Nou inderdaad zeg, goedemorgen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef Day het volgende:
Rik is echt fucking sterk in discussies.
En klaarquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef arneaux het volgende:
Marcia en Tijn zijn wel érg amikaal met elkaar.
Daar zou ik ook van huilen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef T-lex het volgende:
Jesus...krijgen we weer zo'n preek van Sjaan...![]()
Welke stream kijk jijquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:33 schreef Bartoli het volgende:
Marcia is Tijn zoenen aan het geven
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:34 schreef cripplecrow het volgende:
janine: "als een model als mij die alles mee heeft gemaakt"
Stream 1 net. Tijn en Marcia wilden allebei wel had ik t idee.quote:
Oh. Nou ja, dan ben ik zelf de weg kwijtquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:35 schreef arneaux het volgende:
[..]
Stream 1 net. Tijn en Marcia wilden allebei wel had ik t idee.
stream 1 was dat net op. Marcia en Tijn nu ja zoenen is mss wat overdreven enkele kusjes dan op de mondquote:
Semih is niet zat, dat is het vooral.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:36 schreef Peter6000 het volgende:
Semih observeert eea zwijgend, ondanks dat Etiënne zijn naam meermalen gebruikt.
Haha..quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:37 schreef arneaux het volgende:
Moet je maar s opletten, af en toe roept Jeroen gewoon tussendoor, uit het niets :"Neeeeee, maar..."
Echt waar?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef n1ek het volgende:
Tis wel een avond. En dat gaan ze weer in 30 minuten proppen waardoor je een totaal vertekend beeld krijgt :-)
Ach E10 papt straks gewoon weer aan met zijn Lonsdale-kneusjes. Een mens is nu eenmaal een kuddedier.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:36 schreef Day het volgende:
E10 wordt straks door zijn rascistische vrienden in elkaar getrapt
Sabrina was heel grappig. Dansend en zo.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef arneaux het volgende:
Heb ik buiten het vingermoment nog iets gemist? Of is t vooral zat gebral?
Ah. Zat gebral dus.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sabrina was heel grappig. Dansend en zo.
Iedereen huilde![]()
En er was een zwembadparty.
Hopelijk moet ze nu net kotsen dan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:39 schreef Bartoli het volgende:
en Mo kruipt nog maar eens op Tijn
Reken daar maar niet op, dat zijn neo nazi watjes die met halfbloedjes omgaanquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:36 schreef Day het volgende:
E10 wordt straks door zijn rascistische vrienden in elkaar getrapt
Nee. Het spannendste moet nog komen. Die flikker gaat misbruik maken van die alcoholiste. Over een minuutje of 5 is het wel zover.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:38 schreef arneaux het volgende:
Heb ik buiten het vingermoment nog iets gemist? Of is t vooral zat gebral?
Inderdaad. En volgens mij is het niet eens onoprecht. Ik denk dat hij écht inziet dat hij verkeerde 'vrienden' heeft.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:40 schreef Day het volgende:
Nog even en E10 barst in tranen uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |