Is dit nou gewoon gelul in de ruimte of echt waar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb kennissen in Zwolle. Die kennen Etiënne en Marcel.
Is een kamperfamilie, die CWI enveloppen dagelijks op de deurmat hebben liggen.
hyperventilerentquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef Peter6000 het volgende:
Monique ademt erg vreemd, wat stotend.
Volgens stelt Monique zich aan. Ik zou r gewoon onder een koude douche zetten.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef Peter6000 het volgende:
ik dacht al, zie ik dat nu verkeerd, nee dusquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Whahaaa, E-10 zo'n grote mond, en wat heeft hij aan?? een rode onderbroek met bloemetjes!
Ze hyperventileerdquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef Peter6000 het volgende:
Beetje vaag verhaal dit..bankstel van SM?? Waar gaat dit over??quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je antipathie tegen Scan wordt nu echt een beetje pathetisch.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Blablabla
Ik heb het niet gelezen, maar trek er nog maar 1 openquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef roeland303 het volgende:
Is wel leuk om te zien zeg....reken maar dat je je kapotzuipt.....zijn echt de enige momenten dat je losbreekt uit het idee van constant gefilmd worden etc...
En zie wat er gebeurd, is toch een fantastisch fenomeen!
Heeft iemand dat artikel nog gelezen in de inter mediair...alcohol goed voor je carriere! zo heette het .....hehe...wreed!!!
ja, als je alleen geluid zou hebben...zou je denken...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef roeland303 het volgende:
Is wel leuk om te zien zeg....reken maar dat je je kapotzuipt.....zijn echt de enige momenten dat je losbreekt uit het idee van constant gefilmd worden etc...
En zie wat er gebeurd, is toch een fantastisch fenomeen!
Heeft iemand dat artikel nog gelezen in de inter mediair...alcohol goed voor je carriere! zo heette het .....hehe...wreed!!!
Doe ff normaal!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is dat een retorische vraag?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is dit nou gewoon gelul in de ruimte of echt waar?
Wanneer gaan we daten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is dat een retorische vraag?![]()
Mannen die drinken verdienen gemiddeld 10% meer, vrouwen zelfs 14% meer...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Echt? En waar baseerden ze dat op?
Ja inderdaad... ze mogen wel bij uitzondering een dubbele aflevering doen Maandag!quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef n1ek het volgende:
Tis wel een avond. En dat gaan ze weer in 30 minuten proppen waardoor je een totaal vertekend beeld krijgt :-)
Ik lul nooit in de ruimte...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Is dit nou gewoon gelul in de ruimte of echt waar?
dat is bullshit niet iets zeggen zonder dat het daarwerkelijk gebeurd isquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee. Het spannendste moet nog komen. Die flikker gaat misbruik maken van die alcoholiste. Over een minuutje of 5 is het wel zover.
Ik vind t vrij logisch. Ik heb genoeg boekingen voor elkaar geluld toen ik zat was.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:45 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mannen die drinken verdienen gemiddeld 10% meer, vrouwen zelfs 14% meer...
Heb je ook gedronken?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:46 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat is bullshit niet iets zeggen zonder dat het daarwerkelijk gebeurd is
nee maar ik vind het bullshit dat je al denk dat iemand misbruik gaat maken van een een dronken persoon ,nog voor je dat zietquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:46 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t vrij logisch. Ik heb genoeg boekingen voor elkaar geluld toen ik zat was.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Je bent een beetje te jong. Of ik een beetje te oud, dat kan ook![]()
WHAHAHAquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:45 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mannen die drinken verdienen gemiddeld 10% meer, vrouwen zelfs 14% meer...
Eh? Wat?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien moeten we even specificeren welke groeperen ermee bedoelt worden
![]()
Nou, Hilde heeft het anders heel ver geschopt.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
WHAHAHAHilarische nonsens.
Nou heb ik zelf de post helemaal gemist.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:47 schreef Day het volgende:
LS, je post is aangepast!
Doe aub normaaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |