Ben ik ook een watje denk ik...quote:
Ik zag een topic is een jaar niet te lang, toen begon het te dagen dat ik verkeerd zat, dus ik ben er nog wel een beetje bijquote:
aan dido....quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:22 schreef roeland303 het volgende:
als monique je vriendin is wordt je toch helemaal gek nu?
Ik begin al te schieten als iemand vraagt hoe laat het is....
Ik denk ook dat Rob pech heeft, hij had er al lang moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:22 schreef roeland303 het volgende:
als monique je vriendin is wordt je toch helemaal gek nu?
Ik begin al te schieten als iemand vraagt hoe laat het is....
Day have mercy, het komt dioor die klote regiequote:Op zaterdag 30 september 2006 04:23 schreef Day het volgende:
Ik zie weer teveel off-topic-berichten, mensen.
Ga naar SC als je de streams niet meer volgt!
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:23 schreef roeland303 het volgende:
[..]
aan dido....
Jezus...ben echt niet meer fris...
Die vorige post was zeker niet heerlijk helder?...
dus je begreep de post?...Wreed man...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:24 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Rob pech heeft, hij had er al lang moeten zijn.
Hehehe..ja...aardig gek he...zit ook steeds terug te lezen...maar snap er niks van...hehequote:
Ik weet niet precies wat er gebeurde. Maar ik wil wel graag de beelden terug zien van het bad moment. Dat Monique met haar ogen dicht plezier lijkt te beleven en Tijn haar strak aankijkt. Echter door het sop zag ik geen moer.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:26 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dus je begreep de post?...Wreed man...
uuuuhhh...ja pech..alsof hij nog niet genoeg pech heeft...
Wat is er nou precies gebeurd? (alleen details die niet door de beugel kunnen...aub)
En dat is het meest bonte wat er is gebeurd?....RRRRUUUUSSSTTTIIIGGGGquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:28 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat er gebeurde. Maar ik wil wel graag de beelden terug zien van het bad moment. Dat Monique met haar ogen dicht plezier lijkt te beleven en Tijn haar strak aankijkt. Echter door het sop zag ik geen moer.
En toen kwam Janine binnen.![]()
Hier volgens de regels maar verder BB [FB] # 11 Moddergooien en -worstelenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:11 schreef Day het volgende:
LS, kappen! NU!
Tuurlijk !quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hoezo...is toch gewoon on-topic?![]()
Roel is the manquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido ontopic
Dat was vorig jaar man![]()
dat was 20 posts geleden....quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dido ontopic
Dat was vorig jaar man![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |