JP dus nietquote:Op zondag 1 oktober 2006 21:19 schreef TheOneAndOnly het volgende:
tegellijm maken kan iedereen
Onzin, het moet gewoon goed zijn. Punt.quote:Op maandag 2 oktober 2006 09:30 schreef avotar het volgende:
Dat niet in het lood slaan.. tja.. slordig van de zusjes.. alleen... moet je zelf eens een huis kopen en zien hoe haaks alles staat..
Het was meer in de trant van prutsers.quote:Op maandag 2 oktober 2006 20:17 schreef amaranta het volgende:
Die ehm ene buurman....was wel ERG grof aan de telefoon wat betreft JP en Marieke.
Ik weet niet wat voor mongolen hier zaten....of iets in die trant was het.....
Dat weet ik nog zo net niet. Ik gok dat die Jeroen nog wel redelijk gevoel daarvoor heeft. Al zullen ze voornamelijk meer van het degelijke werk zijn en minder van de styling. Maar als de basis goed is, is dat waardevoller voor een appartement dan een stoel die niet bij de gordijnen past o.i.d.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:06 schreef Koningin het volgende:
Kan dan nu eindelijk echt geklust gaan worden?? Want dat wordt langzamerhand wel eens tijd zeg!!
Marieke en JP hadden wel meer amusantere TV gemaakt denk ik, maar de buurmannen zijn gewoon beter. Ik denk alleen dat ze straks op hun styling de boot ingaan.
Ben ik helemaal met je eens, maar we hebben bij de eerste oplevering gezien, dat de jury daar ook anders over denkt.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 08:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Ik gok dat die Jeroen nog wel redelijk gevoel daarvoor heeft. Al zullen ze voornamelijk meer van het degelijke werk zijn en minder van de styling. Maar als de basis goed is, is dat waardevoller voor een appartement dan een stoel die niet bij de gordijnen past o.i.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |