JP dus nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
tegellijm maken kan iedereen
Onzin, het moet gewoon goed zijn. Punt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:30 schreef avotar het volgende:
Dat niet in het lood slaan.. tja.. slordig van de zusjes.. alleen... moet je zelf eens een huis kopen en zien hoe haaks alles staat..
Het was meer in de trant van prutsers.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
Die ehm ene buurman....was wel ERG grof aan de telefoon wat betreft JP en Marieke.
Ik weet niet wat voor mongolen hier zaten....of iets in die trant was het.....
Dat weet ik nog zo net niet. Ik gok dat die Jeroen nog wel redelijk gevoel daarvoor heeft. Al zullen ze voornamelijk meer van het degelijke werk zijn en minder van de styling. Maar als de basis goed is, is dat waardevoller voor een appartement dan een stoel die niet bij de gordijnen past o.i.d.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:06 schreef Koningin het volgende:
Kan dan nu eindelijk echt geklust gaan worden?? Want dat wordt langzamerhand wel eens tijd zeg!!
Marieke en JP hadden wel meer amusantere TV gemaakt denk ik, maar de buurmannen zijn gewoon beter. Ik denk alleen dat ze straks op hun styling de boot ingaan.
Ben ik helemaal met je eens, maar we hebben bij de eerste oplevering gezien, dat de jury daar ook anders over denkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Ik gok dat die Jeroen nog wel redelijk gevoel daarvoor heeft. Al zullen ze voornamelijk meer van het degelijke werk zijn en minder van de styling. Maar als de basis goed is, is dat waardevoller voor een appartement dan een stoel die niet bij de gordijnen past o.i.d.
Het programma wordt natuurlijk zo opgezet, dat het meerdere soorten kijkers trekt. De een vindt het klussen interessanter en de ander is veel meer gericht op het uiteindelijke resultaat en de styling. Er wordt in de commentaren ook aan al die punten aandacht besteed. Het is niet geheel onbelangrijk voor de opleveringen en de prijsjes die daarmee samenhangen. Echter de is de echte winst straks natuurlijk te behalen bij de veiling. Voor de uiteindelijke geinteresseerden (wat veelal ook gewoon makelaars zijn) zal de kwaliteit van het verbouwen ineens een grotere rol gaan spelen. Dat is waar de waarde van een woning op wordt behaald. En het vervangen van meubels is makkelijker gedaan dan het vervangen van een zelfgelaatst wandje.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:18 schreef Koningin het volgende:
Ben ik helemaal met je eens, maar we hebben bij de eerste oplevering gezien, dat de jury daar ook anders over denkt.
In de afgelopen woensdaguitzending hadden ze het er ook over dat ze er eigenlijk wel weer voor wilden gaan met zijn tweeen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:14 schreef lookinforyou het volgende:
Ik vind die exen wel errug close eigenlijk.
Oh Oke, dat wist ik dus niet.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:17 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
In de afgelopen woensdaguitzending hadden ze het er ook over dat ze er eigenlijk wel weer voor wilden gaan met zijn tweeen.Dus zo raar is dat niet.
Daarom snap ik niet dat iedereen aan het begin dacht dat zij echt makkelijk gingen winnen.. Klussen kunnen ze zeker wel, maar ik had wel verwacht dat ze niet konden stylen.quote:Op zondag 8 oktober 2006 21:53 schreef k_man het volgende:
Goede klussers, maar wat minder gevoel voor styling ja.
Onzin.. Soraya... hoewel ze van mij verder mag doodvallen... is de enige die het doorheeft... waarom zou je je concurrenten op ook maar 1 manier helpen als het andersom niet gebeurd...quote:Op maandag 9 oktober 2006 07:46 schreef teigan het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel er nu overblijft van het budget van de zusjes, die komen straks nog in geldnood als ze niet oppassen..
Soraya is echt belachelijk bezig hoor... Wat een dom mens..
Ik denk het ook. Met een schaal met fruit zul je dan allicht die oplvering niet winnen, uiteindelijk gaat het natuurlijk wel om wat het oplevert. Voor hun is het dus zeker van belang om een goede mooie keuken en badkamer neer te zetten, dat zijn echte meerwaarden voor een huis. Wat betreft die styling die achterlijke bank hadden JP en Marieke besteld. Die vind ik overigens nieteens echt te groot, maar eerder gewoon lelijk.quote:Op zondag 8 oktober 2006 22:11 schreef Taxman het volgende:
Uiteindelijk gaat het om de meerwaarde en ik denk dat kopers liever een degelijk appartement dan leuk gestylde meubels hebben
Ja, zo gek is ze niet.quote:Op maandag 9 oktober 2006 09:05 schreef Koningin het volgende:
Wat een van die zusjes zei klopt: "Als je de meubels weg haalt, heb je een heel mooi/goed appartement."
Amen... Heel irritant en dan zeggen dat ze gelijkwaardig zijn aan elkaarquote:Op maandag 9 oktober 2006 08:07 schreef Fuente het volgende:
Ik wordt ook helemaal gestoord van het ' schatjuuuh' van Martijn.
Een video kopen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 12:34 schreef Ingridh007 het volgende:
Zo irritant dat het niet herhaalt wordt, iemand nog tips daarvoor?
Ze heet Ellen. Als jij de styling van de buurmannen wel ok vond, beter dan die van Ellen, dan zou ik me in het vervolg niet meer over styling uitlaten...quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:13 schreef amaranta het volgende:
En die styling van die buurmannen viel me nog reuze mee hoor.
En, ik weet niet hoe ze heet, maar die blonde van etage 3, sloeg wat mij betreft wederom de plank mis met de styling.
Oke, ik vond, voor 2 mannen, de styling wel kunnen.quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze heet Ellen. Als jij de styling van de buurmannen wel ok vond, beter dan die van Ellen, dan zou ik me in het vervolg niet meer over styling uitlaten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |