quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef roeland303 het volgende:
Ik zeik nog liever 10 (andermans) bedden onder, dan dat ik stom dronken naakt naast Rik eindig...
Diep manquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
diepe shit man...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef HiDiHo het volgende:
Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Ik zou wel eens willen weten wat zijn vrienden daar van vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:05 schreef roeland303 het volgende:
Ik zeik nog liever 10 (andermans) bedden onder, dan dat ik stom dronken naakt naast Rik eindig...
Ik ken ook een hele goeie grap!quote:
En als ik noues alleen maar billen-trainingsvideo's bekijk.....quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:07 schreef HiDiHo het volgende:
Wie veel tijd voor de TV besteed, verbreedt niet alleen zijn horizon maar ook zijn reet.
Voor Hilde
quote:
Hilde billen-trainingsvideo's ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:08 schreef roeland303 het volgende:
[..]
En als ik noues alleen maar billen-trainingsvideo's bekijk.....![]()
Nadenken voordat je iets post....
Zie jij regelmatig mensen met mooie billen....hun billen trainen??? ...quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hilde billen-trainingsvideo's ??![]()
Wat doen de zusjes dan ??quote:Op zaterdag 30 september 2006 05:11 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Zie jij regelmatig mensen met mooie billen....hun billen trainen??? ...
Nee.....dus ben ik de enige hier die nog kan redeneren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |