quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, Hilde heeft het anders heel ver geschopt.
Ik vond het eigenlijk wel geloofwaardig overkomen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef Fronsertje het volgende:
Duidelijk gelul ja
Waar gaat deze post over?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef roeland303 het volgende:
om welke post gaat het?
OMG wie heb je nou weer gebeldquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik lul nooit in de ruimte...
En dat zal je binnenkort wel zien/lezen![]()
over de aangepaste post?....quote:
Volgens mij niet, maar goedquote:
Sorry ik snap het ook ff niet meer?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
over de aangepaste post?....
dat snap ik niet, .....welke post?....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef arneaux het volgende:
BBomroepstem :"Etiënne moet zijn vrienden checken."
"Etiënne, vrienden checken. Etiënne moet zijn vrienden checken."quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
PC, ik had wel een leukere TT van je verwacht!
Ow ik snap het al, foktaal weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
over de aangepaste post?....
dat snap ik niet, .....welke post?....
Ja, nog steeds inderdaad.quote:
En die gast ligt al stiekem tegen haar aan te rijden telkens!!quote:
is tijn boven de dekens naast monique gaan liggen om te proberen of ze zo rustig word en stopt met hyperenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En intussen in de slaapkamer....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Etiënne, vrienden checken. Etiënne moet zijn vrienden checken."
Zoiets?
Jij bent gewoon een geoefende koopjesjager van de 3 dolle dagen, die hebben wij in het oosten niet, dus we zijn niet zo snel....quote:
Maar we hebben een Orakel van Leidschendam, en dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef Coos het volgende:
Ergens wel jammer dat ik het Orakel van Werkendam niet kan horen!![]()
ik denk niet dat ze dat verkeerd in schatquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
Jeroen snapt dat E10 bepaalde vrienden heeft, volgens Janine kan dat zijn dood worden![]()
Ja ik weet 'tquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nog steeds inderdaad.![]()
Eens moet ik naar m'n nest. Het kan te gek ook.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is tijn boven de dekens naast monique gaan liggen om te proberen of ze zo rustig word en stopt met hyperen
Ik denk waar blijft hij nou GVD en dacht dat ik te laat zou zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
PC, ik had wel een leukere TT van je verwacht!
Maarja tijn is ook eigenlijk van de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
Voor lepeltje/lepeltje liggen ze toch echt verkeerd om
Dat weet je bij Mo nooit...die heeft het altijd over een voorbinddildo...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
Voor lepeltje/lepeltje liggen ze toch echt verkeerd om
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 is gewoon in handen van loverboys
Ik was eerste of anders is Day TE aardigquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar goed
ik had toch geen titel
"I'm gonna make you an offer you can't refuse..."quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Etiënne alsof hij Don Corleone is?
jah sorry ik kan er ff niet tegen als er al sexuele opmerkingen worden gemaakt terwijl ze niet eens aan de orde zijnquote:
Johquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik ben een beetje dronken en zo![]()
Dat hij zn batterijen moest wisselenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor melding kreeg E10? van BB?
Batterijen wisselen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Rob...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef ruby het volgende:
Morgen (of eigenlijk vandaag) staan bij het huis te krijsen: Rob natuurlijk en E10 z'n "vrienden".
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.quote:
En Rob z'n vriendenquote:
Dat vraag ik mee heel BB6 al af.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Etiënne alsof hij Don Corleone is?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.![]()
Dat ie z'n tanden moet wisselen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als iedere avond is zoals deze.... en als Marcia iedere avond is zoals deze, dan ga ik BB6 wel leuk vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef arneaux het volgende:
Wat is het toch voor iets dat ik ontzettend moe ben en morgen een drukke dag heb, ik toch blijf kijken, hopende op dat éne wat me doet besluiten BB wel leuk te vinden.
Dan zou ik maar niet al te veel op scanman reagerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah sorry ik kan er ff niet tegen als er al sexuele opmerkingen worden gemaakt terwijl ze niet eens aan de orde zijn
Apart topic, graag. Moet van Dayquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.![]()
Ik dacht dat ik het nog redelijk kon verbergenquote:
DGK ga ik zowieso niet kijken, nooit, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als iedere avond is zoals deze.... en als Marcia iedere avond is zoals deze, dan ga ik BB6 wel leuk vinden![]()
Dan kan the golden cage even een paar maandjes wachten.
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet al te veel op scanman reageren
Nee, want z'n ouders weten van niks, zegt hij net.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etienne probeert denk ik te zeggen dat Marcel de rascist is en hij hem daarin probeert mee te nemen.
Kruip jij anders even naast Dido ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle...?...wat hij allemaal meemaakt met allochtonen?...Hebben ze wel eens gehoord van alochtonen in Zwolle....?
Flauw. Maar goed, je bent dronken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet al te veel op scanman reageren
Ach kom zeg. Hij vind het gewoon fantastisch dat hij op deze manier zijn inhoudsloze leven wat kleur kan geven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle...?...wat hij allemaal meemaakt met allochtonen?...Hebben ze wel eens gehoord van alochtonen in Zwolle....?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kruip jij anders even naast Dido ofzo
dat is wel een verschil !quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.
Doe jij Lieske dan zo de groeten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Misschien verandert ze hierna wel...wordt ze een beetje losser...kan best. Kan me wel voorstellen dat iemand in een houten klaas verandert als je de drempel overstapt...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
DGK ga ik zowieso niet kijken, nooit, maar dat terzijde.
Marcia is gewoon écht kacheltjelam en ik vind dat als iemand dán pas leuk word, tja, beetje kansloos.
Zie je wat ik bedoel Scan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.
Etiënne zegt zoveel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, want z'n ouders weten van niks, zegt hij net.
Als je honger heb moet je maar ff op LS reagerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lieske ligt niet in mijn bed. Dido, als ik de verhalen mag geloven, wel in Roel's bed.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Doe jij Lieske dan zo de groeten?.
Dan zou ik je feiten nog even checken meneer simpel.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
De Indische buurt, waar scanman ook vandaan komt. Ultra rechts en een paar straten verder zitten de Turken en de Maroqies. Dat is altijd feest daar. (Weet ik omdat ik familie heb in Zwolle)
Dus, ja, daar zijn de boeren (kampers) beetje boel tegen de allochtonen, want een allochtoon krijgt wél WW, en WWB en een kamper krijgt de soos op hun dak.
Maar het fijne ervan moet je maar aan scanman vragen, die woont in Zwolle en is Etiënne fan...
Dit alles is niet kwaad bedoeld, en puur berust op feiten.
Ik snap best dat alchohol heel erg verfrissend en verhelderend kan gaan werken betreffende de omgang met mensen, maar bij Marcia is het zo dat ze een dode muurbloem is als ze niets drinkt. Bovendien is het ook nog eens zo dat ze ontzettend zorgend is, althans van wat we weten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Misschien verandert ze hierna wel...wordt ze een beetje losser...kan best. Kan me wel voorstellen dat iemand in een houten klaas verandert als je de drempel overstapt...
Ze is al in slaap gevallen...op een of andre manier ben ik nog niet moe genoeg....quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die vader he, die mot er ook uitquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Misschien verandert ze hierna wel...wordt ze een beetje losser...kan best. Kan me wel voorstellen dat iemand in een houten klaas verandert als je de drempel overstapt...
Denk 't ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef ruby het volgende:
De discussie gaat geloof ik nog wel even door...
Ik ga nu maar eens maffen na deze enerverende avond/nacht.
Wat weet jij daar nu van Newbiequote:
Verdovende hasjdrugsquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ze is al in slaap gevallen...op een of andre manier ben ik nog niet moe genoeg....![]()
ORTNUNG MUST SEIN!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Inderdaad. En Micheline of Semih ook... Wie weet wordt het dan een flink stuk interessanter.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
En die vader he, die mot er ook uit
Bemoei jij je er even niet mee, a.u.b.!quote:
Niet genoeg manitol?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ze is al in slaap gevallen...op een of andre manier ben ik nog niet moe genoeg....![]()
Ik denk eerder verkapte streamlock ivm de hoogoplopende discussies in de woonkamerquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef BorTheWolf het volgende:
BB denkt dat er seks is tussen Semih en Michelline ? weg metr die kut streams uit die slaapkamer.
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Pardon? Ik geef gewoon antwoord.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Ik vind t ook knap debielquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:13 schreef scanman01 het volgende:
Allemaal slaapkamertaferelen in beeld. Is de kamer niet meer interessant?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:12 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ook geprobeerd....helpt ook niet...maar bedankt voor je tip....![]()
Ik zie S en M.quote:
Ik dacht dat dat de reden was dat je niet kon slapen. Maar dat is verder off topic.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:12 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ook geprobeerd....helpt ook niet...maar bedankt voor je tip....![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zie S en M.
Denk dat ik ook maar tussen de vette lappen ga.
Morgen lekker op tijd in de koffiehoek bij de Appie.![]()
Je kunt er loom van worden maar dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de reden was dat je niet kon slapen. Maar dat is verder off topic.
Sorry.
Dan vond ik mijn redebn plausibelerquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat de reden was dat je niet kon slapen. Maar dat is verder off topic.
Sorry.
Ik zou het verder niet wetenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Je kunt er loom van worden maar dat hoeft niet.
Met deze woorden ga ik ook slapen. Truste.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zou het verder niet weten![]()
Trusten, streamertjes
Gezellig daar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:20 schreef PC eend het volgende:
iK begin echt dronken te worden en raak letterlijk de weg kwijt en zat opeens in het DGK forum![]()
Aleen de watjes gaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:20 schreef roeland303 het volgende:
slapen?...er gebeurd vanm alles...
Ben ik ook een watje denk ik...quote:
Ik zag een topic is een jaar niet te lang, toen begon het te dagen dat ik verkeerd zat, dus ik ben er nog wel een beetje bijquote:
aan dido....quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:22 schreef roeland303 het volgende:
als monique je vriendin is wordt je toch helemaal gek nu?
Ik begin al te schieten als iemand vraagt hoe laat het is....
Ik denk ook dat Rob pech heeft, hij had er al lang moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:22 schreef roeland303 het volgende:
als monique je vriendin is wordt je toch helemaal gek nu?
Ik begin al te schieten als iemand vraagt hoe laat het is....
Day have mercy, het komt dioor die klote regiequote:Op zaterdag 30 september 2006 04:23 schreef Day het volgende:
Ik zie weer teveel off-topic-berichten, mensen.
Ga naar SC als je de streams niet meer volgt!
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
aan dido....
Jezus...ben echt niet meer fris...
Die vorige post was zeker niet heerlijk helder?...
dus je begreep de post?...Wreed man...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Rob pech heeft, hij had er al lang moeten zijn.
Hehehe..ja...aardig gek he...zit ook steeds terug te lezen...maar snap er niks van...hehequote:
Ik weet niet precies wat er gebeurde. Maar ik wil wel graag de beelden terug zien van het bad moment. Dat Monique met haar ogen dicht plezier lijkt te beleven en Tijn haar strak aankijkt. Echter door het sop zag ik geen moer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dus je begreep de post?...Wreed man...
uuuuhhh...ja pech..alsof hij nog niet genoeg pech heeft...
Wat is er nou precies gebeurd? (alleen details die niet door de beugel kunnen...aub)
En dat is het meest bonte wat er is gebeurd?....RRRRUUUUSSSTTTIIIGGGGquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er gebeurde. Maar ik wil wel graag de beelden terug zien van het bad moment. Dat Monique met haar ogen dicht plezier lijkt te beleven en Tijn haar strak aankijkt. Echter door het sop zag ik geen moer.
En toen kwam Janine binnen.![]()
Hier volgens de regels maar verder BB [FB] # 11 Moddergooien en -worstelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Tuurlijk !quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hoezo...is toch gewoon on-topic?![]()
Roel is the manquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido ontopic
Dat was vorig jaar man![]()
dat was 20 posts geleden....quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido ontopic
Dat was vorig jaar man![]()
Vooral doorgaan, PC.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kan je daar niet even mee wachten, dan kunnen we nog even door![]()
Waarom is het niet suikerPAPA?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:40 schreef Suikeroom het volgende:
Rik naar je bed!! en Mo ga Tijn halen![]()
Was gewoon een vraag, ik zal proberen me te gedragen omdat ik je zo graag magquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:40 schreef Day het volgende:
[..]
Vooral doorgaan, PC.![]()
Ga lekker ouwehoeren in SC als je daar behoefte aan hebt.
Daar mag je het wer niet over streams hebben, ingewikkeld allemaal, zeker op dit uurquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:47 schreef NorthernStar het volgende:
Waarom zouten jullie niet gewoon op naar SC?
Waarom?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:49 schreef cripplecrow het volgende:
hahahaha
Jammer eigenlijkquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:48 schreef T-lex het volgende:
Sabrina grijpt in geloof ik...GOED BEZIG!!!
quote:
Bij wie?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:53 schreef PC eend het volgende:
Een wipje is 100 euro
Ik las: Marcia aan de knots.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:54 schreef n1ek het volgende:
Marcia aan de kots
iddquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:57 schreef roeland303 het volgende:
Ik denk dat het een taktische zet is van E10...hij denkt...Ik een racist? kga gewoon met me hark tegenrik aanliggen, dan kom ik een stuk toleranter over....
Zie je ?...hij is slimmer dan je/ik denk...
Denk je?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:57 schreef roeland303 het volgende:
Ik denk dat het een taktische zet is van E10...hij denkt...Ik een racist? kga gewoon met me hark tegenrik aanliggen, dan kom ik een stuk toleranter over....
Dat zei sabrina, voordat iedereen denkt dat ik me hier loop aan te prijzenquote:
BB: E10 insmeren, E10 insmeren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:57 schreef roeland303 het volgende:
hehehehe....die kan eigenlijk niet...maar moet toch lachen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:59 schreef Fronsertje het volgende:
sterf!! sjana zulu
Kan het iets minder?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:59 schreef Fronsertje het volgende:
sterf!! sjana zulu
goeie grapquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
hehehehe....die kan eigenlijk niet...maar moet toch lachen...
Zegt dat iets over de grap/ of over mij?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef roeland303 het volgende:
Ik zeik nog liever 10 (andermans) bedden onder, dan dat ik stom dronken naakt naast Rik eindig...
Diep manquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
diepe shit man...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Ik zou wel eens willen weten wat zijn vrienden daar van vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef roeland303 het volgende:
Ik zeik nog liever 10 (andermans) bedden onder, dan dat ik stom dronken naakt naast Rik eindig...
Ik ken ook een hele goeie grap!quote:
En als ik noues alleen maar billen-trainingsvideo's bekijk.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:07 schreef HiDiHo het volgende:
Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.
Voor Hilde
quote:
Hilde billen-trainingsvideo's ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:08 schreef roeland303 het volgende:
[..]
En als ik noues alleen maar billen-trainingsvideo's bekijk.....![]()
Nadenken voordat je iets post....
Zie jij regelmatig mensen met mooie billen....hun billen trainen??? ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hilde billen-trainingsvideo's ??![]()
Wat doen de zusjes dan ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zie jij regelmatig mensen met mooie billen....hun billen trainen??? ...
Nee.....dus ben ik de enige hier die nog kan redeneren?![]()
Ik vond het offtopicquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:14 schreef roeland303 het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 september 2006 05:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doen de zusjes dan ??
Nou...slap lullen, en zich laten inpalmen door geile pubertjes....
Dat gedeelte over dat ik de joke ben heb ik maar weggelaten...kvond het aanstotend...gevend![]()
quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:14 schreef roeland303 het volgende:
[quote]Op zaterdag 30 september 2006 05:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat doen de zusjes dan ??
Nou...slap lullen, en zich laten inpalmen door geile pubertjes....
Dat gedeelte over dat ik de joke ben heb ik maar weggelaten...kvond het aanstotend...gevend![]()
Die is ook behoorlijk ver heen zo te zienquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:14 schreef BorTheWolf het volgende:
Marcia loopt zo scheef als een hoer![]()
![]()
![]()
Kan ook als je gewoon een post gebruikt. Gewoon ff op preview klikken, en dan heb je die mogelijkheden ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:11 schreef roeland303 het volgende:
Al;s je op iemands post reageerd, kun je veel leukere smileys gebruiken....
HOE? HOE? HOE?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:16 schreef Zeehond het volgende:
OMG, Marcia gaat bijna een Roel doen op deze manier
E10 ook nietquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Monique houdt niet van zichzelf...
Als je mijn zin bedoelde, dan is die al veranderd (met een d)quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:22 schreef roeland303 het volgende:
met een t
Door e10, hij had nog gelijk ookquote:
Eh, jaquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zou jij van jezelf houden als je E10 was?![]()
Maar E10 is toch de Roel van BB5?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee, jij?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:21 schreef roeland303 het volgende:
Monique houdt niet van zichzelf...
Nee hoor ikzit hier....Kan het bewijzen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar E10 is toch de Roel van BB5?
![]()
Doe maarquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee hoor ikzit hier....Kan het bewijzen...
ok, laat je leuter zien !quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee hoor ikzit hier....Kan het bewijzen...
Zat ik ook net te denken....quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken....
Maar in deze staat geloven jullie me niet....![]()
Pas je wel op? Heb nog een cap van je onder de zonnebank he?quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zat ik ook net te denken....
Maar in deze staat geloven jullie me niet....![]()
Toe doe es, zoek es opquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Pas je wel op? Heb nog een cap van je onder de zonnebank he?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |