnheidligheid).quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:40 schreef Day het volgende:
Kijk en daar heeft Semih toch ook een punt.
Zeg wat vindt jij nou eigenlijk van die hele situatie met je broer, vraag ik me af ?quote:
Vast welquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?
Ga je dan ook lopen janken?![]()
quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef buyukAbi het volgende:
[..]
Ben bang dat de buren anders door krijgen dat ik BB volg![]()
Als Bridget je een vraag stelt, zeg dan ff dat Semih het FOKKING goed doet. Met nadruk op FOK...quote:
Dat duurt nog wel even, Semih gaat er morgen niet uit. Denk toch echt dat het Janine gaat worden.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe ga je morgen je broertje begroeten als ie er uit moet?
Ga je dan ook lopen janken?![]()
I second thatquote:Op maandag 2 oktober 2006 01:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als Bridget je een vraag stelt, zeg dan ff dat Semih het FOKKING goed doet. Met nadruk op FOK...![]()
![]()
Boom. Touw. Combineer die.quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:47 schreef cripplecrow het volgende:
had ik al gezegd dat semih op moet rotten?
Nee, er is net tegen hem gezegd dat de ruzie tussen hem en Tijn heel sfeerbepalend is in de groep. In die groep zitten een behoorlijk aantal mensen die hem hoog hebben zitten (dat noem ik dan geen ergenisjes meer), waarom hebben ze niks tegen hem gezegd?quote:Op maandag 2 oktober 2006 01:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar hij zei eerder op de avond zélf tegen Janine, dat je ergernissen niet altijd per se hoeft uit te spreken tegen iemand (nadat zij hem had beschuldigd van schijnheidligheid).
Dus Semih spreekt zichzelf verschrikkelijk tegen nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |