Ze zei ook iets in de trant van: 'Zooo, dat heb je knap gedaan meisje'quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:55 schreef Sanne het volgende:
Soraya had een hele aparte lichaamshouding bij het aanschouwen van die baby.
Ik dacht even zelfs dat ze achterover helde.
Nee, is meer voor familie enzo. En een beetje de achtergrond van de deelnemers. Mij boeit het niet zo, maar als ik om 21:30 thuiskom van EHBO is er toch niet zoveel anders op tvquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:26 schreef teigan het volgende:
straks is het er weer voor...
Gaan ze nou op die woensdagavonduitzending alleen maar alle familie langs? Of wordt er dan ook nog aandacht aan het klussen besteed?
Precies. Dat commentaar op die slaapkamer sloeg nergens op. Alsof een koper dat iets uitmaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef Liejannuh het volgende:
Wat een gemier over dat dekbed zeg!
"De kleur is te hard en er staan te veel dingen op het plankje"
Lekker boeiend zeg!
Joh, tegen die tijd gaat de koper gewoon weer verhuizen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Precies. Dat commentaar op die slaapkamer sloeg nergens op. Alsof een koper dat iets uitmaakt.
En juist die nis voor de tv vonden ze goed. Ik denk dan; als die tv ooit stuk gaat, krijg ik daar nooit meer mooi een andere tv in.
Trappenhuis dusquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef teigan het volgende:
hm, ben benieuwd hoe ze de boeldoor de war gaan gooien voor de volgende oplevering...
En kansloos in de bouwmarktquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:10 schreef pietje008 het volgende:
Die Soraya is ook zum kotsen trouwens.. beetje staan koken als de rest aan het werk is, en dan nog mekkeren dat het wel af moet, want dan is er een prijsje![]()
Koken. Een week vooruit. En na het koken eerst even uitrusten. Heerlijk.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef babette21 het volgende:
die Soraya kan ook niks he....
Hmm, dat laatste ken ik nog wel.. Maar dat eerste?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:23 schreef MissX het volgende:
Telstar en daarvoor bij FC Den Bosch
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:19 schreef teigan het volgende:
Samenvattingkje:
Beoordeling kamers:
Jeroen en Andre: Kille kamer, de meubels passen niet echt bij elkaar, deur van de meterkast zat verkeerd, slechte styling
Erik en Ellen: Mooie kamer, styling slaat echter net de plank mis volgens de styliste. Ook bouwkundig weinig op aan te merken. Pluspunt was de ingebouwde tv
Sandy en Nancy: Styling was te veel, de kamer werd er rommelig door. Bouwkundig ook niet echt in orde, oa. vensterbanken waren niet goed
Soraya en Martijn: Erg kleine slaapkamer, de kast die er stond was heel slecht, daar was de aannemer niet echt tevreden over.
Erik en Ellen winnen dus de oplevering, en daar waren een aantal mensen niet blij mee.
De volgende oplevering zou het trappenhuis worden, en dat moesten ze met zijn allen in twee weken doen. De mannen zouden de muren zetten, de vrouwen gingen isoleren en schilderen/stuccen. Het liep enorm in de soep, mensen kwamen niet op tijd opdagen, niemand wist goed wat ze moesten doen, en Soraya presteerde het om uren weg te blijven toen ze evne naar de bouwmarkt moest, en dan ook nog eens de verkeerde verf en tegels mee te nemen. Ook was ze uren aan het koken en drukte ze dus regelmatig de snor bij het werk, wat iedereen ook opviel.
Omdat het trappenhuis niet af was na twee weken, moet het door professionele mensen afgemaakt worden, en dit gaat van het budget van de stellen af, iets waar vooral Nancy en Sandy nogal pissed over zijn...
O ja, en tussen Soraya en Martijn loopt het dusn iet lekker. Martijn is begonnen aan de training bji Telstar, en gaat het dus zwaar krijgen de komende weken..
Zo voldoende avotar?
Ik irriteer me mateloos aan zijn stem.. Zo ontzettend nasaal, wordt heel vervelend volgens mij als je daar lang naar luistert.quote:
Dat zeg ik. Zonder zijn hoofdquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:57 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Ik irriteer me mateloos aan zijn stem.. Zo ontzettend nasaal, wordt heel vervelend volgens mij als je daar lang naar luistert.
De zusjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef MissX het volgende:
wie had er nu de oplevering van het trappenhuis gewonnen?
de zusjesquote:Op zondag 22 oktober 2006 20:40 schreef MissX het volgende:
wie had er nu de oplevering van het trappenhuis gewonnen?
Hoezo?quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:42 schreef amaranta het volgende:
Die 500 euro zijn we weer kwijt...toch?
ieder koppel 500 euro.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze moeten met zn allen de rekening van het trappenhuis betalen.
Hij heeft pas tijdens de opnames getekend bij zijn nieuwe club, in het begin zat hij nog zonder club.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef MissX het volgende:
Ik snap ook niet dat die Martijn ooit heeft bedacht hier aan mee te doen. Of zou die toen nog niet bij zijn nieuwe club getekend hebben
Jah, Den Bos ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef amaranta het volgende:
Hij is van Den Bosch naar Telstar gegaan.
Het is allebei 1e divisie. Telstar staat op 2 en DenBosch op 8.
Staat me iets van bij dat Telstar ook ERE heeft gespeeld.
maar telstar recent tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, Den Bos ook wel.50 jaar geleden ofzo.
Den Bosch is nog niet zolang geleden hoor, paar jaar misschienquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, Den Bos ook wel.50 jaar geleden ofzo.
nee Domino's, ze zullen zo wel weer gaan bestellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
Rabobank is sponsor??
Jah, dat is behoorlijk irritant.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Nee dat kan niet. Sorry. Ik post nav wat ik zie.
Toen die doos er werd afgehaald dacht ik dat het een broodrooster of iets dergelijks was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Verder was Michel teleurgesteld over de kwaliteit van het trappenhuis. Het gaat worden afgemaakt door professionals en dat kost 500 euro per stel. De winnaars van de oplevering zijn Nancy en Sandy dus die winnen 500 euro en een luxe koffiezetapparaat.
Me too!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Augustina het volgende:
[..]
Toen die doos er werd afgehaald dacht ik dat het een broodrooster of iets dergelijks was.![]()
Dat vind ik eigenlijk de trend van dit seizoen.quote:
Dan kun je beter naar klusprogramma's op RTL4 kijken. Het Blok is geen klusprogramma.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk de trend van dit seizoen.
Er wordt zoveel omheen gedaan, dat er per aflevering misschien 5 minuten echt klussen wordt getoond en daar kijk ik toch wel voor. Vind dat jammer.
Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar klusprogramma's op RTL4 kijken. Het Blok is geen klusprogramma.
Leer je er iets van? Dat bedoel ik met een klusprogramma. Dit is een soort BigBrother maar dan anders.quote:
Denk niet dat die docent haar gaat afzeikenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef jadelovespat het volgende:
**Oww nancy is zo geweldig, ze werk met iedereen goed samen! ** Wat is dit voor geslijm joh! (de woensdag samenvatting)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |