JP dus nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
tegellijm maken kan iedereen
Onzin, het moet gewoon goed zijn. Punt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:30 schreef avotar het volgende:
Dat niet in het lood slaan.. tja.. slordig van de zusjes.. alleen... moet je zelf eens een huis kopen en zien hoe haaks alles staat..
Het was meer in de trant van prutsers.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
Die ehm ene buurman....was wel ERG grof aan de telefoon wat betreft JP en Marieke.
Ik weet niet wat voor mongolen hier zaten....of iets in die trant was het.....
Dat weet ik nog zo net niet. Ik gok dat die Jeroen nog wel redelijk gevoel daarvoor heeft. Al zullen ze voornamelijk meer van het degelijke werk zijn en minder van de styling. Maar als de basis goed is, is dat waardevoller voor een appartement dan een stoel die niet bij de gordijnen past o.i.d.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:06 schreef Koningin het volgende:
Kan dan nu eindelijk echt geklust gaan worden?? Want dat wordt langzamerhand wel eens tijd zeg!!
Marieke en JP hadden wel meer amusantere TV gemaakt denk ik, maar de buurmannen zijn gewoon beter. Ik denk alleen dat ze straks op hun styling de boot ingaan.
Ben ik helemaal met je eens, maar we hebben bij de eerste oplevering gezien, dat de jury daar ook anders over denkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Ik gok dat die Jeroen nog wel redelijk gevoel daarvoor heeft. Al zullen ze voornamelijk meer van het degelijke werk zijn en minder van de styling. Maar als de basis goed is, is dat waardevoller voor een appartement dan een stoel die niet bij de gordijnen past o.i.d.
Het programma wordt natuurlijk zo opgezet, dat het meerdere soorten kijkers trekt. De een vindt het klussen interessanter en de ander is veel meer gericht op het uiteindelijke resultaat en de styling. Er wordt in de commentaren ook aan al die punten aandacht besteed. Het is niet geheel onbelangrijk voor de opleveringen en de prijsjes die daarmee samenhangen. Echter de is de echte winst straks natuurlijk te behalen bij de veiling. Voor de uiteindelijke geinteresseerden (wat veelal ook gewoon makelaars zijn) zal de kwaliteit van het verbouwen ineens een grotere rol gaan spelen. Dat is waar de waarde van een woning op wordt behaald. En het vervangen van meubels is makkelijker gedaan dan het vervangen van een zelfgelaatst wandje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:18 schreef Koningin het volgende:
Ben ik helemaal met je eens, maar we hebben bij de eerste oplevering gezien, dat de jury daar ook anders over denkt.
In de afgelopen woensdaguitzending hadden ze het er ook over dat ze er eigenlijk wel weer voor wilden gaan met zijn tweeen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:14 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind die exen wel errug close eigenlijk.
Oh Oke, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In de afgelopen woensdaguitzending hadden ze het er ook over dat ze er eigenlijk wel weer voor wilden gaan met zijn tweeen.Dus zo raar is dat niet.
Daarom snap ik niet dat iedereen aan het begin dacht dat zij echt makkelijk gingen winnen.. Klussen kunnen ze zeker wel, maar ik had wel verwacht dat ze niet konden stylen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef k_man het volgende:
Goede klussers, maar wat minder gevoel voor styling ja.
Onzin.. Soraya... hoewel ze van mij verder mag doodvallen... is de enige die het doorheeft... waarom zou je je concurrenten op ook maar 1 manier helpen als het andersom niet gebeurd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:46 schreef teigan het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel er nu overblijft van het budget van de zusjes, die komen straks nog in geldnood als ze niet oppassen..
Soraya is echt belachelijk bezig hoor... Wat een dom mens..
Ik denk het ook. Met een schaal met fruit zul je dan allicht die oplvering niet winnen, uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om wat het oplevert. Voor hun is het dus zeker van belang om een goede mooie keuken en badkamer neer te zetten, dat zijn echte meerwaarden voor een huis. Wat betreft die styling die achterlijke bank hadden JP en Marieke besteld. Die vind ik overigens nieteens echt te groot, maar eerder gewoon lelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:11 schreef Taxman het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de meerwaarde en ik denk dat kopers liever een degelijk appartement dan leuk gestylde meubels hebben
Ja, zo gek is ze niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:05 schreef Koningin het volgende:
Wat een van die zusjes zei klopt: "Als je de meubels weg haalt, heb je een heel mooi/goed appartement."
Amen... Heel irritant en dan zeggen dat ze gelijkwaardig zijn aan elkaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:07 schreef Fuente het volgende:
Ik wordt ook helemaal gestoord van het ' schatjuuuh' van Martijn.
Een video kopen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo irritant dat het niet herhaalt wordt, iemand nog tips daarvoor?
Ze heet Ellen. Als jij de styling van de buurmannen wel ok vond, beter dan die van Ellen, dan zou ik me in het vervolg niet meer over styling uitlaten...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:13 schreef amaranta het volgende:
En die styling van die buurmannen viel me nog reuze mee hoor.
En, ik weet niet hoe ze heet, maar die blonde van etage 3, sloeg wat mij betreft wederom de plank mis met de styling.
Oke, ik vond, voor 2 mannen, de styling wel kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze heet Ellen. Als jij de styling van de buurmannen wel ok vond, beter dan die van Ellen, dan zou ik me in het vervolg niet meer over styling uitlaten...
Ze zei ook iets in de trant van: 'Zooo, dat heb je knap gedaan meisje'quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Sanne het volgende:
Soraya had een hele aparte lichaamshouding bij het aanschouwen van die baby.
Ik dacht even zelfs dat ze achterover helde.
Nee, is meer voor familie enzo. En een beetje de achtergrond van de deelnemers. Mij boeit het niet zo, maar als ik om 21:30 thuiskom van EHBO is er toch niet zoveel anders op tvquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:26 schreef teigan het volgende:
straks is het er weer voor...
Gaan ze nou op die woensdagavonduitzending alleen maar alle familie langs? Of wordt er dan ook nog aandacht aan het klussen besteed?
Precies. Dat commentaar op die slaapkamer sloeg nergens op. Alsof een koper dat iets uitmaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een gemier over dat dekbed zeg!
"De kleur is te hard en er staan te veel dingen op het plankje"
Lekker boeiend zeg!
Joh, tegen die tijd gaat de koper gewoon weer verhuizen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Dat commentaar op die slaapkamer sloeg nergens op. Alsof een koper dat iets uitmaakt.
En juist die nis voor de tv vonden ze goed. Ik denk dan; als die tv ooit stuk gaat, krijg ik daar nooit meer mooi een andere tv in.
Trappenhuis dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef teigan het volgende:
hm, ben benieuwd hoe ze de boeldoor de war gaan gooien voor de volgende oplevering...
En kansloos in de bouwmarktquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:10 schreef pietje008 het volgende:
Die Soraya is ook zum kotsen trouwens.. beetje staan koken als de rest aan het werk is, en dan nog mekkeren dat het wel af moet, want dan is er een prijsje![]()
Koken. Een week vooruit. En na het koken eerst even uitrusten. Heerlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
die Soraya kan ook niks he....
Hmm, dat laatste ken ik nog wel.. Maar dat eerste?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:23 schreef MissX het volgende:
Telstar en daarvoor bij FC Den Bosch
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef teigan het volgende:
Samenvattingkje:
Beoordeling kamers:
Jeroen en Andre: Kille kamer, de meubels passen niet echt bij elkaar, deur van de meterkast zat verkeerd, slechte styling
Erik en Ellen: Mooie kamer, styling slaat echter net de plank mis volgens de styliste. Ook bouwkundig weinig op aan te merken. Pluspunt was de ingebouwde tv
Sandy en Nancy: Styling was te veel, de kamer werd er rommelig door. Bouwkundig ook niet echt in orde, oa. vensterbanken waren niet goed
Soraya en Martijn: Erg kleine slaapkamer, de kast die er stond was heel slecht, daar was de aannemer niet echt tevreden over.
Erik en Ellen winnen dus de oplevering, en daar waren een aantal mensen niet blij mee.
De volgende oplevering zou het trappenhuis worden, en dat moesten ze met zijn allen in twee weken doen. De mannen zouden de muren zetten, de vrouwen gingen isoleren en schilderen/stuccen. Het liep enorm in de soep, mensen kwamen niet op tijd opdagen, niemand wist goed wat ze moesten doen, en Soraya presteerde het om uren weg te blijven toen ze evne naar de bouwmarkt moest, en dan ook nog eens de verkeerde verf en tegels mee te nemen. Ook was ze uren aan het koken en drukte ze dus regelmatig de snor bij het werk, wat iedereen ook opviel.
Omdat het trappenhuis niet af was na twee weken, moet het door professionele mensen afgemaakt worden, en dit gaat van het budget van de stellen af, iets waar vooral Nancy en Sandy nogal pissed over zijn...
O ja, en tussen Soraya en Martijn loopt het dusn iet lekker. Martijn is begonnen aan de training bji Telstar, en gaat het dus zwaar krijgen de komende weken..
Zo voldoende avotar?
Ik irriteer me mateloos aan zijn stem.. Zo ontzettend nasaal, wordt heel vervelend volgens mij als je daar lang naar luistert.quote:
Dat zeg ik. Zonder zijn hoofdquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:57 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan zijn stem.. Zo ontzettend nasaal, wordt heel vervelend volgens mij als je daar lang naar luistert.
De zusjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef MissX het volgende:
wie had er nu de oplevering van het trappenhuis gewonnen?
de zusjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef MissX het volgende:
wie had er nu de oplevering van het trappenhuis gewonnen?
Hoezo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef amaranta het volgende:
Die 500 euro zijn we weer kwijt...toch?
ieder koppel 500 euro.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze moeten met zn allen de rekening van het trappenhuis betalen.
Hij heeft pas tijdens de opnames getekend bij zijn nieuwe club, in het begin zat hij nog zonder club.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef MissX het volgende:
Ik snap ook niet dat die Martijn ooit heeft bedacht hier aan mee te doen. Of zou die toen nog niet bij zijn nieuwe club getekend hebben
Jah, Den Bos ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef amaranta het volgende:
Hij is van Den Bosch naar Telstar gegaan.
Het is allebei 1e divisie. Telstar staat op 2 en DenBosch op 8.
Staat me iets van bij dat Telstar ook ERE heeft gespeeld.
maar telstar recent tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, Den Bos ook wel.50 jaar geleden ofzo.
Den Bosch is nog niet zolang geleden hoor, paar jaar misschienquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, Den Bos ook wel.50 jaar geleden ofzo.
nee Domino's, ze zullen zo wel weer gaan bestellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
Rabobank is sponsor??
Jah, dat is behoorlijk irritant.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Nee dat kan niet. Sorry. Ik post nav wat ik zie.
Toen die doos er werd afgehaald dacht ik dat het een broodrooster of iets dergelijks was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Verder was Michel teleurgesteld over de kwaliteit van het trappenhuis. Het gaat worden afgemaakt door professionals en dat kost 500 euro per stel. De winnaars van de oplevering zijn Nancy en Sandy dus die winnen 500 euro en een luxe koffiezetapparaat.
Me too!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Augustina het volgende:
[..]
Toen die doos er werd afgehaald dacht ik dat het een broodrooster of iets dergelijks was.![]()
Dat vind ik eigenlijk de trend van dit seizoen.quote:
Dan kun je beter naar klusprogramma's op RTL4 kijken. Het Blok is geen klusprogramma.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk de trend van dit seizoen.
Er wordt zoveel omheen gedaan, dat er per aflevering misschien 5 minuten echt klussen wordt getoond en daar kijk ik toch wel voor. Vind dat jammer.
Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar klusprogramma's op RTL4 kijken. Het Blok is geen klusprogramma.
Leer je er iets van? Dat bedoel ik met een klusprogramma. Dit is een soort BigBrother maar dan anders.quote:
Denk niet dat die docent haar gaat afzeikenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef jadelovespat het volgende:
**Oww nancy is zo geweldig, ze werk met iedereen goed samen! ** Wat is dit voor geslijm joh! (de woensdag samenvatting)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:17 schreef Flurrie het volgende:
Heeft iemand de aankondiging van a.s. zondag gezien wat er gaat gebeuren.
Ziet er niet goed uit voor die 2
Ik heb de aankondiging gemist denk ik. Over welke 2 gaat het?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:17 schreef Flurrie het volgende:
Heeft iemand de aankondiging van a.s. zondag gezien wat er gaat gebeuren.
Ziet er niet goed uit voor die 2
Dat hoopte ik al.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Juweel het volgende:
Soraya en Martijn
Nee, dat zei de presentator hahahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Taxman het volgende:
[..]
Denk niet dat die docent haar gaat afzeiken
Ik vind het helemaal niet zielig. Ik bedoel, het getuigt niet echt van bijzonder gezond verstand als je in je 1'tje daar gaat klussen en uiteindelijk moet huilen 'omdat ze niet alles alleen aan kanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:18 schreef teigan het volgende:
maar vind het wel zielig voor ze ergens...
Het komt erop neer dat je een mislukte tegelwand en een brullende soraya ziet, die het allemaal niet meer kan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:17 schreef Utrecht het volgende:
Ik heb het voorstukje niet gezien.... kan iemand even vertellen hoe het voorstukje ongeveer gaat?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:35 schreef skiczukie het volgende:
Die slet hoopt gewoon op geld van Martijn.
Nee, hoezo, is dat elk jaar op dezelfde datum dan ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef Piles het volgende:
"Ik kan mn verjaardag niet eens normaal vieren"
En dat wist je van te voren niet
Hahah, inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
dat makelaarsgedoe is elk jaar hét inkakmoment... dan zie ik ze nog liever pizza eten
Een keeper is dan pas op de helftquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef amaranta het volgende:
Op je 27ste bij een eredivisieclub raken lijkt mij moeilijk. Misschien zelfs onmogelijk. Je zit al bijna tegen je pensioen.
Als je echt goed bent dan voetbalde je namelijk al wel ere.
niet helemaal dus...........quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat Soraya zelf die muur zou verpesten, maar die klusjeskneus heeft 't verziekt...
dat vind ik dan wel weer sneu...
neemt niet weg, dat als je echt goed bent, je allang bij een eredivisie club zat. Op je 27ste bereik je dat denk ik niet.quote:
klusjesman zegt dat er eerst gestuukt moet worden; maar ze willen het zelf er meteen op om het op tijd klaar te krijgen.............quote:
oh oke, dat had ik even gemistquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
klusjesman zegt dat er eerst gestuukt moet worden; maar ze willen het zelf er meteen op om het op tijd klaar te krijgen.............
Erik is sowieso vreselijk, ik snap niet wat net5 in die knul zietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef babette21 het volgende:
wat is Erik eigenlijk een vreselijke voice-over
hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef amaranta het volgende:
Staat de ramptoerist toch stiekem mee te luisteren![]()
Ellen ellen toch.
vrouwenzender he...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef Wup het volgende:
Erik is sowieso vreselijk, ik snap niet wat net5 in die knul ziet
afgekapt toch??quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Wup het volgende:
Soraya:ik vind het een beetje jammer als ik de hele tijd zo wordt afgekat'
Ik vind het wel komisch met die buurmannen eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
tijdens die spelletjes haak ik eigenlijk altijd 'n beetje af...
Dat viel mij ook op, ze had zo een 3 dagen voor Martijn terugkwam. Maar ze had er nog geen tegel afgehakt. Dat is dan toch het eerste waar je aan begint. En wel aan 3 verschillende mensen vragen hoe het moet. Ik heb 2 linkerhanden, maar zelfs ik kan dat nog wel bedenken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
ze had er trouwens nog steeds geen tegel vanaf
ja erg overbodigquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
tijdens die spelletjes haak ik eigenlijk altijd 'n beetje af...
Ik had het ook verwacht. Zelf had ik het ook niet gedaan. Eigen schuld hoor....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef nieky het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ellen en Eric die cheque van 500 euro aan Soraya en Martijn zouden geven. Maar toch niet.
Nee ik vind het ook niet gek dat ze het niet gaven alleen had ik verwacht van wel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had het ook verwacht. Zelf had ik het ook niet gedaan. Eigen schuld hoor....
Dat wordt weer meubels verkopen net zoals vorig jaar.
Ik heb de zussen echt nog niks zien doen....echt helemaal niks....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ja erg overbodig
maar het is wel het enige klussen dat we dit jaar te zien krijgen
ja da's dan wel weer waar...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Wup het volgende:
ja erg overbodig
maar het is wel het enige klussen dat we dit jaar te zien krijgen
Dat van Soraya viel mij ook op ja, die heeft volgens mij geen flikker meer uitgevoerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de zussen echt nog niks zien doen....echt helemaal niks....
Wat heeft soraya dan gedaan tussen badkamerfiasco en terugkomst martijn? Als het idd 3 dagen waren.
Niks, koks zweren er bij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik vind de keukens wel mooi ,mogen ze zo omruilen met degene die hier staat ( standaard woningbouw). En wat is er mis met koken op gas ????
"en zelfs nog je gasten ontvangen"quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Taxman het volgende:
Toch wel zielig voor Soraya, gegokt (niet gestucd) en verloren...
Ben benieuwd wie er wint volgende week.
Ik vermoed dat Soraya alvast vooruit gewerkt heeft voor de volgende oplevering. Als ze die nog meemaakt...
Ik ook. Dat roze is zo opgelost (slechts 3 keer schilderen, minimaal) en die wat ik vermoed dat het een gieter is, is geniaalquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
keuken andre en jeroen vind ik wel mooier dan die van ellen en erik
Waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef NRH het volgende:
Wat een lelijke keukens, ik denk dat de zusjes de oplevering gaan vinden.
Niets volgens mij.. ze moesten het hebben van deze oplevering, ze gokten er volges mij op dat ze zouden winnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:19 schreef teigan het volgende:
ik vind het ook ergens wel slecht van die klusjesman dat hij niet gewaarschuwd heeft dat het mis zou gaan, en hem toen ook zo gesmeerd was...
Maar ze zitten wel flink in de penarie zo te horen, hoeveel budget hadden ze dan nog na de tweede oplevering?
Het is maar net wat ze laten zien .... ik dacht dat ze allemaal een postieve en een negatieve reactie moeten geven als ze bij andermans vertrekken gaan kijken. En het negatieve is leuker om uit te zenden dan het positieve he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:44 schreef Flurrie het volgende:
Valt het jullie ook op dat Soraya en Martijn en de zusjes altijd zo negatief zijn over wat de andere koppels opleveren?
Zat me gisteren zo te irriteeren aan het commentaar van de zusjes op de keukens van de buurmannen en de ex-en. Dit vind ik niet mooi en dat is lelijk enz enz.
Tewijl de ex-en een buurmannen ook wel eens positief zijn over een oplevering van de andere koppels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |