Hij heeft pas tijdens de opnames getekend bij zijn nieuwe club, in het begin zat hij nog zonder club.quote:Op zondag 22 oktober 2006 20:47 schreef MissX het volgende:
Ik snap ook niet dat die Martijn ooit heeft bedacht hier aan mee te doen. Of zou die toen nog niet bij zijn nieuwe club getekend hebben
Jah, Den Bos ook wel.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:16 schreef amaranta het volgende:
Hij is van Den Bosch naar Telstar gegaan.
Het is allebei 1e divisie. Telstar staat op 2 en DenBosch op 8.
Staat me iets van bij dat Telstar ook ERE heeft gespeeld.
maar telstar recent tochquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, Den Bos ook wel.50 jaar geleden ofzo.
Den Bosch is nog niet zolang geleden hoor, paar jaar misschienquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jah, Den Bos ook wel.50 jaar geleden ofzo.
nee Domino's, ze zullen zo wel weer gaan bestellenquote:Op zondag 22 oktober 2006 21:22 schreef amaranta het volgende:
Rabobank is sponsor??
Jah, dat is behoorlijk irritant.quote:Op zondag 22 oktober 2006 21:27 schreef amaranta het volgende:
Nee dat kan niet. Sorry. Ik post nav wat ik zie.
Toen die doos er werd afgehaald dacht ik dat het een broodrooster of iets dergelijks was.quote:Op maandag 23 oktober 2006 09:39 schreef Liejannuh het volgende:
Verder was Michel teleurgesteld over de kwaliteit van het trappenhuis. Het gaat worden afgemaakt door professionals en dat kost 500 euro per stel. De winnaars van de oplevering zijn Nancy en Sandy dus die winnen 500 euro en een luxe koffiezetapparaat.
Me too!quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:08 schreef Augustina het volgende:
[..]
Toen die doos er werd afgehaald dacht ik dat het een broodrooster of iets dergelijks was.![]()
Dat vind ik eigenlijk de trend van dit seizoen.quote:
Dan kun je beter naar klusprogramma's op RTL4 kijken. Het Blok is geen klusprogramma.quote:Op maandag 23 oktober 2006 10:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk de trend van dit seizoen.
Er wordt zoveel omheen gedaan, dat er per aflevering misschien 5 minuten echt klussen wordt getoond en daar kijk ik toch wel voor. Vind dat jammer.
Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan kun je beter naar klusprogramma's op RTL4 kijken. Het Blok is geen klusprogramma.
Leer je er iets van? Dat bedoel ik met een klusprogramma. Dit is een soort BigBrother maar dan anders.quote:
Denk niet dat die docent haar gaat afzeikenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 21:33 schreef jadelovespat het volgende:
**Oww nancy is zo geweldig, ze werk met iedereen goed samen! ** Wat is dit voor geslijm joh! (de woensdag samenvatting)
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:17 schreef Flurrie het volgende:
Heeft iemand de aankondiging van a.s. zondag gezien wat er gaat gebeuren.
Ziet er niet goed uit voor die 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |