O nee, absoluut niet hoor, moet iedereen gewoon zelf weten wat hij/zij wil volgenquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:13 schreef Verida het volgende:
oke, ik dacht dat je wilde ronselen voor de dgk
Hier gaat het nu alweer even goed *afkloptquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
O nee, absoluut niet hoor, moet iedereen gewoon zelf weten wat hij/zij wil volgen![]()
Maargoed, ik heb de streams maar even uitgeknalt met al die buffers
Kom maar weer terug met je streams alles is weer goed.....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
O nee, absoluut niet hoor, moet iedereen gewoon zelf weten wat hij/zij wil volgen![]()
Maargoed, ik heb de streams maar even uitgeknalt met al die buffers
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Nostalgist het volgende:
Fijn Tijn; lucht het op ?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:21 schreef nachtzuster het volgende:
[..]was Jeroen in de badkamer toch?
Hij heeft er zijn best voor gedaan deze week.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:22 schreef Nostalgist het volgende:
Van de BB-site.....
Wie mag blijven maandag?
Janine 35%
Jeroen 39%
Semih 26%
16091 stemmen
Semih's laatste dag schijnt ingegaan te zijn...![]()
Je hebt gisteravond echt veul gemist.quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:20 schreef Nostalgist het volgende:
Fijn Tijn; lucht het op ?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft er zijn best voor gedaan deze week.
Zozeer zelfs dat ik hem er ongeveer van verdenk de boel te hebben geforceert.
Ik weet het, maar soms heb ik ook een leven naast de COS....quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je hebt gisteravond echt veul gemist.
Hij zegt het net zelf ook jaquote:Op maandag 2 oktober 2006 12:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Tijn.....De vieze ruggerufter....
![]()
Huh ? Waar ligt ze dan ?quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:29 schreef Verida het volgende:
blijft sjaan dat de hele tijd doen? als tijn en monique ergens mee bezig zijn erbij komen zitten of liggen?
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:29 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hij zegt het net zelf ook ja
had van beide geluid aan zie ik nu
quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:24 schreef Verida het volgende:
Heeft iemand de sirenes horen gaan op de streams?
Micheline heeft hem iig gehoord. ze zei : Over 9 uur zitten we alweer voor de soundcheck klaar...quote:Op maandag 2 oktober 2006 12:33 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
nope, was misschien net tijdens het gebuffer?
Heb ook geen bewoners erover gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |