Ik heb de aankondiging gemist denk ik. Over welke 2 gaat het?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 08:17 schreef Flurrie het volgende:
Heeft iemand de aankondiging van a.s. zondag gezien wat er gaat gebeuren.
Ziet er niet goed uit voor die 2
Dat hoopte ik al.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 14:39 schreef Juweel het volgende:
Soraya en Martijn
Nee, dat zei de presentator hahahaquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:34 schreef Taxman het volgende:
[..]
Denk niet dat die docent haar gaat afzeiken
Ik vind het helemaal niet zielig. Ik bedoel, het getuigt niet echt van bijzonder gezond verstand als je in je 1'tje daar gaat klussen en uiteindelijk moet huilen 'omdat ze niet alles alleen aan kanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 18:18 schreef teigan het volgende:
maar vind het wel zielig voor ze ergens...
Het komt erop neer dat je een mislukte tegelwand en een brullende soraya ziet, die het allemaal niet meer kan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:17 schreef Utrecht het volgende:
Ik heb het voorstukje niet gezien.... kan iemand even vertellen hoe het voorstukje ongeveer gaat?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:35 schreef skiczukie het volgende:
Die slet hoopt gewoon op geld van Martijn.
Nee, hoezo, is dat elk jaar op dezelfde datum dan ofzo?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:38 schreef Piles het volgende:
"Ik kan mn verjaardag niet eens normaal vieren"
En dat wist je van te voren niet
Hahah, inderdaad.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:47 schreef babette21 het volgende:
dat makelaarsgedoe is elk jaar hét inkakmoment... dan zie ik ze nog liever pizza eten
Een keeper is dan pas op de helftquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:49 schreef amaranta het volgende:
Op je 27ste bij een eredivisieclub raken lijkt mij moeilijk. Misschien zelfs onmogelijk. Je zit al bijna tegen je pensioen.
Als je echt goed bent dan voetbalde je namelijk al wel ere.
niet helemaal dus...........quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:53 schreef babette21 het volgende:
ik dacht dat Soraya zelf die muur zou verpesten, maar die klusjeskneus heeft 't verziekt...
dat vind ik dan wel weer sneu...
neemt niet weg, dat als je echt goed bent, je allang bij een eredivisie club zat. Op je 27ste bereik je dat denk ik niet.quote:
klusjesman zegt dat er eerst gestuukt moet worden; maar ze willen het zelf er meteen op om het op tijd klaar te krijgen.............quote:
oh oke, dat had ik even gemistquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef rubbereend het volgende:
klusjesman zegt dat er eerst gestuukt moet worden; maar ze willen het zelf er meteen op om het op tijd klaar te krijgen.............
Erik is sowieso vreselijk, ik snap niet wat net5 in die knul zietquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:01 schreef babette21 het volgende:
wat is Erik eigenlijk een vreselijke voice-over
hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef amaranta het volgende:
Staat de ramptoerist toch stiekem mee te luisteren![]()
Ellen ellen toch.
vrouwenzender he...quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:03 schreef Wup het volgende:
Erik is sowieso vreselijk, ik snap niet wat net5 in die knul ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |