iddquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:57 schreef roeland303 het volgende:
Ik denk dat het een taktische zet is van E10...hij denkt...Ik een racist? kga gewoon met me hark tegenrik aanliggen, dan kom ik een stuk toleranter over....
Zie je ?...hij is slimmer dan je/ik denk...
Denk je?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:57 schreef roeland303 het volgende:
Ik denk dat het een taktische zet is van E10...hij denkt...Ik een racist? kga gewoon met me hark tegenrik aanliggen, dan kom ik een stuk toleranter over....
Dat zei sabrina, voordat iedereen denkt dat ik me hier loop aan te prijzenquote:
BB: E10 insmeren, E10 insmeren.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:57 schreef roeland303 het volgende:
hehehehe....die kan eigenlijk niet...maar moet toch lachen...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:59 schreef Fronsertje het volgende:
sterf!! sjana zulu
Kan het iets minder?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:59 schreef Fronsertje het volgende:
sterf!! sjana zulu
goeie grapquote:Op zaterdag 30 september 2006 05:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
hehehehe....die kan eigenlijk niet...maar moet toch lachen...
Zegt dat iets over de grap/ of over mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |