quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:49 schreef ruby het volgende:
[..]
Nou, Hilde heeft het anders heel ver geschopt.
Ik vond het eigenlijk wel geloofwaardig overkomen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:50 schreef Fronsertje het volgende:
Duidelijk gelul ja
Waar gaat deze post over?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:52 schreef roeland303 het volgende:
om welke post gaat het?
OMG wie heb je nou weer gebeldquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik lul nooit in de ruimte...
En dat zal je binnenkort wel zien/lezen![]()
over de aangepaste post?....quote:
Volgens mij niet, maar goedquote:
Sorry ik snap het ook ff niet meer?quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
over de aangepaste post?....
dat snap ik niet, .....welke post?....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef arneaux het volgende:
BBomroepstem :"Etiënne moet zijn vrienden checken."
"Etiënne, vrienden checken. Etiënne moet zijn vrienden checken."quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
PC, ik had wel een leukere TT van je verwacht!
Ow ik snap het al, foktaal weerquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
over de aangepaste post?....
dat snap ik niet, .....welke post?....
Ja, nog steeds inderdaad.quote:
En die gast ligt al stiekem tegen haar aan te rijden telkens!!quote:
is tijn boven de dekens naast monique gaan liggen om te proberen of ze zo rustig word en stopt met hyperenquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef scanman01 het volgende:
En intussen in de slaapkamer....
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef arneaux het volgende:
[..]
"Etiënne, vrienden checken. Etiënne moet zijn vrienden checken."
Zoiets?
Jij bent gewoon een geoefende koopjesjager van de 3 dolle dagen, die hebben wij in het oosten niet, dus we zijn niet zo snel....quote:
Maar we hebben een Orakel van Leidschendam, en dat is al heel wat.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef Coos het volgende:
Ergens wel jammer dat ik het Orakel van Werkendam niet kan horen!![]()
ik denk niet dat ze dat verkeerd in schatquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef Morwen het volgende:
Jeroen snapt dat E10 bepaalde vrienden heeft, volgens Janine kan dat zijn dood worden![]()
Ja ik weet 'tquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, nog steeds inderdaad.![]()
Eens moet ik naar m'n nest. Het kan te gek ook.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:57 schreef Coraatje het volgende:
[..]
is tijn boven de dekens naast monique gaan liggen om te proberen of ze zo rustig word en stopt met hyperen
Ik denk waar blijft hij nou GVD en dacht dat ik te laat zou zijnquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:55 schreef Day het volgende:
PC, ik had wel een leukere TT van je verwacht!
Maarja tijn is ook eigenlijk van de verkeerde kant.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
Voor lepeltje/lepeltje liggen ze toch echt verkeerd om
Dat weet je bij Mo nooit...die heeft het altijd over een voorbinddildo...quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:58 schreef scanman01 het volgende:
Voor lepeltje/lepeltje liggen ze toch echt verkeerd om
quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef uniekhoorn het volgende:
E10 is gewoon in handen van loverboys
Ik was eerste of anders is Day TE aardigquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar goed
ik had toch geen titel
"I'm gonna make you an offer you can't refuse..."quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Etiënne alsof hij Don Corleone is?
jah sorry ik kan er ff niet tegen als er al sexuele opmerkingen worden gemaakt terwijl ze niet eens aan de orde zijnquote:
Johquote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
En ik ben een beetje dronken en zo![]()
Dat hij zn batterijen moest wisselenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat voor melding kreeg E10? van BB?
Batterijen wisselen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
En Rob...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef ruby het volgende:
Morgen (of eigenlijk vandaag) staan bij het huis te krijsen: Rob natuurlijk en E10 z'n "vrienden".
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.quote:
En Rob z'n vriendenquote:
Dat vraag ik mee heel BB6 al af.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:59 schreef arneaux het volgende:
Waarom doet Etiënne alsof hij Don Corleone is?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.![]()
Dat ie z'n tanden moet wisselen.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als iedere avond is zoals deze.... en als Marcia iedere avond is zoals deze, dan ga ik BB6 wel leuk vindenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef arneaux het volgende:
Wat is het toch voor iets dat ik ontzettend moe ben en morgen een drukke dag heb, ik toch blijf kijken, hopende op dat éne wat me doet besluiten BB wel leuk te vinden.
Dan zou ik maar niet al te veel op scanman reagerenquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
jah sorry ik kan er ff niet tegen als er al sexuele opmerkingen worden gemaakt terwijl ze niet eens aan de orde zijn
Apart topic, graag. Moet van Dayquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het internetnachtpastoraat maar weer eens nieuw leven in ga blazen.![]()
Ik dacht dat ik het nog redelijk kon verbergenquote:
DGK ga ik zowieso niet kijken, nooit, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als iedere avond is zoals deze.... en als Marcia iedere avond is zoals deze, dan ga ik BB6 wel leuk vinden![]()
Dan kan the golden cage even een paar maandjes wachten.
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet al te veel op scanman reageren
Nee, want z'n ouders weten van niks, zegt hij net.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Etienne probeert denk ik te zeggen dat Marcel de rascist is en hij hem daarin probeert mee te nemen.
Kruip jij anders even naast Dido ofzoquote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle...?...wat hij allemaal meemaakt met allochtonen?...Hebben ze wel eens gehoord van alochtonen in Zwolle....?
Flauw. Maar goed, je bent dronken.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan zou ik maar niet al te veel op scanman reageren
Ach kom zeg. Hij vind het gewoon fantastisch dat hij op deze manier zijn inhoudsloze leven wat kleur kan geven.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:04 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle...?...wat hij allemaal meemaakt met allochtonen?...Hebben ze wel eens gehoord van alochtonen in Zwolle....?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kruip jij anders even naast Dido ofzo
dat is wel een verschil !quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.
Doe jij Lieske dan zo de groeten?quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kruip jij anders even naast Dido ofzo
Misschien verandert ze hierna wel...wordt ze een beetje losser...kan best. Kan me wel voorstellen dat iemand in een houten klaas verandert als je de drempel overstapt...quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
DGK ga ik zowieso niet kijken, nooit, maar dat terzijde.
Marcia is gewoon écht kacheltjelam en ik vind dat als iemand dán pas leuk word, tja, beetje kansloos.
Zie je wat ik bedoel Scan.quote:Op zaterdag 30 september 2006 04:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geef me even een lekker stempel zeg. Lees anders de topics even terug. Sommige mensen denken het.. anderen schrijven het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |