afgekapt toch??quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:08 schreef Wup het volgende:
Soraya:ik vind het een beetje jammer als ik de hele tijd zo wordt afgekat'
Ik vind het wel komisch met die buurmannen eigenlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
tijdens die spelletjes haak ik eigenlijk altijd 'n beetje af...
Dat viel mij ook op, ze had zo een 3 dagen voor Martijn terugkwam. Maar ze had er nog geen tegel afgehakt. Dat is dan toch het eerste waar je aan begint. En wel aan 3 verschillende mensen vragen hoe het moet. Ik heb 2 linkerhanden, maar zelfs ik kan dat nog wel bedenken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef rubbereend het volgende:
ze had er trouwens nog steeds geen tegel vanaf
ja erg overbodigquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:16 schreef babette21 het volgende:
tijdens die spelletjes haak ik eigenlijk altijd 'n beetje af...
Ik had het ook verwacht. Zelf had ik het ook niet gedaan. Eigen schuld hoor....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:15 schreef nieky het volgende:
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat Ellen en Eric die cheque van 500 euro aan Soraya en Martijn zouden geven. Maar toch niet.
Nee ik vind het ook niet gek dat ze het niet gaven alleen had ik verwacht van wel!quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik had het ook verwacht. Zelf had ik het ook niet gedaan. Eigen schuld hoor....
Dat wordt weer meubels verkopen net zoals vorig jaar.
Ik heb de zussen echt nog niks zien doen....echt helemaal niks....quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Wup het volgende:
[..]
ja erg overbodig
maar het is wel het enige klussen dat we dit jaar te zien krijgen
ja da's dan wel weer waar...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:17 schreef Wup het volgende:
ja erg overbodig
maar het is wel het enige klussen dat we dit jaar te zien krijgen
Dat van Soraya viel mij ook op ja, die heeft volgens mij geen flikker meer uitgevoerd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:19 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb de zussen echt nog niks zien doen....echt helemaal niks....
Wat heeft soraya dan gedaan tussen badkamerfiasco en terugkomst martijn? Als het idd 3 dagen waren.
Niks, koks zweren er bij.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:04 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik vind de keukens wel mooi ,mogen ze zo omruilen met degene die hier staat ( standaard woningbouw). En wat is er mis met koken op gas ????
"en zelfs nog je gasten ontvangen"quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:09 schreef Taxman het volgende:
Toch wel zielig voor Soraya, gegokt (niet gestucd) en verloren...
Ben benieuwd wie er wint volgende week.
Ik vermoed dat Soraya alvast vooruit gewerkt heeft voor de volgende oplevering. Als ze die nog meemaakt...
Ik ook. Dat roze is zo opgelost (slechts 3 keer schilderen, minimaal) en die wat ik vermoed dat het een gieter is, is geniaalquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:31 schreef amaranta het volgende:
keuken andre en jeroen vind ik wel mooier dan die van ellen en erik
Waar?quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef NRH het volgende:
Wat een lelijke keukens, ik denk dat de zusjes de oplevering gaan vinden.
Niets volgens mij.. ze moesten het hebben van deze oplevering, ze gokten er volges mij op dat ze zouden winnen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:19 schreef teigan het volgende:
ik vind het ook ergens wel slecht van die klusjesman dat hij niet gewaarschuwd heeft dat het mis zou gaan, en hem toen ook zo gesmeerd was...
Maar ze zitten wel flink in de penarie zo te horen, hoeveel budget hadden ze dan nog na de tweede oplevering?
Het is maar net wat ze laten zien .... ik dacht dat ze allemaal een postieve en een negatieve reactie moeten geven als ze bij andermans vertrekken gaan kijken. En het negatieve is leuker om uit te zenden dan het positieve he.quote:Op maandag 30 oktober 2006 08:44 schreef Flurrie het volgende:
Valt het jullie ook op dat Soraya en Martijn en de zusjes altijd zo negatief zijn over wat de andere koppels opleveren?
Zat me gisteren zo te irriteeren aan het commentaar van de zusjes op de keukens van de buurmannen en de ex-en. Dit vind ik niet mooi en dat is lelijk enz enz.
Tewijl de ex-en een buurmannen ook wel eens positief zijn over een oplevering van de andere koppels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |